Envejs skruetrækker
Fra : Søren

Dato : 23-07-11 21:58

Jeg mener at have set her i gruppen, at der var en, der havde et link
til køb af en skruetrækker til envejsskruer. Kan en give mig det link??

-Søren

Fra : BikeManiac

Dato : 23-07-11 22:46

On 23 Jul., 22:57, Søren <sof...@hotmail.com> wrote:
> Jeg mener at have set her i gruppen, at der var en, der havde et link
> til køb af en skruetrækker til envejsskruer. Kan en give mig det link??
>
> -Søren

Jeg har aldrig hørt om dét du efterspørger. Det er dog nemt at købe
envejsskruer tilegnet flade skruetrækkere.

Lucas

Fra : Søren

Dato : 24-07-11 07:37

Den 24-07-2011 06:45, BikeManiac skrev:

> Jeg har aldrig hørt om dét du efterspørger. Det er dog nemt at købe
> envejsskruer tilegnet flade skruetrækkere.
>
> Lucas

Det var mere for at kunne skrue skruerne *ud* igen.

-Søren

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 24-07-11 08:02

Søren wrote:

> Det var mere for at kunne skrue skruerne *ud* igen.

Øh - Hvorfor tror du det hedder "Envejs" skruer?

Der er vist kun den hårde vej med at bore et lille hul hvor en skrue med
venstregevind kan få fat - eller ødelægge glaslister og beslag mm hvor
de er brugt for at få dem ud.

/Lars

Fra : BikeManiac

Dato : 24-07-11 01:20

On 24 Jul., 08:37, Søren <sof...@hotmail.com> wrote:

> Det var mere for at kunne skrue skruerne *ud* igen.
>
> -Søren

Nååååååååååååååååårrhhhhhh nu ved jeg hvad du vil.
Hvis der er plads, så kan du med en lille Dremel med påsat
miniskæreskive skære/slibe dine egne kærve i skruen.

Lucas

Fra : thl

Dato : 24-07-11 01:23

On 24 Jul., 09:02, Lars Peter Larsen
<lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> wrote:

> [...]
>
> Der er vist kun den hårde vej med at bore et lille hul hvor en skrue med
> venstregevind kan få fat - eller ødelægge glaslister og beslag mm hvor

Der ingen grund til at give op så let, den er jo lige her:
http://kortlink.dk/edelstahl-schrauben/997u
mvh
Thorbjørn

Fra : thl

Dato : 24-07-11 01:38

> [...]
>
> Der er vist kun den hårde vej med at bore et lille hul hvor en skrue med
> venstregevind kan få fat - eller ødelægge glaslister og beslag mm hvor

Vælg selv en:
http://kortlink.dk/google/997v
mvh
Thorbjørn