MS Windows
briani 27239
Windows Live Movie Maker -> DVD
Fra : Cykelsmeden

Dato : 18-07-11 11:40

Jeg har lidt HDoptagelser jeg har "lagt sammen" med WLMM og fået en
udmærket .wmv fil ud af det.
I stedet for wmv filen kan jeg vælge "Brænd DVD", men den mulighed jeg
får derefter er stadig kun at gemme en wmv fil
Når nu menuen tilbyder at brænde DVD, hvorfor får jeg så kun mulighed
for at lave filmen i de obskure wmvformat. - obskurt ifh til at det ikke
er et almindeligt accepteret format i brændere.

//finn

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-07-11 12:54

Cykelsmeden skrev:

> [...]
>at lave filmen i de obskure wmvformat. - obskurt ifh til at det ikke er et
>almindeligt accepteret format i brændere.

ved ikke om
http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-publish-a-movie-in-windows-7-using-windows-.html
hjælper dig

"Turn your project into a DVD. Your friend can view the movie in any DVD
player.

To turn your project into a DVD, you must first save the file as a WMV
file. Then open Windows DVD Maker and select the WMV file to burn as a DVD."

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Cykelsmeden

Dato : 18-07-11 14:12

Den 18-07-2011 13:54, Ivan V. Klattrup skrev:
> [...]
>
> To turn your project into a DVD, you must first save the file as a WMV
> file. Then open Windows DVD Maker and select the WMV file to burn as a
takker
- og det ser ud til at virke, altså såfremt man har en dvd-brænder.
den accepterer ikke en virtuel dvd ;(

//finn