Ateister er bedre elskere -
Fra : Patruljen

Dato : 27-07-11 17:32

Atheists have far better sex lives than religious people who are
plagued with guilt during intercourse and for weeks afterwards,
researchers have found.
A study discovered that non-believers are more willing to discuss
sexual fantasies and are more satisfied with their experiences.
Both groups of people admitted that they carried out the same
activities such as masturbation, watching pornography, having oral sex
and pursuing affairs.

But followers of religion did not enjoy the experiences as much due to
the stigma created by their belief systems, the study found. It left
them with intense feelings of regret after they had climaxed.

The findings emerged in the 'Sex and Secularism' survey of more than
14,500 people carried out by psychologist Darrel Ray and Amanda Brown
from Kansas University.

Read more:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1388827/Atheists-better-sex-religious-followers-plagued-guilt.html#ixzz1TLqs5Ldu

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1388827/Atheists-better-sex-religious-followers-plagued-guilt.html

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 28-07-11 06:43

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen news:f63bd94b-baad-4347-854a-cb98dc891bad@z14g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]
> the stigma created by their belief systems, the study found. It left
> them with intense feelings of regret after they had climaxed.

Finder man snart ud af at vand er vådt?

Det er jo indlysende at ens livskvalitet må påvirkes når man oven i sine almindelige fornødenheder yderligere skal adlyde et
regelsæt for at tilfredsstille en indbildt overmagt. Ikke kun hvad angår sex, men også alt muligt andet.
Der er ting nok vi mennesker er afhængige af. Religiøse har bare endnu et lag der skal tages hensyn til, som om der ikke var nok i
forvejen.

Fra : Ole Madsen

Dato : 28-07-11 08:31

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Atheists have far better sex lives than religious people who are
> plagued with guilt during intercourse and for weeks afterwards,
> researchers have found.

jeg mener faktisk at der er en undersøgelse der siger det modsatte

Fra : Harald Mossige

Dato : 28-07-11 09:47

Den 28.07.2011 09:31, skreiv Ole Madsen:

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> jeg mener faktisk at der er en undersøgelse der siger det modsatte

Så skall du vise den undersøkelsen, - bare for å bli trodd altså.

Fra : Ole Madsen

Dato : 28-07-11 11:18

"Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i meddelelsen
> Den 28.07.2011 09:31, skreiv Ole Madsen:

> Så skall du vise den undersøkelsen, - bare for å bli trodd altså.

du må selv om du vil tro det eller ikke, beklager, jeg gemmer virkelig ikke
alle links jeg falder over på nettet

Ole

Fra : Harald Mossige

Dato : 28-07-11 13:48

Den 28.07.2011 12:17, skreiv Ole Madsen:

> "Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i meddelelsen

> du må selv om du vil tro det eller ikke, beklager, jeg gemmer virkelig
> ikke alle links jeg falder over på nettet

neivell. Du må bare være klar over at det svekker troverdigheten din.

Fra : @

Dato : 28-07-11 16:34

On Thu, 28 Jul 2011 14:47:51 +0200, Harald Mossige
<haraldm@hkabel.net> wrote:

>Den 28.07.2011 12:17, skreiv Ole Madsen:

>neivell. Du må bare være klar over at det svekker troverdigheten din.

i forhold til hvad teister ellers tror på må dette absolut siges at
være i petitesse-afdelingen

Fra : @

Dato : 28-07-11 08:49

On Wed, 27 Jul 2011 16:31:48 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>The findings emerged in the 'Sex and Secularism' survey of more than
>14,500 people carried out by psychologist Darrel Ray and Amanda Brown
>from Kansas University.

en undersøgelse omfattende så mange personer burde jo kunne rette op
på de fejl der måtte forekomme i svarene på grund af at nogle personer
ikke vil indrømme hvor meget de nyder deres sexliv

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 28-07-11 20:23

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> The findings emerged in the 'Sex and Secularism' survey of more than
> 14,500 people carried out by psychologist Darrel Ray and Amanda Brown

Tænk jeg har da aldrig haft dårlig samvittighed når jeg dyrkede sex.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 29-07-11 14:19

Den 28/07/11 01.31, Patruljen skrev:

> Atheists have far better sex lives than religious people who are
> plagued with guilt during intercourse and for weeks afterwards,
> researchers have found.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du har ret! de knepper sig selv ofte til døde! De knepper sig til
klamydia så de slipper for at få børn.
De knepper med forskellige så de stinker fælt, nogle vil sige fælt sexet.
De knepper når de har aids og de knepper når de har udflod. De knepper
med svamp og de knepper med kønsvorter.
Og de er helt psykopatiske omkring etikken.

Men det giver alt ialt spændende sexoplevelser.
De kristne må derimod nøjes med ægtefællen og regelmæssig sex onsdag og
lørdag.

Så her er mange gode grunde til at søge den ateistiske vej!-not!

Jens

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 29-07-11 14:37

"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e32b361$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> De kristne må derimod nøjes med ægtefællen og regelmæssig sex onsdag og lørdag.
>
> Så her er mange gode grunde til at søge den ateistiske vej!-not!

Er det et forsøg på at være morsom?

Jeg har sjældent hørt mage til fordomsfuldt vås!

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 29-07-11 23:42

Den 29/07/11 15.37, Henrik Eriksen skrev:

> "Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Er det et forsøg på at være morsom?
>
> Jeg har sjældent hørt mage til fordomsfuldt vås!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sandheden er ilde hørt!

Jens

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 30-07-11 06:57

"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e333753$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Sandheden er ilde hørt!
>
> Jens

Det er muligt. For at afgøre det må vi så først have nogen sandheder på bordet.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-07-11 12:58

Den 30/07/11 07.56, Henrik Eriksen skrev:

> Det er muligt. For at afgøre det må vi så først have nogen sandheder på
> bordet.
,,,,,,,,,,,,,,,,,

OK "smartass", der går rundt med lukkede øjne. Her er et bevis fra før
ateisterne og den "politiske ukorrekthed" overtog medierne.
Plakat fra WW2:
http://lyrikfilm.dk/public/bevis.JPG

MvH
jens

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 30-07-11 15:03

"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e33f1df$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> OK "smartass", der går rundt med lukkede øjne. Her er et bevis fra før ateisterne og den "politiske ukorrekthed" overtog medierne.

Nu tror jeg snart jeg opgiver helt. Du kalder en eller anden åndssvag propagandaplakat fra 1940'erne for et bevis??

Har Jahnu hijacket din newskonto?

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-07-11 21:04

Den 30/07/11 16.02, Henrik Eriksen skrev:

> "Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nu tror jeg snart jeg opgiver helt. Du kalder en eller anden åndssvag
> propagandaplakat fra 1940'erne for et bevis??
>
> Har Jahnu hijacket din newskonto?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg kan nok ikke trænge igennem til dig, men lad os så konstatere at
ateister er uden gudsmoral og skider højt og flot på den. De kan ligeså
godt tro på en lyserød tøjkanin er et af deres argumenter. En lyserød
tøjkanin har ingen moralnormer.

Kristne har den norm at de skal dyrke sex med én partner, sædvanligvis
deres forlovede eller kone.

Da ateisten har mange partnere efter lyst og uden moralkodeks, så skal
de bruge gummi når de har sex.Ellers smitter de hinanden med alskens
bakterier/virus.
Det giver oplevelsen af at gå til koncert med vat i ørene.

De kristne kan dyrke fri sex med konen uden gummi, for de smitter ikke
hinanden med noget, hvilket giver bedre sex.
Men nu dyrker kristne ikke sex som en slags sexudgave af alkoholisme,
sexoholisme.
For de som dyreker kødet skal høste fordærv af kødet. mens de der dyrker
ånden får evigt liv af ånden.

Så det er den åndelige side af mennesket der skal opdyrkes. Den kødelige
side kan aber og ateister dyrke.

Jens

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 31-07-11 02:16

Jens Erik Bech <jenserikbech@gmail.com> writes:

> Jeg kan nok ikke trænge igennem til dig, men lad os så konstatere at
> ateister er uden gudsmoral og skider højt og flot på den.

Er "gud" det eneste der giver dig din moral? Hvis ikke, hvorfor
antager du så at folk der ikke deler din tro er uden moral?

> De kan ligeså godt tro på en lyserød tøjkanin er et af deres
> argumenter. En lyserød tøjkanin har ingen moralnormer.

Det plejer normalt at være nisser vi snakker om. Langt de fleste
nisser har et meget veludviklet moralkodeks, der går fra det mest
sukkersøde "Du må ikke gøre andre ondt", til det mere moraliserende
"Behandl folk som de har fortjent".

> Kristne har den norm at de skal dyrke sex med én partner, sædvanligvis
> deres forlovede eller kone.

Og så er der de katolske præster, der lader til at have et internt
kapløb om hvem der kan klare flest kordrenge på en måned.

> [...]
> skal de bruge gummi når de har sex.Ellers smitter de hinanden med
> alskens bakterier/virus. Det giver oplevelsen af at gå til koncert

Er det en personlig erfaring fra dengang du selv var ateist, eller er
der tale om en forestilling om hvad du selv ville gøre, hvis du ikke
havde din "gud" til at ånde dig i nakken?

Hvad får dig til at antage at man kun kan have et moralkodeks, fordi
man har eksternaliseret det i form af "gud"?

Og ville du virkelig begynde at rende rundt og dyrke sex til højre og
venstre, hvis jeg fandt det rigtige sted i det gamle testamente?

> De kristne kan dyrke fri sex med konen uden gummi, for de smitter
> ikke hinanden med noget, hvilket giver bedre sex. Men nu dyrker
> kristne ikke sex som en slags sexudgave af alkoholisme, sexoholisme.

Bruger du i virkeligheden "gud" som en form for selvkontrol? Du
skriver det ikke direkte, men dine forestillinger peger tydeligt i
retning af at det eneste der afholder dig fra at opføre dig på en måde
du opfatter som negativ er "gud".

Jeg er ikke hæmmet af den slags selv-pålagte begrænsninger, så jeg
tager den direkte vej: Jeg gør ikke ting jeg ikke vil stå ved.

> For de som dyreker kødet skal høste fordærv af kødet. mens de der
> dyrker ånden får evigt liv af ånden.

Betyder det at du kun taler om samleje?

> Så det er den åndelige side af mennesket der skal opdyrkes. Den
> kødelige side kan aber og ateister dyrke.

Det er den kødelige side af seksuel omgang der fører til børn. Så det
ville være en befrielse, hvis alle troende ville holde sig til at
tænke og tale om formeringen. Der ville blive uendeligt meget højere
til loftet, og en dejlig masse plads til os der ikke har behov for at
opfinde en "gud", blot for at opføre os så vi kan se os selv i øjnene.

--
/Wegge

Leder efter redundant peering af dk.*,linux.debian.*

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 31-07-11 03:31

Den 31/07/11 03.16, Anders Wegge Keller skrev:

> [...]
> nisser har et meget veludviklet moralkodeks, der går fra det mest
> sukkersøde "Du må ikke gøre andre ondt", til det mere moraliserende

Som du afgør. Hvad naboen fortjener.
For den kristne er det Jesus der afgør hvad naboen fortjener.

Tråden gik på at "Ateister er bedre elskere" som en ateist pralede med.
At elske har noget med kærlighed at gøre.
Eftersom kristne tilbeder kærlighedens Gud, så har de et godt fundament
for at elske.
Ateistisk nyttemoral gør ikke disse til bedre elskere. det er sikkert og
vist.

jens

Fra : Harald Mossige

Dato : 31-07-11 04:20

Den 31.07.2011 04:31, skreiv Jens Erik Bech:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Som du afgør. Hvad naboen fortjener.
> For den kristne er det Jesus der afgør hvad naboen fortjener.

Sludder.
Kristendommen har ikke på noen måte implementert nestekjærlighet inn i
de kristne sitt dagligliv.

> Tråden gik på at "Ateister er bedre elskere" som en ateist pralede med.

Neida. Det var en stor vitenskapelig universitetstudie.

> At elske har noget med kærlighed at gøre.

Nettopp.

> Eftersom kristne tilbeder kærlighedens Gud, så har de et godt fundament
> for at elske.

Nei. Kjærligheten er ikke implementert i kristendommen.

> Ateistisk nyttemoral gør ikke disse til bedre elskere. det er sikkert og
> vist.

Det er tingdu som "kristen" ikke kan ha kunnskap om.

HM

Fra : @

Dato : 31-07-11 10:33

On Sun, 31 Jul 2011 04:31:26 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>Tråden gik på at "Ateister er bedre elskere" som en ateist pralede med.
>At elske har noget med kærlighed at gøre.

nej,

lysten til at forplante sig har med artens videreførsel at gøre

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 31-07-11 05:04

"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e34639e$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> Så det er den åndelige side af mennesket der skal opdyrkes. Den kødelige side kan aber og ateister dyrke.

Okay, du *mener* det altså alvorligt. Hjælp!

Én ting er at religiøse sætter Gud i stedet for videnskab, men når Gud skal diktere moralen, så går det først rigtig galt.

En ateist kan som regel selv afgøre hvad der er rigtigt og forkert. Det er ikke raketvidenskab.
Religiøse hænger deres egen moral på en knage udenfor kirken, og lader "Gud" diktere deres moral. Det er jo fint så længe "Gud"
snakker næstekærlighed.
Problemet opstår når "Gud" begynder at fortælle hvem der skal leve og hvem der skal dø. Så kører de religiøse jo bare med på vognen
uden at tænke, og resultatet af dét kan vi jo se i f.eks. Irak.

