Alment spørgsmål
Fra : leifp

Dato : 18-07-11 19:33

Matros Chr. Langeskov Roth, 22 år, Middelfart var i 1941 påmønstret S/S Erna
III.
I september 1941 blev skibet torpederet af U-562 og alle omkom.
Hvor finder jeg oplysninger om hans død?
Kirkebogen for Middelfart giver ingen oplysninger.

mvh.leif

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 18-07-11 20:00

Prøv at søge på denne side: http://www.sbib.dk/soeulykke.htm