iTunes og iPhone
Fra : KS

Dato : 17-07-11 08:42

Jeg har skiftet pc nogle gange og har dermed måtte installere iTunes igen
for at kunne opdatere min iPhone4... men så ser jeg lige at iTunes skriver
der kun er 1 gang tilbage ude af 5mulige for at installere iTunes til lige
præcis denne iPhone.

Hvad gør jeg i det øjeblik jeg har lavet 5 installationer på 5 forskellige
computere og ikke har flere installationsgange tilbage???

på forhånd tak
mvh
kenneth

Fra : Chano Andersen

Dato : 17-07-11 11:14

Den 17-07-2011 09:41, KS skrev:
> [...]
>
> Hvad gør jeg i det øjeblik jeg har lavet 5 installationer på 5 forskellige
> computere og ikke har flere installationsgange tilbage???

Årsagen er at du må have 5 enheder godkendt til din iTunes konto.
(Mobiler, iPods og iPads tæller ikke).

Inden du skifter PC skal du blot huske at fjerne godkendelsen, det gøres
ved at vælge menuen "Butik" og punktet "Fjern godkendelse af denne
computer".

Nu du HAR glemt det nogle gange, kan du fjerne ALLE godkendelser af
tidligere computere og din nuværende sådan her:

"Butik" -> "Vis Min konto" -> "Deauthorize All"

Du skal så derefter godkende din computer igen, det kan du gøre enten
ved at synce med din iPhone, spille et beskyttet musik nummer eller
vælge "Butik"->"Godkend Denne computer"

- Chano Andersen

Fra : KS

Dato : 17-07-11 12:38

"Chano Andersen" <sunsite012011@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du skal så derefter godkende din computer igen, det kan du gøre enten ved
> at synce med din iPhone, spille et beskyttet musik nummer eller vælge

Mange tak for hjælpen
mvh
kenneth