MS Windows
briani 27239
Vista fejl ved Servicepack 2
Fra : Jebir

Dato : 23-07-11 19:15

Goddag

Lige et spørgsmål; jeg har en vista-maskine (Dell XPS 420 med Home Premium).

Jeg har netop opdateret til Service pack 2 - eller, det vil sige, jeg
har prøvet...
Den installerer opdateringen, og når jeg genstarter starter den op og
stopper for at færdiggøre installationen af service pack - og her
stopper den konsekvent ved 72%. Den har stået i flere timer uden nogen
ændring.

Jeg har haft den genstartet og startet op i fejlsikret tilstand, og her
starter den op, og skriver at SP2 er installeret - men den gør det samme
som før når jeg så genstarter normalt....

Er der nogen der har oplevet dette, og har en løsning på problemet???

- Jebir

Fra : Ole C

Dato : 23-07-11 19:46

Jebir skrev blandt andet:

> [...]
> det samme som før når jeg så genstarter normalt....
>
> Er der nogen der har oplevet dette, og har en løsning på problemet???

Husker at nogle havde problemer dengang SP2 kom, men ikke rigtigt hvad
løsningen var...
Dog mener jeg at CHDSK nogle gange kunne løse problemet.

Ellers prøv først at fjerne SP2 under Kontrolpanel>Programmer og funktioner.
Hent derefter SP2 til manual installation her:
http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=891ab806-2431-4d00-afa3-99ff6f22448d
- idet jeg forudsætter at du har en 32-bit version. Ellers er det her:
http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyID=8ad69826-03d4-488c-8f26-074800c55bc3&displaylang=da

--
vh
Ole C