Hvad synes I om denne...
Fra : Michel Husted

Dato : 06-06-11 19:08

Hej,

Patty Ryan: "Das Matterhorn" - http://www.youtube.com/watch?v=jxuKxe0Vf2Q

Det tog sin tid at få den, da den var i restordre, men det
lykkedes Der findes mig bekendt ingen video.

Mange hilsner
Michel

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 09:05

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Patty Ryan: "Das Matterhorn" - http://www.youtube.com/watch?v=jxuKxe0Vf2Q

Sådan lød det godt nok ikke, da jeg i sin tid var på Matterhorn. Og jeg
tvivler faktisk på sådan en spinkel sangerpige overhovedet kan klare turen
;)

Men i umiddelbar nærhed ligger Sct. Gotthard, og så begynder det at ligne
noget: http://www.youtube.com/watch?v=XafGVomdWp8

Fra : Michel Husted

Dato : 07-06-11 05:14

On 7 Jun., 10:05, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:
> Men i umiddelbar nærhed ligger Sct. Gotthard, og så begynder det at ligne
> noget:http://www.youtube.com/watch?v=XafGVomdWp8

Absolut ikke værst. Jeg er ikke meget til rock, men en god melodi og
sangstemme skal man jo ikke kimse på næsen af. Og med fare for at
gentage mig selv, er det sjove jo at opdage noget musik, man ikke lige
havde tænkt på selv. Om man kan lide det er en anden sag, men jeg er
da blevet inspireret til flere cd'er pga. musik jeg har hørt her.

Mange hilsner
Michel

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 13:30

> [...]
>havde tænkt på selv. Om man kan lide det er en anden sag, men jeg er
>da blevet inspireret til flere cd'er pga. musik jeg har hørt her.

Du har en bredere musiksmag end du for det meste giver udtryk for her i
gruppen. Så hvorfor deler du ikke lidt mere ud af "kanterne", i stedet for
næsten altid at befinde dig nede i sumpen, sammen med Åge?

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 15:25

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Så hvorfor deler du ikke lidt mere ud af "kanterne",

?????? - Hvorfor skulle man specielt dele ud af kanterne, når der er så
meget godt i "sumpen".

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 15:27

meddelelse news:4dee34c0$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> ?????? - Hvorfor skulle man specielt dele ud af kanterne, når der er så
> meget godt i "sumpen".

For ikke at ende som sådan en smalsporet og snæversynet gammel mand som dig
Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-06-11 17:42

> [...]
> meddelelse news:4dee34c0$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> For ikke at ende som sådan en smalsporet og snæversynet gammel mand som

Man bliver mig bekendt, ikke mere smalsporet, fordi man deler ud fra
midten...
Somme tider bliver man jo nødt til det, for det man egentligt ville have
delt ud,
findes ikke på YouTube... Men nu har jeg da fundet en af dem, hvorfor den
ikke kunne finde den sidst, ved jeg ikke... Der var nok en server der var
nede..

Florence Warner - Pirate

http://www.youtube.com/watch?v=2-cWK591vms

Den er da bare nysselig.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 18:01

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Man bliver mig bekendt, ikke mere smalsporet, fordi man deler ud fra
> midten...

Hvem snakker om midten? Man bliver smalsporet af at befinde sig i et smalt
område, og det kan meget vel være ude i et hjørne, som med marginalmusikken
i schlagergenren.

> [...]
> ikke kunne finde den sidst, ved jeg ikke... Der var nok en server der var

Jamen, så load det dog selv op på tuben, hvis du ikke kan finde det. Men det
er godt nok efterhånden ikke meget der ikke kan findes der.

> Florence Warner - Pirate
>
> http://www.youtube.com/watch?v=2-cWK591vms
>
> Den er da bare nysselig.

Alt der akkompagneres af et Fender Rhodes, kan ikke være helt galt :)
Lidt musical-stil, men bestemt værd at lytte til.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 19:21

> marginalmusikken i schlagergenren.

Hihi "marginal-musik".
Det er da vist kun "marginalt" hjemme hos Linå.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-11 08:06

meddelelse news:4dee6c13$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hihi "marginal-musik".
> Det er da vist kun "marginalt" hjemme hos Linå.

Prøv engang at forlade din ø, og kom lidt ud i verden og forvis dig om at du
faktik tilhører en meget lille minoritet. Ja selv i Tyskland ville du være
en minoritet.
Men ok, du tør jo ikke bevæge dig længere hjemmefra end ½ tankfuld gas på
knallerten ;)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 10:49

> [...]
>
> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Hihi "marginal-musik".
> Det er da vist kun "marginalt" hjemme hos Linå.

Nå ja, det der er Centrum for en, er marginal for en anden....

Så måske er din jord på Christiansborg, marginaljord..
Men for dig, er den centrum, derfra betragter du verden.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 10:43

> [...]
>
> Alt der akkompagneres af et Fender Rhodes, kan ikke være helt galt :)
> Lidt musical-stil, men bestemt værd at lytte til.

Uh, nå ja, det har jeg også tit og ofte fået skyld for at være, så det er
nok ikke så slemt endda... Jeg deler da også ofte ud fra midten af en
genre... Om det så af nogle, kan opfattes som værende ude i et hjørne, af et
smalt område, hvordan skulle jeg vide det ?...

Sorry, har ingen profil på Youtube, og har heller ikke lyst til at få en...
Endnu mindre, at skulle sætte mig ind i reglerne derfor.... Jeg har mere end
nok at gøre, med de regler jeg skal overholde... Hvordan jeg også skal finde
tid til at arbejde, har jeg ikke rigtigt fundet ud af endnu...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 19:19

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Florence Warner - Pirate
>
> http://www.youtube.com/watch?v=2-cWK591vms
>
> Den er da bare nysselig.

Den er da ik`k så rin`g endda, selv om den er lidt for langsom til mig
Hun synger forøvrigt meget lig hende fra Carpenters:
http://www.youtube.com/watch?v=__VQX2Xn7tI'
Bemærk ligheden

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-11 08:11

meddelelse news:4dee6b84$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hun synger forøvrigt meget lig hende fra Carpenters:
> http://www.youtube.com/watch?v=__VQX2Xn7tI'

De stemmer er da som nat og dag.

> Bemærk ligheden

Den enste lighed er, at melodierne i passager folger de samme toner.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 10:52

> [...]
>
> Den er da ik`k så rin`g endda, selv om den er lidt for langsom til mig
> Hun synger forøvrigt meget lig hende fra Carpenters:

Nå ja, men der er lidt mere kød på Florence Warner

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-11 15:28

> Nå ja, men der er lidt mere kød på Florence Warner

Så må hun på slankekur

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 17:05

meddelelse news:4df0d887$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så må hun på slankekur
>
> Hilsen Åge

Hun er ikke overvægtig....

Men Karen Carpenter var jo et omvandrende skelet,
med lidt hud over...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-06-11 17:27

> [...]
> ;)
>
> Men i umiddelbar nærhed ligger Sct. Gotthard, og så begynder det at ligne

Det er aldrig til at sige... De væddede også alle på, hvor langt op af
Killimanjaro Amin Jensen kom... Der var bare ingen der ramte rigtigt... Der
var åbenbart mere power i klassens tykke dreng, end forventet.... Så han er
dermed officielt, den tungeste mand, der har besteget Killimanjaro.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 18:04

> [...]
> han er dermed officielt, den tungeste mand, der har besteget Killimanjaro.

Killimanjaro er bare højt, og stiller krav til udholdenhed.
Matterhorn kræver klatreudstyr og frem for alt mod:
http://www.chamex.com/adventure/climb-matterhorn

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 10:50

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Killimanjaro er bare højt, og stiller krav til udholdenhed.
> Matterhorn kræver klatreudstyr og frem for alt mod:
> http://www.chamex.com/adventure/climb-matterhorn

Hvad forandrer det ?

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 11:01

> [...]

Er det ikke oplagt hvad forskellen er?

Alle kan komme på Killimanjaro, ved at knokle for det.
Ganske få kan komme på Matterhorn, da det er farligt, svært, og krævende.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 11:35

> [...]
>
> Alle kan komme på Killimanjaro, ved at knokle for det.
> Ganske få kan komme på Matterhorn, da det er farligt, svært, og krævende.

Åbenbart ikke alle, for flere måtte da bæres ned.... Men Amin Jensen er
stadig den tungeste mand der har nået toppen... Så altså. at der andre
steder findes højere, eller sværere bjerge at bestige, ændrer altså ikke
noget....

Det eneste det fortæller mig er at dem der giver sig i kast med Matterhorn,
og specielt den nordlige rute, har med garanti, besteget adskillige bjerge,
og flere af dem, op til mange gange, inden de gav sig i kast med
Matterhorn.... Men mig bekendt, er op til mange døde i forsøget på dem
begge... Så der er vist ikke nogen af dem, der lige skal betegnes som a walk
in the park....

