MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Program til telefonering?
Fra : kk

Dato : 17-07-11 09:16

Hvilket program (eller, hvad det nu hedder) vil I anbefale til, under
rejser m.v., over nettet, at ringe hjem tiul familie og venner?
Ideen er naturligvis, at gøre det så billigt som muligt.
Er jeg i forkert gruppe, så belær mig venligst.
På forhånd tak!
mvh
kk

Fra : Cykelsmeden

Dato : 17-07-11 09:28

Den 17-07-2011 10:15, kk skrev:
> [...]
> Ideen er naturligvis, at gøre det så billigt som muligt.
> Er jeg i forkert gruppe, så belær mig venligst.
Det ku være en udmærket gruppe.
dk.teknik.telefoni eller IPtelefoni er andre bud.

Det letteste, er Skype, med en betalingskonto. - Kan være dårlig
forbindelse ind imellem.

Det bedste er en sip (IPtelefoni)konto - gratisSIP, musimi mf. og en
softphone.
Kan være problematisk ind imellem, grunded firewalls. Jeg har dog altid
haft succes, fra både Kina, Vietnam, Thailand og USA.
Her er fordelen at man har sit sædvanlige telefonnummer og derfor også
kan ringes op hvis maskinen er tilsluttet.

//finn

Fra : jane

Dato : 17-07-11 09:35

kk <kru@nospammail.dk> wrote in news:4e229a2b$0$56769
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
> Ideen er naturligvis, at gøre det så billigt som muligt.
> Er jeg i forkert gruppe, så belær mig venligst.

Jeg ved det ikke, men måske VoipDiscound, bruger det selv her i DK

http://www.voipdiscount.com/en/index.html

Fra : kk

Dato : 17-07-11 11:52

jane skrev:
> kk <kru@nospammail.dk> wrote in news:4e229a2b$0$56769
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jeg ved det ikke, men måske VoipDiscound, bruger det selv her i DK
>
> http://www.voipdiscount.com/en/index.html

Mange tak for hjælpen, nu har jeg lidt at gå videre med.
mvh
kk l-)