E-Mail
webnoob 5265
Farveskift på læste og ulæste meddelelser/~
Fra : Mr. Mox

Dato : 14-07-11 08:27

Jeg har svært ved at se forskel på farven der markerer de indlæg jeg
HAR læst i nyhedsgrupperne og de ulæste.

Hos mig, i Google Chrome, er ulæste indlæg vist med et blåt "emne",
dette skifter til lila "emne" når det er læst, jeg ville godt kunne
skifte til rød og blå eller en anden stærk kontrast. Jeg har forsøgt
at finde noget i Gmail help discussion men ikke fundet svar.
Mvh Mr. Mox

Fra : Carl Drud

Dato : 14-07-11 18:19

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> writes:

> [...]
> skifte til rød og blå eller en anden stærk kontrast. Jeg har forsøgt
> at finde noget i Gmail help discussion men ikke fundet svar.

Hvad har det med Gmail at gøre? Du læser åbenbart news med via din
browser. Så det er vel i Google Chrome hjælp du skal søge.

Men jeg mener ikke det kan ændres i Chrome uden hjælp fra en
extension. F.eks. flg.

https://chrome.google.com/webstore/detail/jbmkekhehjedonbhoikhhkmlapalklgn

--
Carl