Mail og news program til Win7
Fra : Jan Brøndum Johansso~

Dato : 22-07-11 20:11

Jeg havde ellers svørget at jeg ikke skulle have en ny windows version, og
at Vista var min sidste windows. men så købte jeg en Thinkpad T61 hvor der
var installeret og fulgte med, Win 7 enterprise. Så jeg besluttede at
beholde den.

Jeg har brugt de sidste 2 dage på at overføre mine filer og programmer og
sat Windows Live Mail op med alle mine gemte besker fra Windows mail samt
mine email konti.

Men jeg kan altså ikke lide udseendet, er der ikke et andet program der
minder om Windows Mail og som kan importere emails og konti fra WLM?

Jeg tog en søgning på google, og fandt en top 10 men hvordan kan man vøre
sikker på at det ikke er spyware. WLM og thunderbird kender vi, men hvad er
der ellers af annerkendte mail programmer?

Håber en kan hjælpe:)

Med venlig hilsen / with kind regards

Jan Brøndum Johansson

Fra : /john

Dato : 22-07-11 20:35

"Jan Brøndum Johansson" <insomniacno1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Håber en kan hjælpe:)

Hvis det kun handler om mail, så snup et kig på dette lynhurtige og gratis
program m/dansk sprog:
http://www.snapfiles.com/get/poppeeper.html

Se også tråden 'At vække Windows Mail til live i Win7 DK' fra 15. juni.

/john

Fra : kk

Dato : 22-07-11 21:41

/john forklarede:

> [...]
> http://www.snapfiles.com/get/poppeeper.html
>
> Se også tråden 'At vække Windows Mail til live i Win7 DK' fra 15. juni.

Hej /john,
Du var så venlig at hjælpe mig med at installere WinMail på en Win7
installation. Vor nye ven her, er da IMHO en oplagt kandidat til at du
gentager spøgen. Jeg er i hvert fald glad for din hjælp.
mvh
kk l-)

Fra : /john

Dato : 22-07-11 22:02

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> Du var så venlig at hjælpe mig med at installere WinMail på en Win7
> installation. Vor nye ven her, er da IMHO en oplagt kandidat til at du
> gentager spøgen.

Joo.. men spørgeren behøver jo blot at følge anvisningerne i den tidligere
tråd :)

> Jeg er i hvert fald glad for din hjælp.

Det glæder mig at kunne gi' en hjælpende hånd i ny og næ :)

/john

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 22-07-11 22:00

Jan Brøndum Johansson kom med denne ide:
> WLM og thunderbird kender vi

Thunderbird til mails og Mesnews:

http://lexinfo.dk/MesNews/

til nyhedsgrupper har fungeret perfekt for mig i årevis.

Kunne jeg få Mesnews til at køre ordentligt på Ubuntu ville jeg helt
skrotte Bill Gates ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : hm

Dato : 05-08-11 14:50

> [...]
>
> til nyhedsgrupper har fungeret perfekt for mig i årevis.
>
> Kunne jeg få Mesnews til at køre ordentligt på Ubuntu ville jeg helt

hej Hans
Tak, tror jeg giver nesnews et forsøg - er helt på herrens mark med
win7/64bit
hilsen
Hanne

Fra : HM

Dato : 05-08-11 19:39

hm:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> hej Hans
> Tak, tror jeg giver nesnews et forsøg - er helt på herrens mark med
> win7/64bit
> hilsen
> Hanne

Mesnews det ser ok ud, men hvordan får jeg den kun til at vise
trådoverskrifter og ikke hele tråden før jeg klikker på den ??

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-08-11 22:15

HM skrev den 05-08-2011:
> hvordan får jeg den kun til at vise trådoverskrifter og ikke hele tråden før
> jeg klikker på den ??

Jeg ville kigge på Indstillinger, Progamindstillinger og Visning.

Jeg har dog et ønske om at alle tråde er udvidet pr default såe...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : HM

Dato : 06-08-11 19:49

Hans Paulin (6310) tastede følgende:

> Jeg ville kigge på Indstillinger, Progamindstillinger og Visning.
>
> Jeg har dog et ønske om at alle tråde er udvidet pr default såe...

Hej Hans
ja, jeg har kikket der, men syntes det ingen mening giver

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-08-11 22:07

Følgende er skrevet af hm:
> tror jeg giver nesnews et forsøg - er helt på herrens mark med win7/64bit

God fornøjelse! :)

Bruger ikke andet selv :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : HM

Dato : 06-08-11 19:50

Hans Paulin (6310) har bragt dette til os:
> Følgende er skrevet af hm:
>
> God fornøjelse! :)
>
> Bruger ikke andet selv :)

tror også det bliver min nye newsreader :D :D

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 06-08-11 21:51

HM skrev den 06-08-2011:
> tror også det bliver min nye newsreader :D :D

:D

Hans
www.zofiaoghans.dk