Til Fur-entusiasterne: Koncerter på plads ~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-05-11 17:11

Havnefest nr. 1 Muslingedag (28. maj):
Kl. 14.30: Tørfisk (VLTJ Vemb Lemvig Thyborøn KJernbane)
Kl. 20.30: Rock Nalle (Goe gamle fru Olsen)

Der plejer at være 3.000 besøgende til denne havnefest (Muslingedag - al mad
er gratis). Da man i år har man sat ekstra "godaw" på
orkesternavnene, så forventer man en fordobling af deltagerantallet.

Havnefest nr. 2 Fur Rundt march (13. juli):
Kl. 08.00: Æ´Fur Waders
Kl. eftermiddag
Kl. Aften: Kaffefiltrene

Havnefest nr. 3 Træskibssejladsfest (16. september):
Musikken ikke offentliggjort - vist nok to orkestre

Hvis man skal til udpumpning under koncerterne, bliver Fur pr. 1/6 betjent
af lægehelikopter,
da stedet ligger udenfor den krævede responstid på almindelig ambulance
http://www.youtube.com/watch?v=IYRXQ3eEQZU

Øen er gjort klar til koncerterne. Man kan ikke komme til at træde på nogle
land-miner,
Selv om det er ude på landet. HAHAHAHA:
http://www.youtube.com/watch?v=w9nFqs3mN7I&NR=1

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-05-11 17:21

meddelelsen news:4dda86fa$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Havnefest nr. 2 Fur Rundt march (13. juli):
> Kl. 08.00: Æ´Fur Waders
> Kl. eftermiddag
> Kl. Aften: Kaffefiltrene

HOV! - Kl. eftermiddag spiller "Spillemændene", som vist nok kommer ude fra
Fur Musik-ølejr, som er en årlig 14-dages-begivenhed.
http://www.furlejren.dk/furlejren/hvad_er.htm

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-05-11 17:24

meddelelse news:4dda86fa$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

(Muslingedag - al mad
> er gratis).

Ja så skulle det da lige være derfor

Fra : Max

Dato : 23-05-11 17:26

Hej Allan

> Ja så skulle det da lige være derfor

Så må du heller tage til Snaptun også :)

http://www.snaptunhavnefest.dk/8567207

Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-05-11 17:25

meddelelse news:4dda86fa$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hilsen Åge

Fandr lige denne...sig mig er det dig, der holder kameraet, siden du ikke er
med på billederne?

http://www.youtube.com/watch?v=ZhhQ2P1WiFU&feature=related

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-05-11 17:47

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> meddelelse news:4dda86fa$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Fandr lige denne...sig mig er det dig, der holder kameraet, siden du ikke

Tror du Åge overhovedet er konfirmeret? ;0))

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-05-11 18:29

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Tror du Åge overhovedet er konfirmeret? ;0))
>
> mvh Eva

Det var sødt sagt. Af hjertet tak.

Hilsen Åge