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 11:40

> [...]
> Matterhorn, og specielt den nordlige rute, har med garanti, besteget
> adskillige bjerge, og flere af dem, op til mange gange, inden de gav sig i

Præcis min pointe, og jeg kan ikke finde nogen optegnelser af at den
schlagertrunte har besteget andre bjerge, så min oprindelige bemærkning står
altså til troende.

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 13:13

> [...]
>
> Præcis min pointe, og jeg kan ikke finde nogen optegnelser af at den
> schlagertrunte har besteget andre bjerge, så min oprindelige bemærkning

Sikkert ikke, men er der andre end dig selv, der har omtalt at hun skulle
have gjort dette...
Man behøver vel ikke bestige Matterhorn, for at synge om det ?....

Jeg har set Clint Eastwood kravle på det, men om han nogensinde har været
der...
Ja det tillader jeg mig endda at tvivle på.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 13:21

> Sikkert ikke, men er der andre end dig selv, der har omtalt at hun skulle
> have gjort dette...
> Man behøver vel ikke bestige Matterhorn, for at synge om det ?....

Jamen for fa...!!
Det var en retorisk bemærkning Benny, med smiley og det hele:

> Sådan lød det godt nok ikke, da jeg i sin tid var på Matterhorn. Og jeg
> tvivler faktisk på sådan en spinkel sangerpige overhovedet kan klare turen
> ;)

Retoriske bemærkninger er IKKE ting der skal afspejles i virkeligheden, i
sagens natur.

Eksempel: "Hvis jeg siger du var en ludobrik, ville du så været slået hjem
nu?" - Her er det intet behov for at diskutere ludoregler, og at du ikke er
lavet af plastik ;)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 14:14

> [...]
> nu?" - Her er det intet behov for at diskutere ludoregler, og at du ikke

Hvis den var så retorisk, hvorfor så bringe den tilbage... ? Den var da
ellers forlængst glemt. Det andet var heller ikke af større betydning for
mig...
Men kan Amin Jensen klare Killimanjaro... Som sit allerførste bjerg..
Hvorfor skulle hun så ikke kunne klare Matterhorn. ?
Den eneste forskel er, at hun er et tankeeksperiment... Amin gjorde det...

Er vi ikke alle brikker i andres spil, på en eller anden måde ?

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-11 14:21

> Hvis den var så retorisk, hvorfor så bringe den tilbage... ? Den var da
> ellers forlængst glemt. Det andet var heller ikke af større betydning for
> mig...

Tilbage?? Du har vævet rundt i den i snart 10 indlæg, så et eller andet må
det betyde, og et eller andet må du have misforstået.

> Men kan Amin Jensen klare Killimanjaro... Som sit allerførste bjerg..
> Hvorfor skulle hun så ikke kunne klare Matterhorn. ?
> Den eneste forskel er, at hun er et tankeeksperiment... Amin gjorde det...

Jamen hvorfor bliver du ved med at smide fakta ind i noget der startede som
retorik, hvis du allerede havde glemt det?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-11 17:03

> [...]
>
> Jamen hvorfor bliver du ved med at smide fakta ind i noget der startede
> som retorik, hvis du allerede havde glemt det?

Tja, du blev jo ved med at udbygge...

Så jeg er bare høflig og svarer dig.

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 07-06-11 11:44

Hej Michel

> Det tog sin tid at få den, da den var i restordre, men det
> lykkedes Der findes mig bekendt ingen video.

Jeg gad ikke bukke mig efter den selv om den lå
lige for mine fødder.

Max

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 12:08

> Jeg gad ikke bukke mig efter den selv om den lå
> lige for mine fødder.

Jo, tril den væk så andre ikke falder over den.
Det kan vi passende akkompagnere med Paul McCartney's "Let Me Roll It":
http://www.youtube.com/watch?v=w30K1GUpYwI

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 15:33

> Jo, tril den væk så andre ikke falder over den.
> Det kan vi passende akkompagnere med Paul McCartney's "Let Me Roll It":
> http://www.youtube.com/watch?v=w30K1GUpYwI

Nårhhh... Jamen jeg synes da ellers at DU er meget smalsporet i din
musiksmag. Hver gang du kommer med et link så larmer det som ind i hælvede.
Dyb undren. Nogle gange bliver jeg helt bange.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 18:06

meddelelse news:4dee36ad$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nårhhh... Jamen jeg synes da ellers at DU er meget smalsporet i din
> musiksmag. Hver gang du kommer med et link så larmer det som ind i
> hælvede.
> Dyb undren. Nogle gange bliver jeg helt bange.

Jamen stakkels dig Åge, men der er nok ikke noget at gøre ved at dine ører
kun kan opfatte kunstige saxofoner og 3/4-takt.
Desværre afskærer det dig fra 99% af musikken i verden.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 19:25

> Jamen stakkels dig Åge,

Tak!

> men der er nok ikke noget at gøre ved at dine ører kun kan opfatte
> kunstige saxofoner og 3/4-takt.

Nej, jeg værner om min hørelse. Men jeg har jo hørt at hvis jeg vil lytte
til rockmusik skal jeg have høreværn på, som kan filtrerre al lyd væk.
Gnæk gnæk

> Desværre afskærer det dig fra 99% af musikken i verden.

Du Godeste, sikke dog en støjende verden, hvis det var tilfældet.
Ps: Godt den verden kun eksisterer i Linås fantasi.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 19:43

meddelelsen news:4dee6cfd$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du Godeste, sikke dog en støjende verden, hvis det var tilfældet.
> Ps: Godt den verden kun eksisterer i Linås fantasi

Åges tilstand efter at have lyttet til rockmusik eller tyrolermusik
http://3.bp.blogspot.com/-FVY_FG7DQTU/TcE6OnyB0yI/AAAAAAAABCU/ygHK0fNWXog/s640/stress.jpg

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-11 08:18

meddelelse news:4dee6cfd$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nej, jeg værner om min hørelse. Men jeg har jo hørt at hvis jeg vil lytte
> til rockmusik skal jeg have høreværn på, som kan filtrerre al lyd væk.

Hvem snakker om rockmusik? Du er ligeså fremmedgjort over for alt andet der
ligger uden for dine snævre grænser. Klassisk, jazz, Indie, blues,
electronica, reggae....... læg selv 100 genrer til

> Du Godeste, sikke dog en støjende verden, hvis det var tilfældet.
> Ps: Godt den verden kun eksisterer i Linås fantasi.

Den eksisterer i bedste velgående på den anden side af Fursund. Det du
kalder støj, er det alle andre kalder musik.

Fra : Michel Husted

Dato : 07-06-11 06:45

On 7 Jun., 14:30, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:
> Du har en bredere musiksmag end du for det meste giver udtryk for her i
> gruppen. Så hvorfor deler du ikke lidt mere ud af "kanterne", i stedet for
> næsten altid at befinde dig nede i sumpen, sammen med Åge?

Jeg har en meget bred musiksmag. Det kom jo lidt bag på dig, da jeg
gav dig stafetten for noget fransk rock, men den sad bare i skabet.

Jeg hører næsten alt. Klassisk og pop er nok det, jeg primært hører..
Men jeg kan altså også som Åge lide tysk schlager og "volkstümliche"
Musik som det nok hedder. Det ene udelukker jo ikke det andet. Men jeg
er også til Gothic Rock. Underligt at man som mig synes om to så
forskellige musikgenrer.

Mange hilsner
Michel

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 14:01

>Jeg har en meget bred musiksmag. Det kom jo lidt bag på dig, da jeg
>gav dig stafetten for noget fransk rock, men den sad bare i skabet.

Ja det gjorde det :)

> [...]
>Musik som det nok hedder. Det ene udelukker jo ikke det andet. Men jeg
>er også til Gothic Rock. Underligt at man som mig synes om to så

Jamen det er det der er gået op for mig. Det der undrede mig var blot, at du
næsten altid smider links til schlager og deslige her i gruppen, når der er
så maget andet du kunne bidrage med.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 15:27

> Jamen det er det der er gået op for mig.

Pling!

> Det der undrede mig var blot, at du næsten altid smider links til schlager
> og deslige her i gruppen,
> når der er så maget andet du kunne bidrage med.

Hvorfor skulle man ikke bidrage med slager, selv om der er en masse andet
man kunne bidrage med ?????
Det er da de mest mærkværdige kommentarer der kommer fra Linå

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 17:55

meddelelse news:4dee3550$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvorfor skulle man ikke bidrage med slager, selv om der er en masse andet
> man kunne bidrage med ?????
> Det er da de mest mærkværdige kommentarer der kommer fra Linå

Jamen selvfølgelig forstår du ikke begrebet alsidighed, så det er da klart
at det forekommer mærkværdigt.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 19:14

> [...]
> meddelelse news:4dee3550$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jamen selvfølgelig forstår du ikke begrebet alsidighed, så det er da klart

1: Betyder alsidighed, at der ikke skal bringes link med Heidis erben og
Quirin Weber ???

