Lokalestørrelse til antal mennesker?
Fra : Jubi

Dato : 21-07-11 01:57

Findes der en lov e.lign. der regulerer hvor mange mennesker der må være
i et lokale af en vis størrelse og hvor mange udgange der så skal være?

--
Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.

Fra : Per

Dato : 21-07-11 05:26

Jubi wrote:
> Findes der en lov e.lign. der regulerer hvor mange mennesker der må
> være i et lokale af en vis størrelse og hvor mange udgange der så
> skal være?

JA.

Se her:
http://www.ebst.dk/publikationer/eksempelsamling_om_brandsikring_af_byggeri/pdf/eksempelsamling.pdf

mvh. Per

Fra : Jubi

Dato : 21-07-11 09:58

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> JA.
>
> Se her:
> http://www.ebst.dk/publikationer/eksempelsamling_om_brandsikring_af_byggeri/pdf/eksempelsamling.pdf
>
> mvh. Per

Jo tak, den besvarer alle mine spørgsmål. (og mere til, der kan være
nyttige)