Fjerne madolie fra terrasse
Fra : Steen

Dato : 26-07-11 18:15

Jeg skulle lige bruge lidt madolie på grillen, og fik hældt lige rigeligt
på - så der kom pletter på de grå herregårdssten der ligger derude.
Det fik konen til at sprutte lige så meget som grillen, for de forsvinder
ikke lige med det samme igen.
Er der en nem løsning til at fjerne dem, eller må tiden bare gå sin gang?

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-07-11 18:44

Steen sendte dette med sin computer:
> Er der en nem løsning til at fjerne dem, eller må tiden bare gå sin gang?

Konerne, eller hva'? ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-07-11 18:48

Den 26/07/11 19.15, Steen skrev:
> Jeg skulle lige bruge lidt madolie på grillen, og fik hældt lige rigeligt
> på - så der kom pletter på de grå herregårdssten der ligger derude.

Ã…h nej, en klassiker

> Det fik konen til at sprutte lige så meget som grillen, for de forsvinder
> ikke lige med det samme igen.
> Er der en nem løsning til at fjerne dem, eller må tiden bare gå sin gang?

http://www.kandu.dk/spg20768.aspx

Frit valg på alle hylder
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Steen

Dato : 27-07-11 12:59

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> Ã…h nej, en klassiker

> http://www.kandu.dk/spg20768.aspx
>
> Frit valg på alle hylder

Aha, tak for linket

--
Steen

Fra : Armand

Dato : 02-08-11 14:06

Den 27-07-2011 13:58, Steen skrev:
> [...]
Fordel ved ikke at bruge gasgrill: Efter servering: Lad en briket brænde
ud ovenpå oliepletten - Den burde opvarme olien samt suge den op og
afbrænde den!

--
Armand.
(hvis træterasse denne sommer sukker efter om der dog ikke ville blive