mc-klub
Fra : kim holm

Dato : 14-07-11 12:28

Jeg er en gammel nisse på 58 fra albertslund jeg kan ikke længere køre
motorcykel men savner det meget og ikke er det motorcyklen jeg savner det er
også det sammenhold der var blandt vores medlemmer i klubben
derfor er det så nu jeg søger personer af ælder herkomst og som kunne tænke
sig at være med til at oprette en klub igen både med og uden motorcykel og
der faktisk kun en ting jeg godt kunne tænke mig og det var at den kunne
opbygges omkring det enkelte kristene budskab medmenneskelighed

kim holm
capellavænget 44
2620 albertskund
66661152