Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-07-11 21:40

C-Vitaminer,Fiskeolie

Ved at varme noget i ovnen, der laa en gaffel
i en foliebakke fra igaar, jeg braendte fingrene
lidt da jeg tog den ud!

For et aar siden, var jeg saa programmeret
at jeg ikke kunne maerke saadanne nogen ting!

To gange med kogende vand, men jeg fik heller
Ikke braendemaerker eller nogen som helst
synlige skader af det paa fingrene!
(nu jeg taenker over det, og det gjorde heller
ikke ondt)

Begge gange var det kogende vand fra en kaffekop
i microboelgeovnen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-07-11 22:47

On 16 Jul., 05:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> (nu jeg taenker over det, og det gjorde heller
> ikke ondt)
>
> Begge gange var det kogende vand fra en kaffekop

Lavede kaffe hjemme istedet for at gaa til bageren
og koebe det, en ellers fast rutine, at gaa til bageren
og hente kaffe fra kaffeautomaten betale 12Kr
gaa hjem igen, og ofte gaa derned igen 30 minutter
senere eller deromkring!

Saa idag blev det til, kakao/cappucino+cappucino!
saadan nogle i hylstre

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 02:57

On 16 Jul., 06:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> gaa hjem igen, og ofte gaa derned igen 30 minutter
> senere eller deromkring!
>
> Saa idag blev det til, kakao/cappucino+cappucino!

Der er en del programmering der koere som forsoeger
at lave om paa personlighed og selvfoelelse
(foelelsen af at vaere en selv)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 03:06

> [...]
> gaa hjem igen, og ofte gaa derned igen 30 minutter
> senere eller deromkring!
>
> Saa idag blev det til, kakao/cappucino+cappucino!

Der er en del programmering der rumstere runndt
noget med selvfoelelse og personlighed!

Det er drevet af smertesignaler til brainstem og limbic system,
det blev lavet i 1998, da det var tydeligt jeg ikke kunne goeres
til en af DF's vaelgere, og ordren til det programmering var
"du skal vaere en fed idiot, og du skal foele dig som en fed idiot"

Egentlig foretraekker jeg selv, min selvfoelelse/personlighed
fra 1994 med den tilfoejelse at jeg nu egentlig er det mest
magtfulde menneske der nogensinde har eksisteret!

Sane Peter