Nej ved du nu hvad. Kim og Hallo - DU GODE~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-06-11 22:11

Så er KIMSES nye hjemmeside længe ventede nye hjemmeside oppe at køre.

Den er skrækkelig dårlig. der er ikke megen "godaw" over den.

Prøv også at se deres NYE fremtræden. Hvad er det for noget tøj? DU GODESTE

Man skulle tro det var et punk rock orkester. Er det den nye mand i
orkesteret, der har fået det pjat igennem. Det er rædselsfuldt. I GUDER!
Det er sgu da ødelæggende for orkesterets renome, som et velfriseret
dansktop-orkester. Det passer sgu da slet ikke sammen.
Hvad er det da for noget. Jeg har da aldrig kendt magen.

HAR I ?

Prøv lige at de deres pressefoto. De ødelægger sgu da alt for orkesteret.
Kernepublikummet vilkle sgu da tro det værste om orkesteret. De mangler bare
noget med djævle og en mand med en le. Folk bliver da bange.

Skrækkeligt pressefoto som kan ødelægge alt for orkesteret -og skræmme
stampublikummet. Intet af deres tøj passer sammen. GYS GYS GYS
http://www.kimoghallo.dk/Download/Foto-layout.pdf

Der er børne-t-shirt, hvide skjorter og undertrøje
Der er stribede natbukser, læderbukser, cowboybukser og hvide bukser
Der er spidse sko, slidte lædersko, sorte sko, hvide sko, brune sko og sko
med ene snørrebånd og gyselige sko
En har kæde om røven og en har glemt barbermaskinen.

Jeg har da sjældent set noget lignende. I GUDER!'
http://www.kimoghallo.dk/Download/Pressefoto.jpg (Jamen altså, hvad sker
der lige her)
http://www.kimoghallo.dk/Download/Foto-layout.pdf (Hold da op mand)

Prøv at sammenligne med deres kolleger i Tyskland. De har et lignende
danseband, der hedder Tanzpalaiz. Bemærk deres gode tøjsmag:
www.schlagerportal.com/uploads/pics/redseanewssingle_Tanzpalais.jpg

og deres kolleger Ole Ivars i Norge:
http://www.frikk.no/gallery/d/1047-2/Ole_Ivars_hvit.jpg

og deres koleger Thorleifs i Sverige:
http://cdon.dk/media-dynamic/images/product/001/155/1155839.jpg

Kim og Halløj må da være desperate for at få tag i et poppulikum. Virker
det. Er i blevet fan af dem nu?

Hilsen Åge

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-06-11 22:31

meddelelsen news:4defe571$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Så er KIMSES nye hjemmeside længe ventede nye hjemmeside oppe at køre.

Jeg er chokeret. Nu mangler vi bare at de begynder at synge
punk-metal-hewy-nazi-rock,
eller sån noget i den henretning. mSå passer pengene.

JØSSES!

Natbukser og kæde om røven. KORS!

Har i set noget lignende?

Sidst jeg så noget lignende var i et cirkus.

Måske de skulle kalde sig KIM OG CIRKUS

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 08-06-11 23:56

meddelelse news:4defe571$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> http://cdon.dk/media-dynamic/images/product/001/155/1155839.jpg
>
> Kim og Halløj må da være desperate for at få tag i et poppulikum. Virker

Nej Aage.
Kan berolige dig.
Jeg er IKKE blevet fan af dem.
Kan bedre lide folk, der er lidt mere specielle.
http://www.youtube.com/watch?v=eAfyFTzZDMM

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-06-11 05:37

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Kan berolige dig.
> Jeg er IKKE blevet fan af dem.
> Kan bedre lide folk, der er lidt mere specielle.

Skal der virkelig ikke mere til at skræmme dig Åge - jeg ser en flok pæne
unge mænd - om de kan synge aner jeg ikke, har aldrig hørt dem, da jeg ikke
er til DanskTop.

Jeg tror helt ærligt ikke, at deres udseende kan gøre nogen utilpas - altså
bortset fra dig.

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 05:52

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Skal der virkelig ikke mere til at skræmme dig Åge - jeg ser en flok pæne
> unge mænd -

............som har sans for tøjsammensætning ?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 08:15

meddelelse news:4df05154$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> ...........som har sans for tøjsammensætning ?

I hvert tilfælde mere end dig, hvis du mener de billeder du har linket til
afspejler tiden, og hvordan folk går klædt.
De billeder signalerer 1950'erne, "morfar", og guldbryllup i Vesterbølle
forsamlingshus. Totalt blottet for liv, og helt uden stil. Der står
"Karbonader med grønærter" hen over det hele :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 15:32

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> I hvert tilfælde mere end dig, hvis du mener de billeder du har linket til
> afspejler tiden, og hvordan folk går klædt.

