Killinger søger nyt/nye hjem (Vordingborg)
Fra : Heidi - Tullebo Katt~

Dato : 14-07-11 22:34

Nu har jeg brug for lidt hjælp, idet jeg har to dejlige hunkatte klar til
nye/nyt hjem.

Det er Amanda (sort med hvidt) og Diana (sort med en anelse hvidt på
brystet)
De er 12 uger (cirka) og er vokset op her hos mig med deres mor og de andre
plejekillinger.
De er indleveret med deres mor til Vordingborg Dyrehospital da de små var
ca. 3 uger, som hittemisser. Derfra kom de så i pleje på Tullebo kattehjem.

Jeg har haft dem til sundhedstjek hos dyrlæge, de er vaccineret to gange som
anbefalet og de har fået to gange ormekur. De er loppefri og 100% renlige.
Det er to harmoniske og kælne piger - legesyge som killinger skal være det
vant til andre katte
Faktisk er de nogle rigtige søde og sjove killinger, som meget gerne vil
være i nærheden af mennesker og elsker at ligge i skødet på en (især den
lille skat, Diana)

Det ville være super om de kom ud i sammen hjem, men det er ikke et krav

Jeg opkræver 600,- kr for sådan en sund og på alle måder dyrlægetjekket
killing. (Sundhedsbog med vaccinationsbevis medfølger naturligvis)

Hvis I vil være søde og sprede budskabet. Jeg kan nemlig ikke tage nye
hittekillinger ind, før de to piger er flyttet hjemmefra.

Der er billeder og oplysninger på hjemmesiden: http://tullebo.dk (klik på
forsidebilledet)

Send endelig denne besked videre til venner og bekendte :)

På forhånd tak

Heidi
http://tullebo.dk
- kattehjem for nødstedte katte med killinger og moderløse killinger
(Vordingborg)
Tlf. 51 90 17 18

Fra : Allan Vebel

Dato : 14-07-11 23:23

Heidi - Tullebo Kattehjem skrev:

> Jeg opkræver 600,- kr for sådan en sund
> og på alle måder dyrlægetjekket killing.

Jeg har altid opfattet denne gruppe som en
debatside for katteejere - og ikke en salgsside.

Henvisninger i en signatur er dog tilladt, men
en signatur har du heller ikke

Se: http://usenet.dk/?side=ordforklaring&m=I#signatur

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 15-07-11 04:14

Den 15-07-2011 00:22, Allan Vebel skrev:

> Jeg har altid opfattet denne gruppe som en
> debatside for katteejere - og ikke en salgsside.
>
> Henvisninger i en signatur er dog tilladt, men
> [...]
Jeg synes, du har ca. 30 % ret og tager 70 % fejl.

For det første opfatter jeg ikke dette som et forum for katteejere, men
for katteslaver.

Det er pedanteri at kritisere manglende signatur, når der reelt er en
signatur for neden, selvom den formentlig ikke har det korrekte format.
Med din ekspertviden om usenet kunne du evt. hjælpe med at gøre de
nederste linjer til en korrekt signatur?

Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er Tullebo ikke et sted, der skovler
penge ind, men et kattehjem, der har brug for støtte for at kunne
eksistere, og det vil jeg gerne være med til at støtte.

Spørgsmålet er så, om vi i stedet for at kritisere evt. kunne komme med
bedre forslag til, hvordan man formidler bedst muligt til så mange som
muligt, at der er små vidunderlige kattemisser, som søger et hjem?

Jeg har en forestilling om, at de fleste af os her stort set har alt
hvad vi kan have af katte og af hjertet gerne ville have flere, hvis vi
kunne

vh
Bjarne

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-07-11 10:27

Bjarne S Nielsen skrev:

> Med din ekspertviden om usenet kunne du evt.
> hjælpe med at gøre de nederste linjer til en
> korrekt signatur?

Det var jo det jeg gjorde med ovenstående link

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-07-11 14:17

In news:4e2007c7$0$302$14726298@news.sunsite.dk,
Allan Vebel <spam@do.not> typed:

> Det var jo det jeg gjorde med ovenstående link

Det er også vældig fint Allan, men jeg tror ikke at der er bare én eneste af
os andre "katteslaver" her i gruppen, der kunne drømme om at gøre
indsigelser mod den måde Heidi forsøger at videreformidle de små misser på -
tværtimod. Hun er et dejligt og uegennyttigt menneske, der blot her igennem
forsøger at give misserne et godt hjem. Jeg kan forsikre dig for at hun
*ikke* spinder guld på hendes kattehjem. Sådan har det været i årevis nu, og
jeg for min del har ingen indvendinger overhovedet mod det.

