Tykkelseshøvl - at låne (mod betaling af u~
Fra : Flemming & Lone Kans~

Dato : 22-07-11 01:23

Hej alle

Jeg har behov for at få adgang til en tykkelseshøvl til at producere
lister i rød og gul cedertræ i størrelser op til 40x40 mm og 2300 mm i
længden (til grøndlandske pagajer til havkajak).

Jeg kommer selv med træet, og jeg skal nok rydde pænt op. Jeg
forventer at skulle bruge 3-4 timer (til 3 pagajer). Betaling kan
aftales og kan falde i forskellig form - dog er jeg ikke meget for
naturalier

Jeg bor ved Fredericia og er klar til at køre et pænt stykke for
ydelsen. Jeg håber der er en venlig sjæl derude som kan hjælpe.

Tak!

Flemming Kanstrup
mobil 60819100

Fra : Preben

Dato : 22-07-11 09:05

Den 22.07.2011 kl. 09:23 skrev Flemming & Lone Kanstrup
<kanstrup53@gmail.com>:

> Betaling kan aftales og kan falde i forskellig form - dog er jeg ikke
> meget for
> naturalier

Så er der vel kun penge tilbage eller hvad?

--
mvh/Preben

Fra : Flemming & Lone Kans~

Dato : 22-07-11 02:16

On 22 Jul., 10:05, Preben <pranSLETDE...@privat.dk> wrote:

> Så er der vel kun penge tilbage eller hvad?
>
> --
> mvh/Preben

Ja eller:

1) varer (f.eks. snaps)
2) en (ringe) dans
3) et 2-timers kursus i at lave ordentlig pasta
4) en brugt påskeferie

Listen er simpelthen endeløs.

- Fl.

Fra : Preben

Dato : 22-07-11 10:59

Den 22.07.2011 kl. 10:15 skrev Flemming & Lone Kanstrup
<kanstrup53@gmail.com>:

> [...]
>
> 1) varer (f.eks. snaps)
> 2) en (ringe) dans
> 3) et 2-timers kursus i at lave ordentlig pasta

Så kunne jeg da godt lide at vide, hvad du mener med naturalier.

--
mvh/Preben

Fra : Flemming & Lone Kans~

Dato : 22-07-11 10:34

> Så kunne jeg da godt lide at vide, hvad du mener med naturalier.
>
> --
> mvh/Preben

Den almene forståelse er fysiske ydelser - især af semi-seksuel
karakter. Hvis man følger den nomenklatur man kan slå op, er det stort
set alt andet end penge som du selv er inde på....men hvis man betaler
en taxatur med naturalier så menes der næppe hverken tømmer, rullegræs
eller et livsforbrug af riskiks

- Fl.

PS: Har du en tykkelsehøvl eller hvad?

Fra : Leif

Dato : 22-07-11 19:44

"Flemming & Lone Kanstrup" <kanstrup53@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

set alt andet end penge som du selv er inde på....men hvis man betaler
en taxatur med naturalier så menes der næppe hverken tømmer, rullegræs

Har du et foto af konen

/Leif

Fra : Steen Suder

Dato : 22-07-11 21:31

Den 22-07-2011 09:23, Flemming & Lone Kanstrup skrev:
> [...]
>
> Jeg bor ved Fredericia og er klar til at køre et pænt stykke for
> ydelsen. Jeg håber der er en venlig sjæl derude som kan hjælpe.

Er Viby J for langt væk?
(Har en mindre tykkelseshøvl.)

--
Mvh.,
Steen Suder

Fra : Flemming & Lone Kans~

Dato : 23-07-11 02:06

> Er Viby J for langt væk?
> (Har en mindre tykkelseshøvl.)
>
> --
> Mvh.,
> Steen Suder

Hej Steen

Næ det er det bestemt ikke - og jeg har noteret mig dit tilbud. I
mellemtiden er der dog en kollega der har meldt sig på banen, så jeg
starter der. Hvis det falder i vasken tager jeg fat i dig. Tusind tak
for tilbuddet!

- Fl.

Fra : Mads

Dato : 25-07-11 13:02

"Flemming & Lone Kanstrup" skrev i meddelelsen

[...]

-

Ellers så er der badstuen i odense, hvor der er adgang for alle til at låne
alt værktøj mod mindre beløb.
alternativt skibsværftet på gammelhavn i middelfart. der er en masse
pensionister mv. der arbejder der. kunne være du kunne få en aftale dér.

mvh mads

Fra : Armand

Dato : 02-08-11 13:48

Den 25-07-2011 14:02, Mads skrev:

> [...]
> ydelsen. Jeg håber der er en venlig sjæl derude som kan hjælpe.
>
> Ellers så er der badstuen i odense, hvor der er adgang for alle til at

I Fredericia er det Depotgården der er borgernes oase af værksteder;
know-how og hygge - Prøv dér, Flemming!

--
Armand.