Noget til Henning Jensen - Dejlig swingend~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-11 20:55

boogiewoogi-blues-swing-et-eller-andet-noget.

http://www.youtube.com/watch?v=IWJvXora030

Det er just "S.P. Just og Frost - Der er "godaw" på hwa?

Og her, hwa do`- Øjhhh... manner. Jerry lee Lewis, gå hjem og læg dig.
http://www.youtube.com/watch?v=fB1yylL7hxM&feature=related

Mit favorit-engelsk-sprogede orkester, uden konkurrence.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 31-05-11 22:48

On 31-05-2011 21:55, Åge Halldorsson wrote:
> boogiewoogi-blues-swing-et-eller-andet-noget.
> http://www.youtube.com/watch?v=IWJvXora030

> Og her, hwa do`- Øjhhh... manner. Jerry lee Lewis, gå hjem og læg dig.
> http://www.youtube.com/watch?v=fB1yylL7hxM&feature=related

Hwa går der af dig? Er det tegn på bedring? Du plejer at linke til noget
der er langt værre!

Jeg havde eller tænkt mig at blive i dit vanlige spor.
Jeg har undret mig over, at når nu schlageren er så utrolig populær, og
specielt på Furland, hvad er så grunden til, at genren er så
underrepræsenteret, ved alle sommerens festivitas'er på jer' lille ø?

Her en jysk slager der styrer, et nummer med megen godaw i:

http://www.youtube.com/watch?v=nSa4UX1yy74&playnext=1&list=PL079EE216BB89F792

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-11 23:13

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Her en jysk slager der styrer, et nummer med megen godaw i:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=nSa4UX1yy74&playnext=1&list=PL079EE216BB89F792
>
> Henning

Det er jo ikke andet en en bamse, and og kylling der synger.

Jeg foretrækker musik med pingviner:
http://www.youtube.com/watch?v=eKG08z85DtY¨

http://www.youtube.com/watch?v=IP-F6E8MbDs&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-11 23:16

meddelelsen news:4de567dc$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det er jo ikke andet en en bamse, and og kylling der synger.

> [...]

Og så lige lidt til Krutte. Han skal have lidt Rolling Pingvin:
http://www.youtube.com/watch?v=nsbzR_04t6Y&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 31-05-11 23:24

On 01-06-2011 00:15, Åge Halldorsson wrote:

> Og så lige lidt til Krutte. Han skal have lidt Rolling Pingvin:
> http://www.youtube.com/watch?v=nsbzR_04t6Y&feature=related

Nu skal vi være lidt seriøse, her noget godt fra Holland.
Chantal Janzen med "Papa":
http://www.youtube.com/watch?v=8inwxRWAtYk&NR=1

Henning

Fra : Henning Jensen

Dato : 01-06-11 13:07

On 31-05-2011 21:55, Åge Halldorsson wrote:
> boogiewoogi-blues-swing-et-eller-andet-noget.

Har du set her Åge, TV2 satser endelig på kulturen:
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/06/01/113735.htm

Så er der da det håb forude, at det med kultur bliver taget alvorligt,
så både Hansi Hinterseer og Helene Fischer når ud til den fjerneste
afkrog i landet.
Her er Hansi med "Es grüßt der Wilde Kaiser":
http://www.youtube.com/watch?v=m4mTysmJsTY

Har du i øvrigt bemærket, at bjerget du ser straks da videoen starter,
ligner en meget vred indianer!!! Hvorfor mon?

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-06-11 13:41

> On 31-05-2011 21:55, Åge Halldorsson wrote:

> Har du i øvrigt bemærket, at bjerget du ser straks da videoen starter,
> ligner en meget vred indianer!!! Hvorfor mon?
>
> Henning

Er det ikke ham her du mener? - han ser da ikke sur ud.
http://www.youtube.com/watch?v=IdwN9AFcXCE&feature=related

Hilsen Åge