Hjem-is bilens klokker er ikke lovlige ?
Fra : Per

Dato : 24-07-11 15:40

Hej !

Jeg mener vi tidligere har haft diskuteret Hjemis-bilernes klokker her i NG.

Jeg så lige denne artikel om emnet:

http://politiken.dk/tjek/ECE1344113/isbilen-er-ulovlig/

Så måske slutter det med klokkerriet

Mvh. Per

Fra : Andreas Andersen

Dato : 24-07-11 16:20

On 24-07-2011 16:40, Per wrote:
> Hej !
>
> Jeg mener vi tidligere har haft diskuteret Hjemis-bilernes klokker her i
> [...]

Det ville da være intet mindre end en skandale. Ingen Hjem-is? Det
sker nok ikke, men i givet fald vil jeg overveje at købe
hjemistilbage.dk og forsøge at starte en større folkeopstand.

--
Andreas

Fra : Jubi

Dato : 24-07-11 16:21

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej !
>
> Jeg mener vi tidligere har haft diskuteret Hjemis-bilernes klokker her
> [...]

Så kan de bruge en håndholdt klokke a.la. dirigentklokke, størelse stor.
Og hvis "begge hænder på rattet under kørsel" kommer ind i billedet her,
kan de jo blot holde stille den stund de ringer og så køre videre.

--
Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 24-07-11 19:30

Den 24-07-2011 16:40, Per skrev:
> Hej !
>
> Jeg mener vi tidligere har haft diskuteret Hjemis-bilernes klokker her i
> [...]
Hjem-is er da sød musik i forhold til den Viking-is kører med, som
bliver blæst ud af en horn-højtaler, dadardadardadar...........
/KE.

Fra : Henning

Dato : 24-07-11 20:05

On Sun, 24 Jul 2011 16:40:22 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>Hej !
>
>Jeg mener vi tidligere har haft diskuteret Hjemis-bilernes klokker her i NG.

> [...]

Chaufføren skal blot holde stille mens han ringer med klokken, så er der ingen ko på isen. Det har
de altid skullet, det har bare ikke været prioriteret højt hos færdselspolitiet.