Der er så mange regler der dagligt bliver brudt i alle Usenetgrupperne, så
denne metode der bliver brugt her i gruppen betyder sikkert ikke det helt
store med mindre man selvfølgelig er pedantisk.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-07-11 21:50

Tove Krieger skrev:

> Der er så mange regler der dagligt bliver
> brudt i alle Usenetgrupperne, så denne
> metode der bliver brugt her i gruppen
> betyder sikkert ikke det helt store med
> mindre man selvfølgelig er pedantisk.

Jamen, det er sikkert mig der er for pedantisk.

Jeg færdes normalt i windows- og webdesign-
grupper, og det mindste forsøg på at tage
penge for noget her, bliver man straks henvist
til en markedsgruppe

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-07-11 22:03

In news:4e20a7fa$0$309$14726298@news.sunsite.dk,
Allan Vebel <spam@do.not> typed:

> Jamen, det er sikkert mig der er for pedantisk.

Det tror jeg egentlig ikke. Du har sikkert gjort det i en god mening.

> Jeg færdes normalt i windows- og webdesign-
> grupper, og det mindste forsøg på at tage
> penge for noget her, bliver man straks henvist
> til en markedsgruppe

Jeg ved, at der er visse grupper hvor man er meget nøjeregnende med, at alt
i fundatsen bliver overholdt. Det har man dog aldrig været i kattegruppen,
og når man til stadighed oplever nogle grupper, hvor skribenterne i den grad
overfuser hinanden med grimme skældsord, uden at der bliver grebet ind over
for det, så kan alle de regler sikkert også være lige meget, især når ingen
overholder dem.

Jeg er næsten sikker på, at de fleste i kattegruppen betragter Heidi´s
arbejde for kattene som noget helt ekceptionelt, og selvfølgelig skal hun da
have nogle af de udgifter som hun har haft, dækket ved omplacering af de små
væsener. Jeg betragter det faktisk ikke som salg, men nærmere som en
formidling, så det kan der sikkert ses igennem fingre med.

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 16-07-11 03:35

Den 15-07-2011 23:02, Tove Krieger skrev:

> [...]
> omplacering af de små væsener. Jeg betragter det faktisk ikke som salg,
> men nærmere som en formidling, så det kan der sikkert ses igennem fingre

I skolen hørte jeg en ældgammel molbohistorie om nogle en bonde, der
ikke ville træde på kornet, og for at undgå det lod han sig bære af et
antal bønder rundt på marken.

Tilsvarende går det ofte, når selvbestaltede ordenshåndhævere prøver at
håndhæve reglerne, som de opfatter dem, i nyhedsgrupper. Det ænder for
ofte med, at ordenshåndhæverne skaber mere støj end den støj, der var i
forvejen.

God opførsel er en balancegang, hvor man bør vise hensyn bl.a. ved at
overholde spillereglerne, men også bør udvise så meget tolerance, at man
nogle gange accepterer, at velmenende mennesker ikke helt overholder
reglerne.

Kommercielle reklamer hører ikke hjemme her, men jeg vil gerne støtte
Tullebo

Bjarne

Fra : Allan Vebel

Dato : 16-07-11 11:37

Bjarne S Nielsen skrev:

> at man nogle gange accepterer, at velmenende
> mennesker ikke helt overholder reglerne.

Sådan er det også ude i trafikken:

Betjenten: Hvorfor kører du 140, når du kun må køre
50 her?

Bilisten: Det er for at komme hurtigt væk, så jeg ikke
generer andre

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 19-07-11 15:30

Den 16-07-2011 12:37, Allan Vebel skrev:

> Sådan er det også ude i trafikken:
>
> Betjenten: Hvorfor kører du 140, når du kun må køre
> 50 her?
>
> Bilisten: Det er for at komme hurtigt væk, så jeg ikke
> generer andre

Et godt emne til en nyhedsgruppe om vittigheder?

Men knap så relevant her. Hvem risikerer at blive slået ihjel af at en
signatur står i almindelig skrift?