Jeg har sgu aldrig set nogen gå sådan klædt ude på gaden.

> De billeder signalerer 1950'erne, "morfar", og guldbryllup i Vesterbølle
> forsamlingshus.

Jeg har aldrig set noget lignende. De signalerer en omgang næsering og kæde
om halsen.

> Totalt blottet for liv, og helt uden stil.

Helt uden stil. Ja tak. Det er sgu endda værre end det.

> Der står "Karbonader med grønærter" hen over det hele :)

Kan man ikke bare sige at der står "latterlig påklædning" over det hele.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 16:21

meddelelse news:4df0d95b$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg har sgu aldrig set nogen gå sådan klædt ude på gaden.

Du trænger til at komme væk fra den ø ;)

> [...]
>
> Helt uden stil. Ja tak. Det er sgu endda værre end det.

> Kan man ikke bare sige at der står "latterlig påklædning" over det hele.

Jo, for de billeder jeg kommenterede, var dem du havde linket til. Så ja, de
ER latterlige :)

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 16:23

> Jo, for de billeder jeg kommenterede, var dem du havde linket til. Så ja,
> de ER latterlige :)

Altså de tyske, svenske og norske forstås

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 16:42

> Altså de tyske, svenske og norske forstås

Øhhh, nå dem! - Du er altså blevet Kim og halløj-sovs-fan, eller ....?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 16:50

meddelelse news:4df0e9e3$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Øhhh, nå dem! - Du er altså blevet Kim og halløj-sovs-fan, eller ....?

Nej, jeg bliver fan af musik med ørerne, ikke med øjnene.
Men der er vi jo så forskellige

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 16:42

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Jo, for de billeder jeg kommenterede, var dem du havde linket til. Så ja,
> de ER latterlige :)

Jeg er dybt rystet over enigheden

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-06-11 16:48

meddelelsen news:4df0e9ad$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Jeg er dybt rystet over enigheden
>
> Hilsen Åge

Hvis Kim og Hallo ellers spiller det dansktopmusik, de plejer og som du
elsker, kan det så ikke være hamrende ligegyldigt, hvordan de er klædt?
Ellers vil det jo svare til, at et band, der spiller heavy rock eller punk
er godkendt hos dig, bare de er klædt på, så du kan godtage det.

Forstår virkelig ikke, at du i den grad kan hidse dig op over Kimsernes
tøj - hvis du aldrig har set nogen på gaden iført samme slags, så må du
færdes med skyklapper på.

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 16:54

> hvis du aldrig har set nogen på gaden iført samme slags, så må du færdes
> med skyklapper på.
>
> mvh Eva

Folk går ikke rundt i natbukser ved højlys dag, her i området.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 16:56

meddelelse news:4df0ec85$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Folk går ikke rundt i natbukser ved højlys dag, her i området.

Er det bedre med Harboøre-habit og gummistøvler?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 17:03

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4df0ec85$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Er det bedre med Harboøre-habit og gummistøvler?

Pling! - jeg får en ide. Måske skulle Kimses gruppe stå i ene totalt
forskelligt tøj, så ville det være sjovt på en tysk måde.

1 medlem i gummistøvler og Harboørehabit
1 medlem i natbukser
1 medlem uden tøj og sandaler
1 medlem i Norsk skitøj, halstørklæde, vanter og støvler
1 medlem som står på hænder

Så ville situationen vende sig til humor lidt i HØJ PISTOLFØRING-retningen
og FESTE DER VOLKSMUSIK-retningen. Altså ligesom når
der kommer en flok høns ind på scenen, måske ovenpå en brandbil.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 17:07

meddelelse news:4df0eea7$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Så ville situationen vende sig til humor lidt i HØJ PISTOLFØRING-retningen
> og FESTE DER VOLKSMUSIK-retningen. Altså ligesom når
> der kommer en flok høns ind på scenen, måske ovenpå en brandbil.

Og igen viser du at musikken er dig inderlig ligegyldig, i forhold til
Palles Tivoli og andet gøgl.
Jeg tror Henning har ret, du passer meget bedre i TV-gruppen med alt det
visuelle lir, som intet har med musik at gøre.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 16:52

meddelelse news:4df0e9ad$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg er dybt rystet over enigheden

Det glæder mig at også du kan se, at de tyske, norske og svenske dansebands
er latterlige anakronismer fra en for længst svunden tid

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 16:55

> [...]
>
> Det glæder mig at også du kan se, at de tyske, norske og svenske
> dansebands er latterlige anakronismer fra en for længst svunden tid

Det har jeg ikke hørt noget om at jeg mener.
Er det Kim Og halløj-sovses tøjstil du lovpriser?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 16:58

meddelelse news:4df0ecda$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det har jeg ikke hørt noget om at jeg mener.

