"Gummidims" til træk og slip toilet
Fra : Michael K

Dato : 20-07-11 13:13

Har i kolonihavehus et gammeldags træk-og-slip toilet, hvor faldrøret
fra vandbeholderen føres ind i kummen med en gummidims. Gummidimsen
har stor hul i den ene ende (mod kummen) og lille hul i den anden (mod
faldrøret).

Denne gummidims er desværre blevet mørnet og utæt, og har været rundt
i diverse byggemarkeder for at købe erstatning uden resultat. Nogen
der ved, hvor man skaffer sådan en?

Vh
Michael K

Fra : Max

Dato : 20-07-11 20:20

Hej Michael

> Denne gummidims er desværre blevet mørnet og utæt, og har været rundt
> i diverse byggemarkeder for at købe erstatning uden resultat. Nogen
> der ved, hvor man skaffer sådan en?

Jern og stål har dem.

Max

Fra : Michael K

Dato : 20-07-11 14:36

> Jern og stål har dem.

Er Jern og stål en byggemarkedbutikskæde? Bor i Aalborg.

Vh
Michael K

Fra : Max

Dato : 20-07-11 23:14

Hej Michael

> Er Jern og stål en byggemarkedbutikskæde? Bor i Aalborg.

Nej, det er en butik i Horsens, men du skrev jo ikke noget
om hvor du ville handle. Men i har vel også sådan en blandet
VVS - jernhandel i Ålborg.

Ellers er der jo nettet, det er nok noget i den her stil du mangler

http://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Toiletter-tilbehoer-Reservedele-Gustavsberg-Villeroy-Boch--Gummibold-Universal-T-Gustavsberg-394417.html

Max

Fra : Michael K

Dato : 20-07-11 17:04

On 21 Jul., 00:14, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Michael

> Nej, det er en butik i Horsens, men du skrev jo ikke noget
> om hvor du ville handle. Men i har vel også sådan en blandet
> VVS - jernhandel i Ålborg.

Har været hos Silvan, Bauhaus og Biltema uden held. Så er ved at løbe
tør for steder at lede.

> Ellers er der jo nettet, det er nok noget i den her stil du mangler
>
> http://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Toiletter-tilbehoer-Reservedele-...

Det var desværre ikke lige den. Det er mere et gummirør, som man
sætter på "studsen" på kummen og på faldrøret fra cisternen.

Vh
Michael K

Fra : Kaj E. Sørensen

Dato : 21-07-11 09:07

"Michael K" <micbackri@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> VVS - jernhandel i Ålborg.

Har været hos Silvan, Bauhaus og Biltema uden held. Så er ved at løbe

Prøv hos et gammelt VVS firma.

Fra : BirgerB.

Dato : 21-07-11 09:30

prøv http://www.lavprisvvs.dk

--
BirgerB.
http://www.webfoto-interaktiv.dk/

Fra : Max

Dato : 21-07-11 11:01

Hej Michael

> Det var desværre ikke lige den. Det er mere et gummirør, som man
> sætter på "studsen" på kummen og på faldrøret fra cisternen.

Hit med et billede.

Max

Fra : Cykelsmeden

Dato : 21-07-11 11:02

Den 20-07-2011 21:13, Michael K skrev:
> [...]
>
> Denne gummidims er desværre blevet mørnet og utæt, og har været rundt
> i diverse byggemarkeder for at købe erstatning uden resultat. Nogen
er det ikke denne?

http://www.lavprisvvs.dk/shop/gustavsberg-gummimembran-285220p.html?RefreshCat=1&keyword=609556724&t=dbsearchProdukter

Fra : Helene og Finn Egmos~

Dato : 22-07-11 08:16

[...]

Gå ind på http://www.vvs-trading.dk/uploads/katalog_web_161210.pdf

Slå op på side 195 Der finder du en gummimanchet til et gammeldags toilet
med højt skyl. Firmaet handler ikke direkte med private men leverer til de
fleste byggemarkeder i landet så det bør være muligt at få et byggemarked i
din nærhed til at bestille sådan en hjem til dig. Jeg går ud fra at det er
en af de rigtige gamle toiletter hvor cisternen hænger for sig selv højt
oppe at du har

Mvh Finn

Fra : Preben

Dato : 22-07-11 08:26

Den 22.07.2011 kl. 09:16 skrev Helene og Finn Egmose <ukendt@gmail.com>:

> Slå op på side 195

Jeg ser den på side 194 med TUN nr. 3031713

--
mvh/Preben

Fra : Helene og Finn Egmos~

Dato : 22-07-11 08:36

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
news.vy0ew60lqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...
> [...]

> Slå op på side 195

Jeg ser den på side 194 med TUN nr. 3031713

Det er korrekt På on-line kataloget er det side 194 Men jeg linkede til PDF
kataloget og der er det side 195. Kataloget findes både som alm online
katalog og PDF katalog

Mvh
Finn

Fra : Michael K

Dato : 22-07-11 06:52

> [...]
> en af de rigtige gamle toiletter hvor cisternen hænger for sig selv højt

Den ligner bestemt den jeg mangler. Må se om jeg kan få nogen til at
bestille den hjem til mig. Tak for hjælpen.

Vh
Michael K