Nu har jeg læst det link, du var så venlig at give til domænet
usenet.dk, og det har allerede givet anledning til en vis, forhåbentlig
sund, skepsis.

Det ser ud til, at der bag usenet.dk står en *selvsupplerende* gruppe af
mennesker, der oprindeligt er blevet udpeget af TDC, før det kom til at
hedde TDC. Den har altså været selvsupplerende i en rum tid?

At en selvsupplerende gruppe udøver en form for magt, er ikke noget, der
forekommer i nogen demokrati-definition, jeg kender til.

Så på den ene side er jeg naturligvis glad for, at der gøres noget for
at holde lidt orden i systemet af nyhedsgrupper og diskussioner, men på
den anden side bør man altid være kritisk over for en administration,
der udøves af een stor privat internetudbyder og en selvsupplerende
gruppe. Et af eksemplerne på afviste forslag til nyhedsgrupper er en
nyhedsgruppe dk.politik.ytringsfrihed, der i sine formål bl.a. at give
plads for at diskutere, om administratorerne af nyhedsgrupperne udøver
censur.

Jeg vil være forsigtig med min kritik, men give plads for skepsis.

vh

Bjarne

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-07-11 16:33

In news:4e2594df$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Bjarne S Nielsen <bruger@eksempel.dk.invalid> typed:
> [...]
> nyhedsgrupperne udøver censur.
>
> Jeg vil være forsigtig med min kritik, men give plads for skepsis.

Det er faktisk et rigtig godt argument Bjarne.

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-07-11 22:16

Bjarne S Nielsen skrev:

> Jeg vil være forsigtig med min kritik, men
> give plads for skepsis.

Jeg følger blot de regler der er på området,
er det så slemt?

Nu har Heidi fået en signatur - det er da stort,
ikke?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 23-07-11 01:21

Den 21-07-2011 23:16, Allan Vebel skrev:

> Jeg følger blot de regler der er på området,
> er det så slemt?

Nej, det er ikke slemt, men måske havde det i dette tilfælde været endnu
bedre at lade som ingenting.

Min skepsis - som du citerer mig for - gælder det link, du gav, som
oplyser om, at reglerne stammer fra en selvsupplerende gruppe uden noget
demokratisk mandat. Så er det tilladt at være lidt skeptisk.

> Nu har Heidi fået en signatur - det er da stort,
> ikke?

Det er da fint. Det store er, at vi kan tale sammen med en højere grad
af respekt end man ser de fleste andre steder

Bjarne

Fra : Heidi

Dato : 23-07-11 16:56

> Nu har Heidi fået en signatur - det er da stort,
> ikke?
>
> --
> Allan Vebel
> http://vebel.dk/wdg

Det har jeg nu haft i meget lang tid, jeg ved stadig ikke hvorfor du mener
jeg ikke har/havde det :)

men som Jørgen Rye sagde (eller var det Dirch Passer)

PYT

--
Hilsen Heidi, Mivers mor
http://tullebo.dk

Fra : Anelise

Dato : 16-07-11 18:54

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de små væsener. Jeg betragter det faktisk ikke som salg, men nærmere som
> en formidling, så det kan der sikkert ses igennem fingre med.

Jeg er helt enig i ovenstående og støtter Tullebo økonomisk efter evne, men
kan desværre ikke have flere katte, end de tre jeg allerede har.

venlig hilsen, Anelise

Fra : Heidi

Dato : 18-07-11 19:24

<klip> Henvisninger i en signatur er dog tilladt, men
> en signatur har du heller ikke

Ja, så må du lige forklare mig hvad en "signatur" er
På dit link, står der fgl:
Der gælder visse regler for udformningen af signaturer, men indholdet er
frit. Det er absolut frivilligt om man vil have en signatur, men det er
temmelig udbredt.
Jeg underskev med

Heidi
http://tullebo.dk
- kattehjem for nødstedte katte med killinger og moderløse killinger
Tlf. 51901718

Men kom med et bud på hvad jeg så skal skrive hvis ikke det ovenstående?

