Kap-/geringssav - hvad og hvor er der et g~
Fra : Mads

Dato : 14-07-11 06:22

Skal bruge en Kageringssav til at skærer fodlister, hvor og hvad er et godt tilbud?

På forhånd tak for hjælpen
Mads

Fra : TDN

Dato : 14-07-11 16:57

Hej!

Hvis du vil have noget kram, vil jeg anbefale Dewalt. F.eks:

http://www.prishammeren.dk/shop/dewalt-professionel-kap--1837p.html

Jeg har handlet der flere gange uden problemer også ved reklamationer.

Mvh.
Thomas

Fra : Martin Bak

Dato : 14-07-11 17:01

"Mads" <madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Skal bruge en Kageringssav til at skærer fodlister, hvor og hvad er et
godt tilbud?

------
Hvis det er det eneste du skal bruge den til, og det bare er til et enkelt
projekt, så kan du roligt købe den billigste du kan finde hos Harald eller
Jem og Fix el. lign.
Skal du have noget der virker år efter år, og som kan noget mere, dog uden
at være for stort, så find en DeWalt 707. Den har bevist hvad den er værd
igennem over 10 år som den foretrukkne håndværkersav.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Henning

Dato : 14-07-11 18:38

On Thu, 14 Jul 2011 18:00:56 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
>projekt, så kan du roligt købe den billigste du kan finde hos Harald eller

Ah, sådan hænger det ikke sammen. Vil du have præcise vinkler skal du
ikke købe den billigste!
Læs evt. http://goerdetselv.dk/test-af-vaerktoj/test-af-kapgeringssave

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-07-11 17:27

On Thu, 14 Jul 2011 05:22:27 -0700 (PDT), Mads
<madsgormlarsen@gmail.com> wrote:

>Skal bruge en Kageringssav til at skærer fodlister, hvor og hvad er et godt tilbud?

De billige modeller er i hvert fald ikke gode tilbud ..... de er ikke
specielt præcise i vinklerne. Købte selv sådan en billig model for år
tilbage. Jeg bruger den tit, den står i værkstedet og er altid sat til,
så skal noget lige saves, så er det ofte den der må holde for. Men er
det noget som skal være præcist, så er det _ikke_ den der bliver brugt.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/