Arghhh! Og manden er kulturordfører!
Fra : Martin Bak

Dato : 12-05-11 08:26

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-05-11 13:49

news:4dcb8bcb$0$307$14726298@news.sunsite.dk...
> Rystende...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZHtURIGUjuo
>
> --

http://www.youtube.com/watch?v=HUNcpKbJWPU&feature=related

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-05-11 07:48

news:4dcb8bcb$0$307$14726298@news.sunsite.dk...
> Rystende...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZHtURIGUjuo
>
> --
> Martin
> http://www.martinbak.dk

Igen et rystende bevis på, at man bedst skjuler sine egne fejl, ved at
henlede opmærksomheden på andre.

De har nu brugt 10 år, på at gå fra katastrofe til katastrofe, og aldrig
haft en forklaring på, hvorfor deres løsninger aldrig har virket.
Det kan virkeligt blive noget af en opgave, hvis Helle & Villy skal yde en
dårligere præstation....

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-05-11 08:45

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Det kan virkeligt blive noget af en opgave, hvis Helle & Villy skal yde en
> dårligere præstation....
>
> M.V.H....Benny..

Slår lige kryds i kalenderen...jeg er enig

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-05-11 09:04

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Slår lige kryds i kalenderen...jeg er enig

He He, Du skal se, når alt kommer til alt, er vi såmænd nok slet ikke så
forskellige endda )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-11 11:47

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> He He, Du skal se, når alt kommer til alt, er vi såmænd nok slet ikke så
> forskellige endda )

Krutte er meget forskellig. Han er Gud!

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-11 11:34

meddelelse news:4dcd0c1a$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Krutte er meget forskellig. Han er Gud!
>
> Hilsen Åge

Tja, men vi har vel alle vore Guder.... Eller det der ligner

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-11 12:39

> Tja, men vi har vel alle vore Guder.... Eller det der ligner
>
> M.V.H....Benny..

Og her vil jeg så liiiiige pointere kraftigt at KRUTTE ikke er min Gud.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-11 12:41

meddelelse news:4dcfbb45$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Og her vil jeg så liiiiige pointere kraftigt at KRUTTE ikke er min Gud.
>
> Hilsen Åge

Det tror jeg også, han gerne ser sig fritaget for )))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-05-11 12:46

> [...]
> meddelelse news:4dcfbb45$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det tror jeg også, han gerne ser sig fritaget for )))

Pyhhhh.... så slapper jeg af igen.
Er han forresten din Gud?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-05-11 07:40

meddelelse news:4dcfbcf2$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Pyhhhh.... så slapper jeg af igen.
> Er han forresten din Gud?
>
> Hilsen Åge

Ikke lige jeg ved af.... Man skal altså gøre lidt mere, end at skrive lidt
et forum, for at opnå noget, der kunne ligne Gudestatus. Der er kun nogle få
stykker, ud over den oprindelige, der kan prale af at have så høj rang hos
mig... Og de ved det vist ikke engang selv... Det er næsten det mest
sørgelige ved det... Så selv om det er mange år siden jeg har set dem, så
omtales deres navne altid med stor respekt & kærlighed....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-11 16:25

> [...]
>
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> He He, Du skal se, når alt kommer til alt, er vi såmænd nok slet ikke så

..... men Blå blok har allligevel forstået at smadre Rød Bloks sammenhold.
Desværre.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-11 17:44

meddelelsen news:4dcd4d5b$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> .... men Blå blok har allligevel forstået at smadre Rød Bloks sammenhold.
> Desværre.

De Radikyle er nu reelt ude af RØD BLOK. Det er måske også det bedste, da de
jo som bekendt er skabs-liberal-Arrogance-folk. Rød Blok har nu kun sig selv
at satse på "S-SF-EL".

Fru Thorning udtalte i Tv-avisen nu kl. 18.30, at hun IKKE håber, at
Radikale-V-K-O får flertal tilsammen.

Nu er det reelt Socialdemokratiet, SF og EL der skal satses på. Det er
absurd at have De Radikyle i Rød blok, til at tvinge en rød regering til at
gennemføre BLÅ BLOKs politik.
Det giver ingen mening.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-11 21:37

meddelelsen news:4dcd5fd0$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nu er det reelt Socialdemokratiet, SF og EL der skal satses på. Det er
> absurd at have De Radikyle i Rød blok, til at tvinge en rød regering til
> at gennemføre BLÅ BLOKs politik.
> Det giver ingen mening.

Desuden er Fra Vestager ikke min kop te. På en arbejdsplads hvor jeg var
engang (uden at nævne navn), kom hun på virksomhedsbesøg. Jeg har aldrig i
mit livs skabte dage set en dame stå sådan på skøjter igennem et lokale. Hun
lyttede intens på ledelsen mens hun kom gående gennem lokalet, hvor vi stpod
og arbejdede. Hun så absolut intet som helst. Hun smilede til ledelsen, men
registrerede overhovedet ikke at der var medarbejdere hun gik lige forbi.
Hun så slet ikke i den retning. Hun kunne have gået direkte ind i en mur
eller braset ind i et vindue. Man kan også sige at hun kom sejlede, selv om
hun ikke stod på et skib.
Jeg mener derfor det er helt på sin plads at omtale Radikale Venstre
som Radikal Arrogance. Sidstnævnte or kommer helt til sin ret. Der er intet
folkeligt i damen. Ikke på nogen som helst måde. Man skulle tro hun var
søster til Jokke. Hun interesserer sig åbenbart ikke en klap for os - kun
sig selv.

Jeg håber og ber virkelig til at S-SF-EL kan ndanne regering alene. Jeg kan
se på målinger fra aviser at der er et enormt flertal der synes den nye
efterlønsordning er dårlig. 70% i een af målingerne.

