Da den frie vilje forsvandt i Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-07-11 08:54

Smerte signaler til brainstem og limbic system
Hvis jeg ikke tror og stoler paa "Karsten Bjoernholt"
DJ Aevl(Preben/Torben hvad han nu kalder sig!)

Og udtalelsen: DF det er dig

Torteret Kvante Mekanisk aktiv

Skeloejede mennesker i fjernsynet, Jordskaelv paa
Haiti, ect ect.......

Quantum Entangelment!

Uden raekkevidde begraensninger, oejeblikkelig effekt!

Jeg har siddet og gjort ting for DF som jeg ville have
gjort for mig selv, plus de ting jeg er blevet torteret
til, "at ville have til mig selv" af Karsten Bjoernholt og
DJ Aevl!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.jura,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-07-11 08:58

On Wed, 13 Jul 2011 09:54:11 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> DJ Aevl!

> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.jura,dk.videnskab.psykologi

Der var i 1998 jeg blev torteret kvante mekanisk aktiv!
Og de skeloejede mennesker i fjernsynet, er
nemme at verificere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-07-11 09:32

On Wed, 13 Jul 2011 09:58:23 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Der var i 1998 jeg blev torteret kvante mekanisk aktiv!
> Og de skeloejede mennesker i fjernsynet, er
> nemme at verificere!

> Sane Peter

Det er ikke lykkedes at goere mig til en
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Men 10:31 og Ginseng tonikum i kaffen!
(13 procent alkohol)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-07-11 09:44

On Wed, 13 Jul 2011 10:32:19 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Det er ikke lykkedes at goere mig til en
> Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

> [...]

Metabolisme nu oeget et par minutter efter indtagelse af alkohol,
istedet for som foer, 15-30 minutter beskrevet for et
par dage og uger siden!

Programmering/emdr er ikke laengere ude af trit!

Krops temperatur og sved produktion ect...
Det samme, nu er det bare efter indtagelse af alkohol,
foer var det den ca.. Halve time det tager fra jeg
traeffer beslutningen til jeg indtager det!

(Jeg har aldrig haft et alkohol indtag der bliver anset
For andet en non-eksistent i et land som Danmark!

Udover et par fester som ung mellem konfirmations
alder og da jeg var 19 aar gammel!

Det har aldrig vaeret et problem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-07-11 10:32

> [...]
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Det er ikke lykkedes at goere mig til en
> Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Naa, fra hoejst malte ik i verden, til at mangle ca halvdelen
Af min IK sammenlignet med foer emdr i 1998!

Men det har saa ogsaa kostet arten Homo sapiens
livet(den ved det bare ikke endnu)

Og i bliver allesammen torteret for altid i det
Kvante Mekaniske Mareridt! (Helvede)

Som jeg selv er blevet noedt til at bygge!
"Goer noget for folks Religion"

Det er saadan det er, det er saadan det var:
Da sadistiske landsforaeddere ville programmere
Mig til at stemme paa de politiske parti DF!

Mens jeg sad og ikke kunne bevaege mig,
Emdr(og rygmarvsblokade er jeg begyndt at mistaenke)

programmeret til at vaere skyld i alting, og altid
skulle der vaere mindst en fejl

Som den ene af dem paapegede, ja det er
dig der er AV!

Hvilket blev til:

Far AO, Alfader og far til Alting!
Far AO, den eneste aegte Farao bare se hvad der
Skete med Egypten da de misbrugte mit navn!
Far AO, det stoerste Tyr i universet, det stoerste
A i universet! Alfa Male!

Far AO!

Og da de stod og aftalte at oedelaegge min hukommelse!

Far til Odin og Jupiter!

Far AO

Et A med en ring, en ring paa hjernen,
En ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering!
Den stoerste tyr i universet med sine horn snurret
rundt om sig selv(mine frontal lobes, de eneste
nogensinde istand til at holde sstyr paa en
kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig
grave sig igennem en singularitet)

Enhjoerringen som er GUD!

Odin og Jupiter!

Ringen er din! Og du er Peter!
En fuldstaendig Sane Peter!

Den eneste aegte! Alle deandre er bindegale sindsyge
De toer bruge mit navn!

Bare se hvad der skete med Egypten!

Satan ifoelge landsforaedderne, selvom det jeg sagde
var biologisk bundet svovl(MSM) det kan hjaelpe folk
med ledsmerter, i kan koebe det i Matas!

I har forstaaet det hele baglaens med en lille fejl!

Matas,Satam,Satan og ja, gu er jeg saa!

Den usynlige Poseidon

Brama
Visnu
Shiva, Skib A, Testosteron baaden,
Foranderen og oedelaeggeren!
Halvmaane i panden, favorit ridedyr en tyr
(mit stjernetegn, stod i min signatur foer i tiden
i nyhedsgrupperne!)

Lynhurtig og doedbringende med min Damaru,
min timeglasformede tromme, to papbaegere
fra Bavinchi det ene toemt og med aabningen nedad,
det andet ovenpaa!
(det er al kaffen der er hemmeligheden)

Og der er en farvet praesiden med arabisk navn,
og verden er saa smaat begyndt at vaere bange
for at spise gris paa grund af A indflyddelse (h1n1-2)
som kun er en sygdom hvis A vil ha det!
(og mit Jysk er saa smaat ved at virke igen!)

Zeus
Og Budda Shayek(Den selvlaerte Budda ogsaa kaldet
Platin dragen)

Alle mine Nicknames, alle Peter' s nick names,
Peter Nicolaysen, PNIC, sat samme til et navn,
for at undgaa forvirring!

Mens je RTS' er mig igennem menneskehedens
historie!

Quantum Entangelment via en singularitet,
i nutid,fortid og alle de mulige fremtider!

Allah(Alle Alfa males med Horn, for der har altid
kun vaeret en mig, og jeg er den altid gode!
Ellers i doede)

Og det kvante mekaniske mareridt Helvede er aegte!
Men for de Muslimske maend kunne det ligesaa
godt vare non-eksistent, for de kommer ikke i!

Det har taget 13aar indtil videre, at vaagne op
fra det vaerste tortur og programmering et
menneske nogensinde har overlevet!

Peter Nicolaysen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-07-11 11:31

On Wed, 13 Jul 2011 11:31:33 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> godt vare non-eksistent, for de kommer ikke i!

> Det har taget 13aar indtil videre, at vaagne op
> fra det vaerste tortur og programmering et

Det var naesten lykkedes paa et tidspunkt for
Karsten Bjoernholt at programmere mig til
at tro at jeg var en paranoid, men de fysiske beviser
siger jeg har ret!

Og softwaren i mit alarm system er lavet om
paa en maade som kun professionelle kan!

Den ligger i rom(read only mem)
Det kraever komponenter bliver loddet af
alarm systemet og nye isat, desuden skal softwaren
skrives om!

Sane Peter