Det er forøvrigt klart at der ikke er uendelig plads til så meget andet, når
der kommer så meget kvalitet indenfor tysk slager.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-11 19:59

meddelelse news:4dee6a65$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> 1: Betyder alsidighed, at der ikke skal bringes link med Heidis erben og
> Quirin Weber ???

Slå selv ordet op i en ordbog.

> Det er forøvrigt klart at der ikke er uendelig plads til så meget andet,
> når der kommer så meget kvalitet indenfor tysk slager.

Jamen sig til når det kommer, for det er i hvert tilfælde ikke kommet endnu

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 15:30

"Michel Husted" <michelsanomi@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej,

Patty Ryan: "Das Matterhorn" - http://www.youtube.com/watch?v=jxuKxe0Vf2Q

Det tog sin tid at få den, da den var i restordre, men det
lykkedes Der findes mig bekendt ingen video.

Den er rigtig god - Apres ski hit er lige mig.

Her er mere med en af topgrupperne indenfor after-ski-musik. Hvad synes du
om den? -
nu starter luftalalarmen. Nu får HOT BANDITOZ ordet:
http://www.youtube.com/watch?v=h9_DGZ8xP8E&feature=related

Jeg synes den siger "godaw" så det giver genlyd.

Hilsen Åge

Fra : Michel Husted

Dato : 07-06-11 12:43

On 7 Jun., 16:30, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> Her er mere med en af topgrupperne indenfor after-ski-musik. Hvad synes du
> om den? -

Jeg synes, den er glimrende. Jeg har selv lagt den på YouTube, så
spøjst at du linker til den

Mange hilsner
Michel

Fra : Michel Husted

Dato : 07-06-11 08:31

On 7 Jun., 16:25, Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-st r-
herpost.tele.dk> wrote:
> ?????? - Hvorfor skulle man specielt dele ud af kanterne, når der er så
> meget godt i "sumpen".

Du kommenterede ikke sangen. Men er den ikke "goddaw" på den gode
måde.

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 15:38

herpost.tele.dk> wrote:
> [...]
> meget godt i "sumpen".

Du kommenterede ikke sangen. Men er den ikke "goddaw" på den gode

Jo, der er rigtig "hurrah" og "godaw" og "østrigsk fest" og hele pibetøjet i
sangen. Jeg kan rigtigt godt lide apres ski hit.
Prøv lige at se et af mine andre svar. Der kommenterede jeg sangen og
kom med en sang, som jeg spurgte hvad du synes om. Sån noget rigtig Sant
Anton-musik

http://static.guim.co.uk/sys-images/Travel/Pix/pictures/2007/10/19/Mosserwirt4.jpg

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 19:51

herpost.tele.dk> wrote:
> [...]
> om den? -

Jeg synes, den er glimrende. Jeg har selv lagt den på YouTube, så

Øhhh.... nå! -
Hvorfor har du forresten ikke lagt noget ud med den slovenske
after-ski-gruppe "ATOMIK HARMONIK" ?
Det ligner jo "HOT BANDITOZ en del.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-11 19:54

meddelelsen news:4dee7310$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

http://www.youtube.com/watch?v=Ttf4cUUXybk&feature=related

Fra : Michel Husted

Dato : 07-06-11 13:46

On 7 Jun., 20:53, Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-st r-
herpost.tele.dk> wrote:
> " ge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-st r-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsennews:4dee7310$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fordi de er der i forvejen. Og deres Turbo Polka (den engelske version
af dit link) er suveræn: http://www.youtube.com/watch?v=BI7wnIfBwxk

I øvrigt var det vist mig, der bragte dem på banen. Jeg faldt for
"Turbo Polka", og det eneste sted, jeg kunne finde cd'en var hos et
slovensk postordrefirma. Efter to måneder arriverede den, og jeg fik
et hav af mails på slovensk undervejs med status. Det gør jeg i øvrigt
stadig (nu vist reklamer), selv om jeg ikke forstår sproget

Mange hilsner
Michel

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-06-11 21:33

herpost.tele.dk> wrote:
> [...]

et hav af mails på slovensk undervejs med status. Det gør jeg i øvrigt
stadig (nu vist reklamer), selv om jeg ikke forstår sproget

Måske var det et emne til aftenskolen her til efteråret Michel *GG*

mvh Eva