overføre store filer fra iPhone4 til pc dr~
Fra : KS

Dato : 17-07-11 14:08

Jeg har optaget nogle filmklip på min iPhone4...
1 film a' 24 minutter
1 film a' 14 minutter
og ellers lidt i intervallet 14-24minutter....

Så er spørgsmålet hvordan jeg får disse klip fra min iPhone til min pc (til
redigering). jeg kan sagtens overføre alle andre klip via XP's billede- og
videooverføring og/eller ved at plugge iPhone4 til USB og overføre som fra
et alm USB-enhed.... men uanset hvordan og hvorledes så mangler disse store
filer?!?!?!

Dropbox troede jeg var løsningen men dette program kan kun håndtere filer på
op til 180mb...

Hvordan får jeg overført de sidste filer???

på forhånd tak
Mvh
kenneth