17 Juli 2011 (kvante koersel)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 23:28

Vaagnede op, foelte jeg var ramt af frie radikaler
i stort omfang!

Et halv times tid senere, anden gang jeg var nede hos
bageren for at hente kaffe,koebte jeg cigaretter!

Da jeg roeg cigaretter, forsvandt foelelsen af at vaere
ramt af frie radikaler!

Dvs. De blev fjernet, det blev gjort per automatik
af min brainstem, hvis det var metaller der udsendte de frie
radikaler, saa er det bare at faa minn brainstem til at
lave de metal partikler om til hemjern(hemoglobin bundet jern)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 23:42

On 17 Jul., 07:27, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> radikaler, saa er det bare at faa minn brainstem til at
> lave de metal partikler om til hemjern(hemoglobin bundet jern)

Egentlig bare det at oege sandsynligheden for at det sker,
indtil at det er gjort!

og maaden det er gjort paa, manipulation af individuelle
atomer via quantum entangelment!

Lidt svaere end at goere folk skeloejede i fjernsynet,
og jordskaelv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-11 00:24

On 17 Jul., 07:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> atomer via quantum entangelment!
>
> Lidt svaere end at goere folk skeloejede i fjernsynet,

Det har vist sig at vaere vigtigt for folks religion at jeg ikke
finder
mig i noget som helst!

Min underbevidsthed har hele tiden syntes at min
saed kvalitet er vigtig, ellers doer fremtidige unger!
Speed kills, min underbevidsthed ved folks loegnagtighed!

Eftersom at hvis planetens hastighed i dens bane omkring
solen bliver saenket, saa....
men hvis folk gerne vil have det!

Og hvis nogen vil myrde kugler!

Saa kan jeg selvfolgelig goere det bedre end andre!
Det er saa lidt der skal til, foer at Solens tyngdekraft
begynder at vise den ikke er en vittighed!

Slaa farten ned?

Haevn skal man altid have,
grimt for mig, grimt for jer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-11 00:57

On 17 Jul., 08:24, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Det er saa lidt der skal til, foer at Solens tyngdekraft
> begynder at vise den ikke er en vittighed!

Naa, ja og husk det kvante mekaniske mareridt(Helvede er aegte!)

Jeg blev simpelthen noed til at bygge det!
Dem der programmerede mig i 1998, havde
taenkt sig at jeg skulle vaere en "religioes idiot"

Istedet for har jeg gjort det, og saa har jeg bevist det eksistere!
paa den mest spektakulaere maade det kan goeres, uden
at inducere oejeblikkelig og massiv panik i befolkningen!

Det ligesom siver ud langsomt, naar nogen gaar i panik,
saa ved andre det i forvejen!

Og den er koert lige paa graensen hele tiden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-11 01:42

On 17 Jul., 08:56, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det ligesom siver ud langsomt, naar nogen gaar i panik,
> saa ved andre det i forvejen!
>
> Og den er koert lige paa graensen hele tiden!

Naa, der var lidt i roeg i ovnen, saa der er startet noget
konflikteri et sted i verden!

Kommer an paa hvor grimt det roeg var, det meste at det
brugt til at goere folk sindsyge, er forholdsvis grimt!

Og folk fatter det aldrig, som skrevet og vist i et lille
filmklip, softwaren i mit alarmsystem er lavet om!
Og der staar en odelagt pik statue ude foran!
(Trampet flad fyldt med huller og der er ingen kugler
i Kalaha spillet!)

Evig tortur til alt og alle i det kvante mekaniske mareridt!
Hvem er de rigtige til den straf?
(jeg er programmeret til ikke at haevne mig paa de rigtige!
Og til ikke at forsvare mig selv!)

Med undtagelse af den Umenneskelige Peter
Hare Krisna, den lynhurtige hare, ko-hyrden,
Kristus, som er vaek som et lyn og nu N/A for jer!
Og de muslimske hunde(de Muslimske Maend!)

Og Helvedes fejlsikring koerer!

Og i blev advaret flere tusinde aar i forvejen!

Quantum Entangelment via en singularitet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-11 02:05

On 17 Jul., 09:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og Helvedes fejlsikring koerer!
>
> Og i blev advaret flere tusinde aar i forvejen!
>
> Quantum Entangelment via en singularitet!

