MicroSDHC kort. Kopi af ext3
Fra : Erik Poulsen

Dato : 13-07-11 21:23

Hej NG

Min Desire skal have ny MicroSDHC kort. Den er rootet og køre med en
ext3 partition.
Er det ikke muligt, at kopier microsdkortet incl. ext3 over på det nye
kort?

På forhånd tak
ERik

Fra : Erik Poulsen

Dato : 15-07-11 08:17

Erik Poulsen skrev:
> [...]
> partition.
> Er det ikke muligt, at kopier microsdkortet incl. ext3 over på det nye kort?

Hejsa

Så ser det ud til, at være lykkes

DET ER PÅ EGET ANSVAR HVIS DU SELV FORSØGER DIG MED NEDENSTÅENDE!
Jeg satte begge kort i pcen og brugte "EASEUS Partition Master 7.0.1
Home Edition" til først, at gøre plads til den nye ext3 og så satte jeg
den til, at kopier ext3 fra det gamle kort og det som der lå på fat32
kopieret jeg med stifinderen.
Mobilen bootet fint op det nye kort og mobil skrev noget om, at den
forberedte det ny kort og nu ca.3 timer efter ser alt ud til, at køre
som det skal.

/Erikegp