Tullebo har f.eks. fgl. udgift på en morkat:
foder, grus, dyrlægetjek, sterilisation, øremærkning, vaccination samt hvis
der har været noget den skulle behandles for, f.eks., øjenbetændelse. Hvis
jeg er heldig, får jeg 500.-kr for sådan en kat. Killinger der kommer som
f.eks. 2 ugers, skal være her i 10 uger, med modermælkserstatning, foder,
dyrlægetjek, vaccinationer, orme og loppekure, og evt. behandling for
øjenbetændelse og dårlige maver (Zoolac er blevet sindsygt dyrt iøvrigt)
Pt.. er det "hundesvært" at komme af med katte/killinger da det er højsæson.
Jeg er derfor nødt til at bruge alle de gratis fora der er for at komme ud
med budskabet om at Amanda og Diana har brug for et nyt hjem. Jeg kan ikke
tage nye nødstedte killinger ind før de er formidlet ud. Idag har jeg måtte
afvise 3 killinger på 3 uger og en på 6 uger. Desværre
Så tilgiv at jeg i nu og næ, bruger dk.fritid.dyr.kat til at promovere
"mine" killinger :)

Herunder min standard underskrift

Fra : Henning

Dato : 18-07-11 21:21

Du mangler en adskillelse mellem tekst og signatur ------------

Fra : Heidi

Dato : 19-07-11 13:55

<klip> Du mangler en adskillelse mellem tekst og signatur ------------

:o

--
Hilsen Heidi

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-07-11 21:49

In news:4e247a44$0$316$14726298@news.sunsite.dk,
Heidi <FJERNDETTEpost@tullebo.dk> typed:
> [...]
>
> Heidi
> http://tullebo.dk
> - kattehjem for nødstedte katte med killinger og moderløse killinger

Hej Heidi.

Du skal bare tilføje telefonnummeret til din standardsignatur, som det jo
ser ud til at du har oprettet helt korrekt ved at gå ind i indstillinger og
derefter i fanen "signatur" i dit mailprogram.

Når man opretter sin signatur på den måde, starter man med to tankestreger
derefter ny linie og skriver det man vil have der skal stå i signaturen. Din
standardsignatur er jo helt som den skal være, d.v.s. den er adskilt fra den
tekst du har skrevet oven over.

Håber at du forstår hvad jeg mener.

Fra : Heidi

Dato : 19-07-11 13:58

> Håber at du forstår hvad jeg mener.
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Hej Tove

Tja, jeg har da lært om mig selv, at jeg ikke er pedantisk og mener at
indholdet er mere vigtigt end en signatur - som er "frivillig" som jeg læser
reglerne.
Måske er de strikse regler med til at holde mennesker ude fra
nyhedsgrupperne, faktisk er jeg den eneste i min omgangskreds der
overhovedet kender/bruger dem (ok, Benedikte bruger dem vist af og til, men
generelt er der et ringe kendskab)

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-07-11 15:09

In news:4e257f45$0$305$14726298@news.sunsite.dk,
Heidi <FJERNDETTEpost@tullebo.dk> typed:

> Tja, jeg har da lært om mig selv, at jeg ikke er pedantisk og mener at
> indholdet er mere vigtigt end en signatur - som er "frivillig" som
> jeg læser reglerne.

Jeg kom vist til at bruge ordet "pedantisk" i mit indlæg d. 15/7. Jeg håber
sandelig ikke du tror at det var møntet på dig. Det var møntet på dem der
straks, når der bliver skrevet et beløb for et eller andet, henviser til
salgsgrupperne.

Det var jo for at forsvare dig jeg skrev det, og du må have misforstået hvis
du troede at det var dig jeg hentydede til.

> [...]
> overhovedet kender/bruger dem (ok, Benedikte bruger dem vist af og
> til, men generelt er der et ringe kendskab)

Der er i alle grupperne noget der hedder en fundats d.v.s. der er et
regelsæt som skal overholdes, men det er vist efterhånden så som så med det,
for det er ikke ret mange der overholder de regler alligevel, og så er de jo
for såvidt ligegyldige. Du kan dog være sikker på, at der altid vil være en
eller anden der nok skal bemærke det, hvis man prøver at "sælge" noget i en
debatgruppe, det er vist en helligbrøde der vil noget.

P.S. Du har dog helt ret i at en signatur er frivillig.

Fra : Heidi

Dato : 21-07-11 21:48

<klip> Jeg kom vist til at bruge ordet "pedantisk" i mit indlæg d. 15/7. Jeg
håber
> sandelig ikke du tror at det var møntet på dig.

