Skeloejet i sandwich butikken i Kjellerup!~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 12:17

Paa torvet!

Hvis det var mig saa var jeg ikke opmaerksom paa
det!

Var lige hos tandlaaegen, og var rasende over
Forsikringsselskabet ikke vil udbetale en erstatning!

Tror det muligvis er derfor min underbevidsthed
Opfoerte sig som en moegkaelling i sandwich butikken
(det koster penge!)

Naa, men det er ikke ligefrem jordskaelv paa Haiti!

Krydspost: dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 12:26

On Tue, 12 Jul 2011 13:17:17 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> (det koster penge!)

> Naa, men det er ikke ligefrem jordskaelv paa Haiti!

> Krydspost: dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

En lidt aeldre kvindelig ekspedient, jeg vil skyde paa
mellem 30-40 og briller!

Det var en go sandwich!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 12:29

> [...]

> (det koster penge!)

> Naa, men det er ikke ligefrem jordskaelv paa Haiti!

> Krydspost: dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

Det kan ogsaa vaere hun har svinet Profod eller Kristus
til!

Der er altid en masse grunde!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 12:36

On Tue, 12 Jul 2011 13:29:02 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Det kan ogsaa vaere hun har svinet Profod eller Kristus
> til!

> Der er altid en masse grunde!

> Sane Peter

Det der ikke er en masse gode grunde til, er at jeg
sidder og syntes at det er sjovt naar jeg skriver om
det hjemme hos mig selv!

Fordi det dumme svin Karsten Bjoernholt har
Programmeret mig til at vaere "et dumt svin"
i folks oejne(andres oejne)

Foer emdr ville jeg aldrig have foelt det var sjovt!
For det foerste skulle der have vaeret saa meget til,
For det andet er den emotionelle foelelse der burde
vaere der, enten rasende eller ked af det!

Ikke "sjovt"!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 12:46

On Tue, 12 Jul 2011 13:35:54 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> For det andet er den emotionelle foelelse der burde
> vaere der, enten rasende eller ked af det!

De kan haevne sig paa Karsten Bjoernholt da jeg er paa
Borholm hvis de er farlige!

De kan fortaelle ham han skylder Russerne en Ubaad
Der brugte Store Peter(Pyotr Veliky) som
oevelsesmaal!

Oscar Kursk(ogsa karsten)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 05:57

On 12 Jul., 13:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Borholm hvis de er farlige!
>
> De kan fortaelle ham han skylder Russerne en Ubaad
> Der brugte Store Peter(Pyotr Veliky) som

Naa ja, alle religioese mirakler er kvante mekanik!
Manipulation af individuelle atomer i folks Neurons
og Glia celler via Quantum Entangelment!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 06:06

On 12 Jul., 13:56, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Naa ja, alle religioese mirakler er kvante mekanik!
> Manipulation af individuelle atomer i folks Neurons
> og Glia celler via Quantum Entangelment!
>
> Sane Peter

Jeg var lige ved at sende et link til dem til denne traad,
Google link men det er en daarlig ide nu, da det kan virke
som afpressning!

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/f3d33da55625d3da#

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 06:12

> Naa ja, alle religioese mirakler er kvante mekanik!
> Manipulation af individuelle atomer i folks Neurons
> og Glia celler via Quantum Entangelment!
>
> Sane Peter

http://www.hos-suss.dk/

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 06:40

On 12 Jul., 14:11, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> http://www.hos-suss.dk/
>
> Sane Peter

Naa det betyder ikke saa meget nu, naar arten er blevet
slaaet ihjel alligeve!(Den ved det bare ikke endnu)

Og hun bliver alligevel torteret for altid i det
kvante mekaniske mareridt naar hun doer!

Ligesom alle andre, med undtagelse af:

Den Umenneskelige Peter
Hare Krisna(Jesus Kristus)
De Muslimske hunde(De Muslimske Maend)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 07:49

On 12 Jul., 14:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> slaaet ihjel alligevel!(Den ved det bare ikke endnu)
>
> Og hun bliver alligevel torteret for altid i det
> kvante mekaniske mareridt naar hun doer!

Det har altid vaeret fornuftigt, og goere sig uvenner
med kokke og andre der tilbereder de foedevare man
indtager, eller goere fysiske skader paa dem,
naa ikke?

Der kan man bare se!

Det er DF og Karsten BJoernholt der har
faaet hende gjort skeloejet!

Det har intet at goere med:
"Goer noget for folks religion"

Det er "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
hvilket er at faa mig til at vaere forhadt og anset for at vaere et
dumt svin,loegnagtig og vanvittig!

Den skide heksedoktor(Bjoernholt), bare en anden version af dem der
siger "Dae Mon" inden hovedet kommer af, eller folk bliver ramt af
tetrado toxin der goer folk til levende doede!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 09:35

> [...]
> slaaet ihjel alligeve!(Den ved det bare ikke endnu)
>
> Og hun bliver alligevel torteret for altid i det
> kvante mekaniske mareridt naar hun doer!

Naa, indtil videre er det bare at overbevise
"goer det der er bedst for Karsten BJoernholt"
om at Karsten BJoernholt faar bank hver gang

Jeg er et dumt svin i "folks oejne"

og saa kan jeg begynde at vaere et dumt svin
paa den gode maade
(den der er profitabel for mig selv!)

Sane Peter