MS Windows
briani 27239
Windows 7 skrivebord
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 20-07-11 12:45

Jeg ønsker 125 % skriftstørrelse på skrivebordet,
med når jeg vælger det bliver skrivebords-ikonerne
også meget store.

Er der en metode til kun at ændre skriftstørrelsen,
således at ikonerne forbliver den samme størrelse?
--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-07-11 12:52

Jørgen Farum Jensen skrev:

>Jeg ønsker 125 % skriftstørrelse på skrivebordet,
>med når jeg vælger det bliver skrivebords-ikonerne
>også meget store.

Hjælper det at højreklikke på skrivebordet vælge Vis og små ikoner ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 20-07-11 12:52

Jørgen Farum Jensen skrev:

>Jeg ønsker 125 % skriftstørrelse på skrivebordet,
>med når jeg vælger det bliver skrivebords-ikonerne
>også meget store.

Højreklik på dit skrivebord vælg skærmopløsning
Herefter vælg
Gør tekst og andre elementer større eller mindre.
Vælg brugerdefineret teksstørrelse i menuen til venstre.
Hilsen emj

Fra : Edmund

Dato : 20-07-11 19:47

Den 20-07-2011 13:44, Jørgen Farum Jensen skrev:
> [...]
> også meget store.
>
> Er der en metode til kun at ændre skriftstørrelsen,
> således at ikonerne forbliver den samme størrelse?

Gør ikonerne mindre ved at trykke på kontrol knappen, og bruge scroll
hjulet på musen

--
Mvh Edmund

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 20-07-11 22:48

Den 20-07-2011 20:46, Edmund skrev:

> Gør ikonerne mindre ved at trykke på kontrol knappen, og
> bruge scroll hjulet på musen

Det var løsningen, tak.

--
Jørgen Farum Jensen