Nogen der ved hvad det er for en skude
Fra : Rasmus

Dato : 18-07-11 22:27

Fra : Claus B. P.

Dato : 19-07-11 00:00

Den 18-07-2011 23:27, Rasmus skrev:
> Jeg er blevet noget betaget af denne båd
>
> Efter min mening er både alt for lave og udnytter ikke fronten som denne.
>
> Sommerhus på vandet !!
>
> http://www.vacasol.dk/Templates/Pages/ObjectDetailsPage_v2.aspx?accomodationType=sommerhuse&countryName=danmark®ionName=syd%25C3%25B8stjylland-og-fyn-med-%25C3%25B8er&subregionName=fyn&city=juelsminde&houseType=feriebolig&propertyId=659d2dd9c58141cdbe447f59c0c47b8c

Ja, netop, sommerhus. Men et ganske lækkert et af slagsen.

Kig efter de både der bruges til udlejning på de franske, britiske og
tyske kanaler og floder, og du finder mange lignende både. Lækre til en
afslappende luksusferie, på steder hvor det værste vandplaskeri du
oplever er indstrømmende vand i en sluse. Men ikke så velegnede til en
sejltur mellem Esbjerg og Thyborøn. Men i stille vejr i Svendborgsund, -
ja hvorfor ikke.

Mvh. Claus

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 20-07-11 14:04

Det var noget af en campingvogn. Prøv at leje den, oplev mulighederne
for finde egnede havnepladser eller hold dig i floder og kanaler hvor
den er bedst egnet.
Sejler du ud på åbent vand får du nok allerbedst en fornemmelse af om
det er fremtiden for dig at have noget sådant.

Mvh/Harding

Fra : Grandoldman

Dato : 23-07-11 02:03

On 20 Jul., 22:03, "Harding E. Larsen" <hardinge.lar...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> Sejler du ud på åbent vand får du nok allerbedst en fornemmelse af om
> det er fremtiden for dig at have noget sådant.

Jeg kan ikke få de link til at virke.

Fra : Claus B. P.

Dato : 27-07-11 00:10

Den 23-07-2011 10:03, Grandoldman skrev:

> Jeg kan ikke få de link til at virke.
Det er tilsyneladende ikke tilgængeligt mere måske er den allerede
udlejet for hele sæsonen...

Mvh. Claus