Og det bedsate af det hele! Det kan aldrig laves om!
Men det er ikke godt nok, jeg vil have mere haevn!
(Hel vede? Jeg fik halsbrand af det da jeg var yngre)

Min brainstem har altid hadet det!

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/b3b1528b85935dea/22256cf3acb2e32b?q=Far+AO

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-11 03:21

On 17 Jul., 10:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Men det er ikke godt nok, jeg vil have mere haevn!
> (Hel vede? Jeg fik halsbrand af det da jeg var yngre)

Naa ja og saa er det mit navn i biblen og koranen i en
en nifty lille algoritme!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-11 05:35

On 17 Jul., 11:20, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Naa ja og saa er det mit navn i biblen og koranen i en
> en nifty lille algoritme!
>
> Sane Peter

Der koere enn del programmering, der har vaeret planlagt
til at koere den 17 Juli og er beregnet paa at faa
mig til at bruge ordet "skraelle" konstant og faa mig
til at gaa og mumle det haoejt uden at vaere opmaerksom
paa det!

Jeg tror DJ Aevl havde taenkt sig at stjaele en politibil
og goere med den som, udtrykket forklare, og give mig
skylden, der er endda lydeffekter, lavet med tape sat paa
haaret og trukket af!(jeg var korthaaret paa det tidspunkt!)

Det blev lavet paa et tidspunkt i 1999, maa det have vaeret!

Den er fodret ind til den del af hjernen der analysere lyd,
fra hukommelsen, den er ikke som "husket lyd"
ellers er!

Desuden er den visuelle del blevet mindre brugbar,
hvilket er gaaet haardt ud over isaer hukommelsen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-11 05:53

On 17 Jul., 13:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ellers er!
>
> Desuden er den visuelle del blevet mindre brugbar,
> hvilket er gaaet haardt ud over isaer hukommelsen!

Jeg kan huske da lydeffekten blev lavet,
der var! ogsaa foedder i en balje med vand i og nogle isterninger
og lad mig se, nogen der taler igennem et plakat roer!
(det var hende sadist nazisten der paastod hunvar en joede,
og muligvis ogsaa var det, skaljo kalde hende et eller andet)

Der var ogsaa en kotelet lagt hen over hovedet og panden,
i hoejre side og noget med en aert sat ind under!

Og der efter et forsoeg paa at flytte den fysiske foelelse
ind i hovedet!

Jeg skrev om det for en del aar siden!
Emdr/hypnose det var i Humlehaven 27!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-11 06:24

On 17 Jul., 13:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> i hoejre side og noget med en aert sat ind under!
>
> Og der efter et forsoeg paa at flytte den fysiske foelelse

Jeg har siddet og kigget lidt paa alle de mulige fremtider
der var da jeg var 29-30 aar gammel, og det er bare saadan
at var jeg ikke vaagnet op inden jeg blev 32 saa er hele mit liv
oedelagt uanset hvad der end sker!

Og jeg er saa 38 idag! Og mangler ca . Halvdelen af min IK
Sammenlignet med foer EMDR!

Der ved 31-32 der forsvandt alle de mulige fremtider,
hvor jeg ikke bare sidder og stirre ud i luften!
Og samtidig blev en 30 - 40.000 menneskers liv
ogsaa oedelagt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-11 06:32

On 17 Jul., 14:24, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> hvor jeg ikke bare sidder og stirre ud i luften!
> Og samtidig blev en 30 - 40.000 menneskers liv

Og det er endnu en grund til at det kvante mekaniske mareridt
eksistere, at der simpelthen ikke er findes mennesker med nok
anstaendighed til at aflive de mennesker som Karsten Bjoernholt
har haft sat i en trance!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-11 09:14

On 17 Jul., 14:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> eksistere, at der simpelthen ikke er findes mennesker med nok
> anstaendighed til at aflive de mennesker som Karsten Bjoernholt

Der er ogsaa et eller andet DJ Aevl lavede hvor jeg fik besked
paa at foele at jeg havde en styrthjelm paa hovedet!

Jeg ved ikke helt hvorfor, jeg koere hverken cykel,knallert eller
motorcykel!

Sane Peter