Apache
Fra : Dieter Britz

Dato : 23-07-11 15:02

Jeg arbejder under Suse Linux 11.4 og har tænkt mig at installere
apache. Har lige set det an, og jeg får valg af ca. 40 filer eller
programmer, som ikke siger mig ret meget. Skal jeg bare tage dem
alle sammen, eller hvad har jeg brug for? Jeg forstår at der skal
være selve apache, sql og (?) lamp, hvad ellers det sidste er.

--
Dieter Britz

Fra : Leif Neland

Dato : 23-07-11 15:30

Den 23-07-2011 16:01, Dieter Britz skrev:
> [...]
> alle sammen, eller hvad har jeg brug for? Jeg forstår at der skal
> være selve apache, sql og (?) lamp, hvad ellers det sidste er.

LAMP er en sammentrækning af Linux Apache Mysql Php

Hvis du bare vælger php, plejer de nødvendige apache-moduler at følge med.

Leif