tydning af erhverv!
Fra : Margit Olsen

Dato : 18-07-11 08:44

Jeg vil meget gerne have hjælp til tydning af hvad manden i familien
beskæftiger sig med.

Det er F.T. 1855, Ribe købstad. linie 62
Peder Sørensen Dahl 52 år.

Samtidig kunne jeg også godt lide at vide hvilken vej de bor på. Der står
noget med 3. Fjerding?

Mvh Margit Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-11 13:06

On Mon, 18 Jul 2011 09:44:05 +0200, "Margit Olsen"
<margitolsen@mail-telia.dk> wrote:

> [...]
>Peder Sørensen Dahl 52 år.
>
>Samtidig kunne jeg også godt lide at vide hvilken vej de bor på. Der står

Sådan som jeg læser det så står der Arbejdsmand, Ribe

mvh
Allan Jensen

Fra : Arne Nielsen

Dato : 19-07-11 14:10

Den 19-07-2011 14:05, Allan Jensen skrev:

> Sådan som jeg læser det så står der Arbejdsmand, Ribe
>
> mvh
> Allan Jensen

Ja, og de boede i hus nr. 238 i 3. Fjerding. Nummeret er et matrikelnummer.

Venlig hilsen
Arne

--
Fjern 0 i adresse ved direkte svar