MS Windows
briani 27239
TouchFreeze til Win7 virker ikke?
Fra : Mr. Mox

Dato : 24-07-11 04:33

Jeg har downloadet et program der hedder TouchFreeze 1.0.2.msi. Det
skulle forhindre min musepude i at være aktiv hvis jeg skriver tekst
eller udfører andet ved hjælp af min mus.
Men den er ikke slået fra, for jeg kan satdig få cursoren til at
bevæge sig med "pladen", og det skal den jo ikke kunne.
Jeg har prøvet alle andre muligheder med "Fn" knappen, spurgt på
nettet etc. men er der nogen der kender programmet?

Er det mon meningen at det blot skal virke af sig selv" når man har
downloadet og installeret det?
Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ole C

Dato : 24-07-11 12:28

Mr. Mox skrev blandt andet:

> [...]
> nettet etc. men er der nogen der kender programmet?
>
> Er det mon meningen at det blot skal virke af sig selv" når man har

http://lifehacker.com/5412986/touchfreeze-disables-your-touchpad-as-soon-as-you-start-typing
"TouchFreeze sits in your system tray and simply turns off the touchpad when
you start typing".

Jeg har på nogle bærbare med held installeret Synoptics Touchpad driver.
http://www.synaptics.com/support/drivers
Den har under Kontrolpanrel>Mus en mulighed for at slå "stavepladen" fra
automatisk, når en USB-mus tilsluttes.

--
vh
Ole C

Fra : Mr. Mox

Dato : 25-07-11 11:43

Hej Ole C. Tak for dit svar.

> http://lifehacker.com/5412986/touchfreeze-disables-your-touchpad-as-s...
> "TouchFreeze sits in your system tray and simply turns off the touchpad when
> you start typing".

Jeg synes nu at der stadig kan ske uønskede ting, billedet forsvinder
og kommer
igen efter nogen sekunder. Men hvis jeg har fortsat med at skrive er
det der godt nok???

> Jeg har p nogle b rbare med held installeret Synoptics Touchpad driver.http://www.synaptics.com/support/drivers
> Den har under Kontrolpanrel>Mus en mulighed for at sl "stavepladen" fra
> automatisk, n r en USB-mus tilsluttes.

Den sidste vil jeg nu vente med at downloade.
mvh Mr. Mox

Fra : Ole C

Dato : 26-07-11 08:38

Mr. Mox skrev blandt andet:

> Hej Ole C. Tak for dit svar.

Selv tak.

> [...]
> det der godt nok???

> Den sidste vil jeg nu vente med at downloade.

Der sker nu ellers ikke noget ved at prøve, så du evt. kan slippe for
TouchFreeze's ulemper.
Jeg foretrækker at touchpad'en bliver koblet helt fra.

--
vh
Ole C