Næ, den tanke fik jeg ikke:)

<klip> Det var jo for at forsvare dig jeg skrev det, og du må have
misforstået hvis
> du troede at det var dig jeg hentydede til.

Men det gjorde jeg ikke :)

<klip> P.S. Du har dog helt ret i at en signatur er frivillig.

Og deraf så meget "uro" *smil*

<klip> Venlig hilsen Tove

--

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-07-11 22:06

Heidi skrev:

> Jeg kom vist til at bruge ordet "pedantisk" i mit
> indlæg d. 15/7. Jeg håber sandelig ikke du tror
> at det var møntet på dig.

Nej, jeg har slet ikke følt mig stødt - jeg er bare
glad for at jeg har kunnet hjælpe.

> P.S. Du har dog helt ret i at en signatur er frivillig.

Ja, men alligevel en god ide - og det er da lykkedes
for dig

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-07-11 12:37

In news:4e289725$0$304$14726298@news.sunsite.dk,
Allan Vebel <spam@do.not> typed:

> Nej, jeg har slet ikke følt mig stødt - jeg er bare
> glad for at jeg har kunnet hjælpe.

> Ja, men alligevel en god ide - og det er da lykkedes
> for dig

Hej Allan.

Du har rodet lidt rundt i indlæggene. Det indlæg du her svarer på var et
svar fra mig til Heidi.

Nok om det spørgsmål. Det ser jo ud til at det hele er faldet ud til alles
tilfredshed, så det kan jo ikke være bedre.

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-07-11 01:07

Tove Krieger skrev:

> Du har rodet lidt rundt i indlæggene. Det
> indlæg du her svarer på var et svar fra mig
> til Heidi.

Det er med fuldt overlæg, og undstylder at
jeg driller lidt.

> Nok om det spørgsmål. Det ser jo ud til at
> det hele er faldet ud til alles tilfredshed, så
> det kan jo ikke være bedre.

Det var faktisk der der var menigen med det
hele.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : Heidi

Dato : 23-07-11 22:08

<klip> Det er med fuldt overlæg, og undstylder at
> jeg driller lidt.
> --
> Allan Vebel
> http://vebel.dk/wdg
</klip>

Nå men når nu du er sådan en drillenisse, hvordan ser det så ud med om en af
jer webdesignere i http://vebel.dk/wdg
(eller flere) havde lyst til at lave en ny og professionelt udseende
hjemmeside til Tullebo Kattehjem?
Der er naturligvis/desværre ingen betaling udover evig taknemlighed og evig
reklame på siden *smil*

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-07-11 22:41

Heidi skrev:

> hvordan ser det så ud med om en af jer
> webdesignere i http://vebel.dk/wdg (eller
> flere) havde lyst til at lave en ny og
> professionelt udseende hjemmeside til
> Tullebo Kattehjem?

Jeg prøver at spørge til vores næste møde
den 3 september - det kan da godt være at
en katteelsker havde lyst til at give sig i kast
med den slags..

> Der er naturligvis/desværre ingen betaling
> udover evig taknemlighed og evig reklame
> på siden

Det er jeg klar over. For mit eget vedkommende
er det tiden det kniber med, vi har både hund
og kat, en enorm have og et stort hus, og kunder
der hele tiden vil have det ene og andet

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : Heidi

Dato : 24-07-11 21:49

<klip> Jeg prøver at spørge til vores næste møde
> den 3 september - det kan da godt være at
> en katteelsker havde lyst til at give sig i kast
> med den slags..

Tusind tak, det er venligt af dig. Jeg skal nok selv lægge tekster og
billeder på løbende, så det skal være til at gå til for sådan en som mig,
der har lært det grundlæggende html. Det skal ikke være alt muligt "moderne"
med Falsh og gøjl. Bare billeder og tekst. Og gerne en form for galleri, da
jeg har billeder af katte der har fået nye hjem år for år....

Anyways, håber der er en der her energien, og der skal da nok falde et par
flasker eller chocolde eller kattemad af til den der vil hjælpe mig :)

Fra : Heidi

Dato : 13-08-11 20:41

> Jeg prøver at spørge til vores næste møde
> den 3 september - det kan da godt være at
> en katteelsker havde lyst til at give sig i kast
> med den slags..