KORS! - Lad Liberal Arrogance, Radikal Arrogance, Konservative Fjolseparti,
Venbstre og Dansk Fjolseparti passe sig selv. Radikal Arrogance har vist
hvem de virkeligt er. Det er ikke hvad de siger, der betyder nopget - det er
hvad de gør.

Hvad med Pia fra Kjærsgården? . Jo hun sagde at hun ikke ville afskaffe
efterlønsordningen. IIIIIIIHHHHHHH hvor det lyder fint. Hvorefter hun næsten
halverer efterlønsperioden. Hahahah. Jov-jov-jov-jov. HA! - Nej, hun sagde
at hun ikke ville afskaffe den. Men der var noget hun IKKE sagde, nemlig at
hun gerne ville halvere det. Det var måske væsentligt at hun havde sagt det.
Også uden at blive spurgt.

LUSKEBUKSE. Det er hvad jeg kalder det. De skulle hellere sige hvad de vil.
Men O.K., ved at tie stille, så lyver man selvfølgelig ikke.

MEN SÅ SIGER DE SGU HELLER IKKE HVAD DE MENER. Undskyld at jeg skriger. ;Men
det skulle de altså hellere gøre. Altså ikke skrige, men sige hvad de mener
og HVAD DE VIL GØRE.

Røv og nøgler.

Jeg må heller lige snuppe en pille

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-05-11 22:33

On 13-05-2011 22:37, Åge Halldorsson wrote:

> Jeg må heller lige snuppe en pille

Det er ikke nok, tag rigeligt.

Henning.

Fra : P.Petersen

Dato : 14-05-11 02:22

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det er ikke nok, tag rigeligt.
>
> Henning.

Nej Henning.
Aage kører bedst uden medikamenter.
FEDT!
Go for it Aage.
Jeg står helt bag dig her.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : P.Petersen

Dato : 13-05-11 17:49

> [...]
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> .... men Blå blok har allligevel forstået at smadre Rød Bloks sammenhold.

Ja og jeg er bange for, at S og Sf selv har smadret muligheden for en
valgsejr gennem denne uges mere og mere tågede udmeldinger.
De har da ellers hafr lang tid til at udarbejde en økonomisk plan, der kunne
virke troværdig.
Så Villys uklare udtalelser i går om, at planen snart var på vej.
Den burde have ligget klar for længe siden.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-11 11:57

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne virke troværdig.
> Så Villys uklare udtalelser i går om, at planen snart var på vej.
> Den burde have ligget klar for længe siden.

Pelle, du må lære at forstå, at med den slingrekurs blå blok har lige for
tiden.. Skal man være meget varsom med at udtrykke sig klart... Og med
Venstres evne til at stjæle A's politiske dagsorden, og kalde den sin egen.
Skal man holde kortene tæt ind til kroppen... og egentligt helst lægge en
falsk dagsorden ud, og håbe på, at fiskene bider.... Og indtil videre, går
det da meget godt. Ikke sandt

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-05-11 11:53

meddelelse news:4dcd4d5b$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> .... men Blå blok har allligevel forstået at smadre Rød Bloks sammenhold.
> Desværre.
>
> Hilsen Åge

Hvor ser du det henne Åge...

Radikale har altid ønsket at afskaffe efterlønnen, så der er intet tabt der.
Havde de været enige om alt, havde der kun været et parti...

Det bliver mere spændende at se, hvilken pris DF kommer til at betale...Pia
vrider sig voldsomt i tøjret... Men altså ifølge DF's egen hjemmeside...

DF vil aldrig under nogen omstændigheder gå med til noget, der forringer
efterløn / pensioner... Jamen der er et helt klart og utvetydigt løftebrud
over for hendes vælgere.. Det kan end ikke gradbøjes... Den kan ikke blive
mere klokkeklar... Pia må erfare at " ALDRIG " er meget lang tid... Og
bordet fanger... Så løftebrud, den bliver sgu svær at krybe uden om. Jeg ved
så ikke, om jeg skal grine eller græde i den forbindelse... Men nøjes med at
konstatere, at når skidt kommer til ære, så ?????

Det undrer mig mere, at Blå blok overhovedet ville lave aftale med DF... For
altså med den svada Peter Skårup fyrede af på TV2 NEWS... Hvem har så brug
for fjender, hvis man har venner som ham ( Dermed DF )

Altså at Rigspolitichefens, Skriftlige redegørelse og FAGLIGE vurdering af
Øget grænsekontrol, var Politisk bestilt arbejde... Hvilket i praksis ville
sige,
at Rigspolitichefens redegørelse var Dikteret af enten Lars Barfoed, Eller
Lars Løkke Rasmussen... Altså Rigspolitichefen, burde jo reelt spares væk,
for hans meninger, ligger jo i andres lommer... Så er der vel næppe grund
til at have en sådan.... Der sikkert endda har en årsgage, på mere end 1 Mio
Kroner....
hvis det bare var for at skrive andres meninger.... Det ville jeg gøre meget
billigere )) Men jeg ville da sige, at dette var den ultimative
fornærmelse af både Claus Hjort Frederiksen... Lars Barfoed, og da for slet
ikke at nævne Lars Løkke Rasmussen..... Og selvfølgelig sidst, men nok ikke
mindst Rigspolitichefen.

M.V.H....Benny..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-05-11 11:46

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Slår lige kryds i kalenderen...jeg er enig

Det er lidt foruroligende, men jeg er enig

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 13-05-11 15:01

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Slår lige kryds i kalenderen...jeg er enig

Jeg er også enig. :)
Med venlig hilsen
Pelle