E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird på Win7, tilknyt som stan
Fra : IKJ

Dato : 25-07-11 09:34

Hej alle!

Jeg har Win7/32 home ver. og bruger Thunderbird som email program.

Når jeg vil sende en side med email fortæller systemet at

"der ikke er tilknyttet et email program der kan udføre den ønskede
handling.
Opret tilknytning i kontrolpanelet, Standardprogrammer."

Men her kan jeg ikke finde Thunderbird.

Hvor tilknytter man Thunderbird i Win7 ???

På forhånd tak

IKJ

Fra : Kent

Dato : 25-07-11 10:07

IKJ tastede følgende:
> [...]
> Opret tilknytning i kontrolpanelet, Standardprogrammer."
>
> Men her kan jeg ikke finde Thunderbird.
>
> Hvor tilknytter man Thunderbird i Win7 ???

Under Indstillinger, Avanceret, Generelt sætter du hak i "Undersøg
altid, om Thunderbird osv" samt trykker på knappen "Undersøg nu".

Det burde gøre det.

--

Kent

Fra : IKJ

Dato : 25-07-11 11:23

Den 25-07-2011 11:07, Kent skrev:
> IKJ tastede følgende:

> Under Indstillinger, Avanceret, Generelt sætter du hak i "Undersøg
> altid, om Thunderbird osv" samt trykker på knappen "Undersøg nu".
>
> Det burde gøre det.

Tak for oplysningen, det virker!

Mange tak til Kent

Ikj