MS Windows
briani 27239
Hjælp min harddisk er ved at forlad
Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 27-07-11 23:18

Jeg har nu fået købt en ny harddisk, men hvordan får jeg lige mit
recovery FACTORY_IMAGE (D:) flyttet over på min nye harddisk så jeg kan
boote op og geninstallere min win7 igen på min nye hd, er det muligt??? .
/KE.

Fra : Svend

Dato : 27-07-11 23:44

On Thu, 28 Jul 2011 00:18:12 +0200, KE Kofod / 7100 Vejle
<virker@ikke.dk> wrote:

> [...]
>recovery FACTORY_IMAGE (D:) flyttet over på min nye harddisk så jeg kan
>boote op og geninstallere min win7 igen på min nye hd, er det muligt??? .

Ja nogen gange, men din gamle hd skal virke i ca. ½ time.
Med en anden PC kan du clone den gamle HD til den nye, den gamle HD er
nok ikke særlig medgørlig, ofte er det chipsene der har det skidt,
køler man chipsene ned til ca 5 grader kan man være heldig at de vil
virke ½ time mere. Spray med kontaktrens virker meget sjældent, men er
forsøget vejr. Din bedste chance er at finde en HD præcis magen til
den gamle & så skifte printpladen.
/Svend

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 28-07-11 10:17

Den 28-07-2011 00:18, KE Kofod / 7100 Vejle skrev:
> [...]
> recovery FACTORY_IMAGE (D:) flyttet over på min nye harddisk så jeg kan
> boote op og geninstallere min win7 igen på min nye hd, er det muligt??? .
Vil XXCLONE kunne brugen når det er Win7 vi snakker om?? .
/KE.

Fra : Rado

Dato : 28-07-11 12:53

Prøv evt. den her:

http://www.terabyteunlimited.com/copywipe.php

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer