LG Vaskemaskine bliver ved med, at tage va~
Fra : Erik Poulsen

Dato : 27-07-11 13:16

Hejsa

Min LG vaskemaskine. Bliver ved med, at tage vand ind efter skylde
programmet og kommer aldrig til, at centrifugere.
Hvad kan der være galt og er det noget jeg selv kan udbedre?

På forhånd tak
Erik

Fra : Ole Helms

Dato : 28-07-11 21:04

On Wed, 27 Jul 2011 14:16:06 +0200, Erik Poulsen <egpnews@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>programmet og kommer aldrig til, at centrifugere.
>Hvad kan der være galt og er det noget jeg selv kan udbedre?

Er den betalt?

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Erik Poulsen

Dato : 28-07-11 21:42

Ole Helms frembragte:

> Er den betalt?

Ja, det er den da

Fra : Klaus G.

Dato : 28-07-11 21:50

> Min LG vaskemaskine. Bliver ved med, at tage vand ind efter skylde
> programmet og kommer aldrig til, at centrifugere.
> Hvad kan der være galt og er det noget jeg selv kan udbedre?
Er det noget nyt den er begyndt med, eller?

Kan være afløbsslangen er placeret for lavt?

--
Klaus G.

Fra : Erik Poulsen

Dato : 28-07-11 22:39

> Er det noget nyt den er begyndt med, eller?
Det er noget nyt.

> Kan være afløbsslangen er placeret for lavt?
Øh, afløbet er i gulvet eftervandlåsen til vores brusekabine.

Fra : KsK

Dato : 28-07-11 22:51

"Erik Poulsen" skrev i meddelelsen

> Er det noget nyt den er begyndt med, eller?
Det er noget nyt.

> Kan være afløbsslangen er placeret for lavt?
>Øh, afløbet er i gulvet eftervandlåsen til vores brusekabine.

Nivu sensor er tilstoppet .. hvis du skrure bagbeklæning af sidder der i
bund af tromler en slange på en plastik studs, den stud er tilstoppet ..

hiv slange af og rens med et stykke ståltråd eller trykluft

ksk

Fra : Erik Poulsen

Dato : 29-07-11 08:19

KsK formulerede spørgsmålet:
> Nivu sensor er tilstoppet .. hvis du skrure bagbeklæning af sidder der i
> bund af tromler en slange på en plastik studs, den stud er tilstoppet ..
>
> hiv slange af og rens med et stykke ståltråd eller trykluft

Nu har jeg haft bag beklædningen af og jeg ikke finde studsen og
slangen. Andet end det, som går til pumpen.

Kan du komme det lidt nærmere? Jeg har model 40WD5530/410KWWZ00409

Fra : Elmand

Dato : 29-07-11 08:58

"Erik Poulsen" <egpnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> KsK formulerede spørgsmålet:

> Nu har jeg haft bag beklædningen af og jeg ikke finde studsen og slangen.
> Andet end det, som går til pumpen.
>
> Kan du komme det lidt nærmere? Jeg har model 40WD5530/410KWWZ00409

Den har form af en underkop, 1 cm tyk. Fra tromlen går en 6-8mm slange til
den.
Plastikstudsen midt på slangen er for at opfange skidt i vandet,der kan
blokerer
målingen.
Med venlig hilsen
ESPERSEN El & Antenne

Fra : Erik Poulsen

Dato : 29-07-11 09:52

Elmand kom med følgende:

> [...]
> den.
> Plastikstudsen midt på slangen er for at opfange skidt i vandet,der kan

Tak, sidde den foran eller bagi maskinen? Kigger på det når jeg kommer
tilbage fra ferie.

/Erik

Fra : Erik Poulsen

Dato : 29-07-11 10:22

Erik Poulsen forklarede:

> Kan du komme det lidt nærmere? Jeg har model 40WD5530/410KWWZ00409

Jeg har skrevet forkert model nr. Det rigtige er DWD-14120FD

Fra : Klaus G.

Dato : 29-07-11 07:51

> Øh, afløbet er i gulvet eftervandlåsen til vores brusekabine.
Ja, jeg var heller ikke lige kendt med det problem, indtil jeg læste
brugsforvirringen. Der står at afløbsslangen fra maskinen, skal i et rør som
er mindst 60cm over den flade maskinen står på...

Det havde dog ikke forvoldt os nogen problemer inden.

--
Klaus G.

Fra : Erik Poulsen

Dato : 29-07-11 08:03

Følgende er skrevet af Klaus G.:
> Er det noget nyt den er begyndt med, eller?
> Kan være afløbsslangen er placeret for lavt?

Det vil jeg afprøve. Bare underligt, at problem så ikke har været der
fra start...