Indryk
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-11 00:53

Hej NG

Windows Live Mail

Jeg får ikke indryk(>,>>,>>>) osv..., når jeg skal svare på indlæg i
newsgroups...

Altså :
> Tekst
Tekst
osv...

Kan i hjælpe

Bjarne

Fra : Ole C

Dato : 26-07-11 06:43

bsn skrev blandt andet:

> Windows Live Mail
>
> Jeg får ikke indryk(>,>>,>>>) osv..., når jeg skal svare på indlæg i
> [...]

I følge mange tidligere indlæg er den feature simpelten forsvundet i seneste
version af Windows Live Mail.
Så løsningen er en anden newsreader....

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-11 07:31

"Ole C" skrev i meddelelsen news:j0lk56$32b$1@dont-email.me...

bsn skrev blandt andet:

> [...]
>
> Kan i hjælpe

I følge mange tidligere indlæg er den feature simpelten forsvundet i seneste

Tak for det...
Bjarne

Fra : Erik Olsen

Dato : 26-07-11 08:11

bsn wrote:

> Tak for det...
> Bjarne

En anden gang, så husk at slette en evt. signaturadskiller når du
svarer. Nogle nyhedslæsere sletter en evt. signatur dvs.
signaturadskilleren og alt det der der står efter den. Det betyder at da
jeg ville svare på dit indlæg til gruppen med Windows Mail, slettede
programmet helt dit indlæg, så jeg måtte koiere det ind manuelt.

Det er en fejl man meget ofte ser nu om dage, og det skaber en masse
kludder i en tråd. Jeg er ikke i tvivl om at Windows Live Mail er en af
de store syndere. På den anden side synes jeg det er brugerens opgave at
vælge en newsreader som kan indstilles korrekt, alternativt at lave
ændringerne i indlæggene manuelt.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Bjarne

Dato : 02-08-11 19:24

In article <4e2e68a4$0$303$14726298@news.sunsite.dk>,
erik.olsen@ishoejby.dk says...

> [...]
> de store syndere. På den anden side synes jeg det er brugerens opgave at
> vælge en newsreader som kan indstilles korrekt, alternativt at lave

Er nu overgået til MicroPlanet Gravity...
Vi må se, hvordan det går...
Bjarne