Etageløg
Fra : bent

Dato : 15-07-11 12:40

var på landsskue hvor de havde etageløg, en bundt med en kort grøn
stængel under, alt ligt klippe go der var kort grøn stilk på toppen af
de små løg. Hun sa det var bevis på de kunne gro, så jeg plante dem med
det samme, men syntes ikke der ske nogle.
Nu er jeg komme til at tænk på om de skal hvilde en perioe tør inden man
plante dem?

Hilsen Bent

Fra : Cykelsmeden

Dato : 15-07-11 13:06

Den 15-07-2011 13:39, bent skrev:
> Nu er jeg komme til at tænk på om de skal hvilde en perioe tør inden man
> plante dem?
>
> Hilsen Bent
Vi plejede at tørre dem og sætte dem næste år!

//finn

Fra : bent

Dato : 15-07-11 20:30

Den 15-07-2011 14:05, Cykelsmeden skrev:

> Vi plejede at tørre dem og sætte dem næste år!
>
> //finn
tro jeg prøve at ta et par stykke op og tørre