Nye på vej - Hollands Quirin Weber
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-06-11 18:50

Quirin Weber er jo som bekendt det nye store navn i Tyskland

Men i Holland har de også en Quirin Weber. Han cykler ikke mens han synger.
Og så hedder han heller ikke Quirin weber, men Dwayne Horbach. Han sang i
Kirkrade - og her er videoen derfra:
http://www.youtube.com/watch?v=khmj3gGlmwA&NR=1

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-06-11 18:54

meddelelsen news:4df79f51$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> synger. Og så hedder han heller ikke Quirin weber, men Dwayne Horbach. Han
> sang i Kirkrade - og her er videoen derfra:

Halli-hallo, ja her sang han godt nok, som en af de 24 sangere,
men det var ikke den video jeg ville have sendt.

Her er den rigtige - vi er stadig i Kerkrade:
http://www.youtube.com/watch?v=J3hyvmuDVUQ

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-06-11 18:59

> [...]
> synger. Og så hedder han heller ikke Quirin weber, men Dwayne Horbach. Han
> sang i Kirkrade - og her er videoen derfra:

Hihi - Bemærk hvordan 2 ældre folkepensionist-damer kommer løbende op på
scenen efter ca. 3 minutter

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-06-11 19:14

On 14-06-2011 19:59, Åge Halldorsson wrote:

> Hihi - Bemærk hvordan 2 ældre folkepensionist-damer kommer løbende op på
> scenen efter ca. 3 minutter

Ja man får nogle glimt af kernepublikummet undervejs i videoen, 50+.
Se f.eks. 0.37

Henning

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-06-11 22:42

On 14-06-2011 19:50, Åge Halldorsson wrote:
> Quirin Weber er jo som bekendt det nye store navn i Tyskland
>
> Men i Holland har de også en Quirin Weber. Han cykler ikke mens han
> synger. Og så hedder han heller ikke Quirin weber, men Dwayne Horbach.

Du der er så glad for små børn, må da også være begejstret for den nye
helt store stjerne, Jackie Evancho.
Her er hun sammen med en anden, som jeg også har meget svært ved at
forlige mig med, i "Time to Say Goodbye":

http://www.youtube.com/watch?v=1qecULT01iE&feature=related

Henning.