Hej Allan

Der er en meget venlig mand (Dennis M) der er gået i gang med at lave siden
om, så du behøver ikke forhøre dig til mødet. Der er ingen grund til at
sætte to personer til samme opgave :o

Men tusind tak for velvillighed og hjælpsomhed!

--
Venlig hilsen Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Heidi

Dato : 23-07-11 16:58

> Ja, men alligevel en god ide - og det er da lykkedes
> for dig
>
> --
> Allan Vebel
> http://vebel.dk/wdg

Igen, det har jeg haft i lang tid, muligvis ikke de første år jeg brugte
nyhedsgrupperne og har vist huseret i den i små 10 år vil jeg tro.
Iøvrigt så er mit liv for kort til detaljer, jeg vil hellere have det sjovt
:)

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 19-07-11 14:45

> Jeg har altid opfattet denne gruppe som en
> debatside for katteejere - og ikke en salgsside.
>
> Henvisninger i en signatur er dog tilladt, men
> [...]
Bare sådan lidt til eftertanke...

Endnu en gang har en lille velment irettesættelse medført så meget
diskussion om formelle ting, at man godt kunne overveje, om man ikke
bare lade som ingenting en anden gang, når alt ikke går helt efter de
regler, som en lille kreds af nyhedsgruppe-nørder har udtænkt, men som
de allerfleste helt almindelige brugere er ganske uvidende om.

Hvad angår signaturer er effekten i min nyhedslæser ene og alene, at det
nederste i indlægget er med ufed skrift. Mig generer det ikke, at der stod
*Heidi
http://tullebo.dk
- kattehjem for nødstedte katte med killinger og moderløse killinger
(Vordingborg)
Tlf. 51 90 17 18*
med almindelig og ikke med ufed skrift
- Nu har jeg til gengæld forsøgt at lave det til fed skrift

vh
Bjarne

Fra : Allan G

Dato : 15-07-11 19:05

"Heidi - Tullebo Kattehjem" <FJERNDETTEpost@tullebo.dk> skrev i en
meddelelse news:4e1f60cb$0$304$14726298@news.sunsite.dk...
> Nu har jeg brug for lidt hjælp, idet jeg har to dejlige hunkatte klar til
> nye/nyt hjem.

Hold da op hvor er de skønne, Og Nej desværrer ikke lige mig lige nu.

men jeg holder øje med din side, da jeg skal måske nok æv skal skifte en ud
måske ?

Mvh Allan

Fra : Heidi

Dato : 18-07-11 19:25

Tak for opbakningen :)))

Fra : Anelise

Dato : 24-07-11 08:41

"Heidi" <FJERNDETTEpost@tullebo.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for opbakningen :)))

For nu at vende tilbage til det oprindelige emne for denne tråd (!), så
glæder det mig at se på din hjemmeside, at du har fået luft nok i
kattehjemmet til at tage et par nye nødstedte killinger ind. De ser utroligt
søde ud, Pil og Eva.
Mon ikke også der dukker et godt hjem op til den lille næsten sorte Diana.
Men det var synd, at hun og Amanda ikke kom ud i samme hjem.
Jeg har selv for 5 år siden fået et par tortie-kuldsøstre hjem, de havde
rigtig megen glæde af hinanden, og jeg nød at se dem lege killinge-fangelege
og slåskampe for sjov.
Det gider de voksne katte ikke have noget at gøre med.

Længe leve Tullebo

venlige hilsner, Anelise

Fra : Heidi

Dato : 24-07-11 21:45

<klip> Mon ikke også der dukker et godt hjem op til den lille næsten sorte
Diana.
Jo det gjorde der så, hun rejser imorgen

<klip> Men det var synd, at hun og Amanda ikke kom ud i samme hjem.
Ja, det havde været super, men sådan gik det ikke, så nu får de hver deres
fantastiske hjem :)

<klip> Længe leve Tullebo
Tak, det håber jeg skisme også :)

<klip> venlige hilsner, Anelise
Tak for opbakning og støtte!

Fra : Heidi

Dato : 24-07-11 21:35

<klip> Nu har jeg brug for lidt hjælp, idet jeg har to dejlige hunkatte klar
til
> nye/nyt hjem.

Måtte sætte prisen ned, men alle killinger har fået/får nye hjem :))

Så er der kun de to bittesmå tilbage (Pil og Eva) men de er først store nok
medio september.
Se Pil og Eva på hjemmesiden