Jamen det er jo ikke noget nyt, at du ikke aner hvad du svarer på.

> Er det Kim Og halløj-sovses tøjstil du lovpriser?

Jeg lovpriser ikke noget, jeg rynker bare på næsen af gamle mænd i hvid
habit

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 17:05

> Jeg lovpriser ikke noget, jeg rynker bare på næsen af gamle mænd i hvid
> habit

Jeg rynker derimod af Kim-gruppens latterlige tøjstil. Nattøj ved højlys
dag.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 17:08

meddelelse news:4df0ef36$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg rynker derimod af Kim-gruppens latterlige tøjstil. Nattøj ved højlys
> dag.

Dit abstraktionsniveau er faretruende lavt, hvis det påvirker din opfattelse
af musikken

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 17:19

> Dit abstraktionsniveau er faretruende lavt, hvis det påvirker din
> opfattelse af musikken

Jeg ved ikke om musikken stadig er den samme. Jeg bliver bare lidt
betænkelig. Det er dog ikke sikkert at det er så galt alligevel.
Det vil blive afsløret ved Fur Sommerfest og Vildsund-markedet.
Der er jo trods alt tyske slager boyband med hængerøvsbukser og skjorte
udenfor bukserne og hængende kæder fra bukserne. Måske min uro er
ubegrundet. Det kan man jo håbe.
http://www.youtube.com/watch?v=oqb8kfGEQL8&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 05:50

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Kan bedre lide folk, der er lidt mere specielle.
> http://www.youtube.com/watch?v=eAfyFTzZDMM

Du GODESTE? - Nu er vi vist i København-strup

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-06-11 06:05

On 08-06-2011 23:11, Åge Halldorsson wrote:

> Prøv også at se deres NYE fremtræden. Hvad er det for noget tøj? DU GODESTE

Igen Åge, det er det visuelle du fokuserer på og det hårer hjemme i
TV-gruppen.
I denne gruppe diskuterer vi musik.

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 08:14

> [...]
> dansktop-orkester. Det passer sgu da slet ikke sammen.
> Hvad er det da for noget. Jeg har da aldrig kendt magen.

Hej Åge

Jamen du hører da også Føtex sangen hver dag i TV... Der er heller intet,
der passer sammen, og det er det, der gør den til et hit.

Så hvem ved, måske spiller Kim & Hallo på den samme suppe... Og altså, deres
tøjstil er da ikke værre end hængerøwsbowser, der slutter lige før røven...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 15:34

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Og altså, deres tøjstil er da ikke værre end hængerøwsbowser, der slutter
> lige før røven...
>
> M.V.H....Benny..

Jeg synes dæleme det er værre end alt jeg har set nogensinde. Og det skulle
være et DANSKTOP-orkester. Jeg synes ikke liiiiige de plejer at fremtræde
sådan. tsk.. tsk...

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 16:59

meddelelse news:4df0d9d2$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg synes dæleme det er værre end alt jeg har set nogensinde. Og det
> skulle være et DANSKTOP-orkester. Jeg synes ikke liiiiige de plejer at

Prøv at tage ind til en lidt større by...
Altså en, hvor der bor flere end Fur færgen kan tage på en gang...
Så vil du nok opdage det, der er værre )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 17:08

> Prøv at tage ind til en lidt større by...
> Altså en, hvor der bor flere end Fur færgen kan tage på en gang...
> Så vil du nok opdage det, der er værre )
>
> M.V.H....Benny..

DU GODESTE! - jeg har ikke engang set sådan noget i Skive og Nykøbing.

Er der en natbukse-mode undervejs?.
I så fald vil jeg til at sove i natbukser fremover. Så kan jeg springe
direkte ud på scooteren uden at skifte tøj. Arrrhhhhh, jeg skal nok lige
have hjemmesko på.

HJilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 17:21

meddelelse news:4df0efcf$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> I så fald vil jeg til at sove i natbukser fremover. Så kan jeg springe
> direkte ud på scooteren uden at skifte tøj. Arrrhhhhh, jeg skal nok lige

Du glemte jo nok at gå i byen....

Du skal altså gå ud efter mørkets frembrud....
Eller betragte en folkeskole, når eleverne ankommer...

Du ved som Vagn Siger...

Jeg er Hillerøds Travolta, Nummer 1 i disco dans
og det er jeg tem'lig stolt af... Meeen ved Guddddd
Mit navn er Hans..

M.V.H....Benny..