Tak for sangen.

Fra : @

Dato : 31-07-11 10:31

On Sat, 30 Jul 2011 22:03:42 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>Kristne har den norm at de skal dyrke sex med én partner, sædvanligvis
>deres forlovede eller kone.

nåda

reformatoren Luther kunne da ellers ikke med afsæt i biblen give nogen
begrundelse for at forbyde en mand at have flere koner

<<<<<<<<
http://books.google.com/books?id=kqyauQISxFEC&vid=0syFeDjkzVczX39npTyMsU2&dq=Dr.+Martin+Luthers+Briefe%2C+Sendschreiben&hl=en&ie=UTF-8&jtp=238#v=onepage&q&f=false
Der er dog ingen regel uden undtagelser. Luther godkendte flerkoneri i
enkelte tilfælde. Dette ses i et dokument (”Der Beichtrat”), hvor
Luther accepterer, at en mand tager sig endnu en kone. Tidligere havde
Luther i et brev skrevet, at han ikke ville kunne forbyde en mand at
gifte sig med flere koner, da det ikke var i modstrid med Skriften
<<<<<<<<
<<<<<<<
http://www.biblen.info/Luther-polygami.htm
Allerede i 1524 erkendte Luther, at Bibelen absolut ingen forbud har
mod flerkoneri. Luther skrev: »Hvad mig angår, erklærer jeg rent ud,
at jeg ikke kan modsætte mig mænd, der tager flere koner, eller kan
hævde, at det er i modstrid med den Hellige Skrift«.
<<<<
<<<<<<<<
http://da.wikipedia.org/wiki/Martin_Luther
Luther mente ganske vist ikke, at han kunne gøre flerkoneri til en
almen gyldig regel, men han mente på den anden side heller ikke, at
han kunne forbyde fyrsten det. Det var nemlig tilladt i Moseloven og
ikke udtrykkelig forbudt i evangelierne. Ægteskabet fandt sted i marts
1540. Danske konger kunne henholde sig til afgørelsen
<<<<<
<<<<<<
http://www.perbenny.dk/bondekrigene.html
fyrstekirken, statskirken. Statskirken gik omhyggelig tilværks når det
gjaldt om at udviske sporene efter den skammelige rolle Luther havde
spillet. Kirken har sørget for, at den almindelige
historieundervisning intet fortæller om, at Luther udtrykkeligt tillod
flerkoneri,
<<<<<<

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 30-07-11 10:46

"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lørdag.
>
> Så her er mange gode grunde til at søge den ateistiske vej!-not!

Jeg kommer til at tænke kristne der var sure på de homoseksuelle fordi de
mente at de havde 3-4000 partnere om året. At der findes de der dyrker sex
alle er nok sandt, men når det er sagt så er de fleste ateister meget
monogame og tro at der er mere kusse og sex fordi man er ateist er en
misforståelse og var det ikke det, ja så var jeg også ateist, hvem vil gå
glip af noget godt her i livet. Jens tror at alle ateister går i
swingerklub.

Fra : tkruse

Dato : 29-07-11 19:21

On 28 Jul., 10:46, Harald Mossige <hara...@hkabel.net> wrote:
> Den 28.07.2011 09:31, skreiv Ole Madsen:

> Så skall du vise den undersøkelsen, - bare for å bli trodd altså.

ja vis man bruger ordet rigtigt,,så er sex en herlig rus,,sådan
oplever jeg det
og kan forklare hvorfor,,men det vil jeg opgive
men da jeg var uden lære om det spirituelle sind
da var sex en skuffelse
men nu har jeg lært at fremmane en herlig følelse i sex
det kunne jeg ikke førhen
nu kan jeg fokusere på den herlige følelse i sex og udlukke alt andet
ja jeg behøver ikke engang at tænke på smukke Yrsa
den jeg er sammen med er nok

Fra : Patruljen

Dato : 02-08-11 04:59

On 30 Jul., 16:02, "Henrik Eriksen" <henrik_e...@hotmail.com> wrote:

> Nu tror jeg snart jeg opgiver helt. Du kalder en eller anden åndssvag propagandaplakat fra 1940'erne for et bevis??
>
> Har Jahnu hijacket din newskonto?

:)

Fra : tkruse

Dato : 05-08-11 06:02

On 28 Jul., 01:31, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
>
> The findings emerged in the 'Sex and Secularism' survey of more than
> 14,500 people carried out by psychologist Darrel Ray and Amanda Brown

Orgasmens Madonnas kirke - - Orgasmen kommer fra oven

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article368801.ece

Fra : tkruse

Dato : 15-08-11 16:40