IE 9 Link adresser og favoritrækkefølge
Fra : Viktor Andersen

Dato : 24-07-11 18:23

Hej,

Der er to ting, jeg er ret så træt over i den nyeste version af Explorer 9.

For det første viser den kun de sidste 5 adresser, jeg har tastet ind på
hjemmesider. Tidligere kunne man selv bestemme, hvor mange, man ville have
vist og i hvor mange dage. Den mulighed kan jeg ikke finde i denne version.

For det andet kunne jeg godt tænke mig at få sorteret favoritter fra a til z
og ikke omvendt fra z til a. Det kan jeg heller ikke finde løsningen på.

Nogen hjælp til disse to punkter?

Hilsen

Viktor

Fra : Martin Ploug

Dato : 25-07-11 07:32

Den 24-07-2011 19:23, Viktor Andersen skrev:
> [...]
>
> For det andet kunne jeg godt tænke mig at få sorteret favoritter fra a
> til z og ikke omvendt fra z til a. Det kan jeg heller ikke finde

Der står noget om soretering på nedenstående side - dog til tidligere
versioner.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Sort-your-favorites-alphabetically

Senest besøgte kan ændres i Internetindstillinger > fanen Generelt >
knappen Indstillinger under Browserdata.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 25-07-11 20:48

Hej Martin,

Tusind tak for dit svar. Det hjalp med hensyn til sortering, men ikke med
hensyn til hvor mange "senest besøgte", jeg kan have stående. Der er en
ændring fra version 8 til 9.

Andre gode forslag fra andre læsere/hjælpere?

Hilsen

Viktor

Fra : Martin Ploug

Dato : 26-07-11 10:03

Den 25-07-2011 21:47, Viktor Andersen skrev:
> [...]
> en ændring fra version 8 til 9.
>
> Andre gode forslag fra andre læsere/hjælpere?

Ifølge http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110405201917AAr0HX2

kan du prøve nedenstående.

Funktioner > Internetindstillinger > fanebladet Indhold > klik på
Indstillinger under Autofuldførelse >
fjern flueben ud for Browserdata, Favorittter og Brug Windows search til
at opnå bedre resultater.
Klik på OK.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 26-07-11 18:45

[...]

You made my day! Tusind tak for hjælpen!

Hilsen

Viktor

Fra : Martin Ploug

Dato : 26-07-11 19:43

Den 26-07-2011 19:45, Viktor Andersen skrev:

> [...]
> Klik på OK.
>

> Hej Martin,
>
> You made my day! Tusind tak for hjælpen!

Hej Viktor

Velbekomme.

Jeg er glad for at kunne hjælpe.

Venlig hilsen