MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Min office 2007 gør knuder
Fra : NewsUser Dk

Dato : 18-07-11 10:48

Hej

Hvad kan være årsagen til min Outlook i officepakken lige med et er beyndt
på at (pop up) at skulle kontakte serveren og søge og hente oplysninger hver
gang jeg skal hente eller se en mail jeg har liggende. Selv off line gør den
det.

Jeg har rydet op og tømt alle post mapper hvis der skulle være fordi jeg
havde for meget ligggnde, men det har ikke hjulpet.
Den tager nu ca 5 sec for at få en arkiveret mail hentet frem. Før kom den
øjeblikkelig.

Har nogen mon et forslag

På forhånd tak

MH

Fra : Jet

Dato : 19-07-11 03:50

On 18 Jul., 12:48, "NewsUser Dk" <em...@email.email virker ikke>
wrote:
> [...]
> havde for meget ligggnde, men det har ikke hjulpet.
> Den tager nu ca 5 sec for at få en arkiveret mail hentet frem. Før kom den

Brug Windows Mail den er hurtigere og nemmere
Du kan også bruge Windows Live Mail hvis du vil det

Fra : Cykelsmeden

Dato : 19-07-11 11:12

Den 19-07-2011 11:50, Jet skrev:
> Brug Windows Mail den er hurtigere og nemmere
> Du kan også bruge Windows Live Mail hvis du vil det
eller bedre:
spark windows mail programmer aht. Der er masser af gode alternativer,
som ikke ændres totalt efter hver opgradering, og som nemt kan flyttes
til andre maskiner.

Jeg bruger TB.
//finn

Fra : Preben

Dato : 19-07-11 11:32

Den 19.07.2011 kl. 12:11 skrev Cykelsmeden <afsender@not2old.dk>:

> Jeg bruger TB.
> //finn

Tuberkulose?

--
mvh/Preben

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-07-11 13:08

NewsUser Dk skrev:

>Har nogen mon et forslag

Ja dk.edb.internet.software.mail+news da det er dit mailprogram du vil
debattere

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk