MS Windows
briani 27239
TEST Æ og Ø Fjernet
Fra : jane

Dato : 28-07-11 08:58

Hej Leif i denne post har jeg har fjernet æ og ø i min mailadresse
MVH
Jane

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-07-11 09:01

jane skrev:

>i denne post har jeg har fjernet æ og ø i min mailadresse

og nu står du som jane ved fra i thunderbird

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Pico

Dato : 28-07-11 09:09

Den 28-07-2011 10:00, Ivan V. Klattrup skrev:

> og nu står du som jane ved fra i thunderbird

Også her hos mig

--
MVH
Pico

Fra : jane

Dato : 30-07-11 16:39

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in news:4e311721$0$305
$14726298@news.sunsite.dk:

> og nu står du som jane ved fra i thunderbird

Så må det jo være Thunderbird som har et problem... og som burde rettes.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-07-11 09:02

jane skrev:

> Hej Leif i denne post har jeg har fjernet æ og ø i min mailadresse

Hvorfor skriver du ikke blot "FjernDette" i din mailadresse?

--
Bertel

Fra : Leif Neland

Dato : 28-07-11 09:32

> Hvorfor skriver du ikke blot "FjernDette" i din mailadresse?

Det er måske for let for høstmaskinerne at gætte?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-07-11 10:27

Leif Neland skrev:

> Det er måske for let for høstmaskinerne at gætte?

Så kan man bruge "nospam". Af en eller anden grund holder
spammerne sig fra adresser hvor det indgår.

--
Bertel

Fra : Karsten Jühne

Dato : 02-08-11 23:53

On Thu, 28 Jul 2011 11:27:21 +0200, Bertel Lund Hansen wrote:

>Så kan man bruge "nospam". Af en eller anden grund holder
>spammerne sig fra adresser hvor det indgår.

Nej, de gør ej.
--
Mvh. Karsten
Andelsbolig: http://www.lysningen.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-08-11 00:11

Karsten Jühne skrev:

> Nej, de gør ej.

En fyr skrev engang til mig at han havde en samling mailadresser
på 50 mio. 38 af dem (tretiotte enkelte) indeholdt "nospam".

Måske skulle jeg understrege at jeg taler om adresser hvor
"nospam" ikke må slettes.

Jeg ved fra mine egne ægte nospamadresser at de prøver at fjerne
"nospam" og så sende til den resulterende adresse. Jeg har nemlig
prøvet at lave et stjernealias for at se hvad der egentlig blev
sendt til mit domæne.

--
Bertel

Fra : Karsten Jühne

Dato : 07-08-11 19:47

On Wed, 3 Aug 2011 01:10:39 +0200, Bertel Lund Hansen wrote:

>Måske skulle jeg understrege at jeg taler om adresser hvor
>"nospam" ikke må slettes.

Jeg får masser af spam på nospam@websajt.dk
Sikkert ikke mindre nu :) men det ryger direkte i trash.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-08-11 10:12

Karsten Jühne skrev:

> Jeg får masser af spam på nospam@websajt.dk
> Sikkert ikke mindre nu :) men det ryger direkte i trash.

Det kunne jo skyldes at selv den mest bovlamme spammer kan regne
ud at @websajt.dk ikke er en gyldig mailadresse?

--
Bertel

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-08-11 15:32

Formentlig fordi der kun står nospam foran @. Spamrobotter er sikkert
sat til at der skal stå noget før @ og eftersom det kun kan være
nospam så bliver det der.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Portner

Dato : 28-07-11 14:58

Bertel Lund Hansen wrote:

> Hvorfor skriver du ikke blot "FjernDette" i din mailadresse?

Og hvor kommer windows gruppen ind i billedet?

Fra : kk

Dato : 28-07-11 17:07

Portner har bragt dette til verden:

> Og hvor kommer windows gruppen ind i billedet?

Ok, små lyseslukkere skal også være her!
mvh
kk

Fra : jane

Dato : 30-07-11 16:36

Bertel Lund Hansen <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote in

> Hvorfor skriver du ikke blot "FjernDette" i din mailadresse?

Tja ..det har jeg prøvet men det hjælper ikke...lige meget jeg har valgt
"@FJørnDættehotmail.com" da andre lande ikke kan læse ø+æ og brugt adressen
i snart 10 år uden problemer, så problemet må ligge et andet sted end mit
"æ og ø"