MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win 7 starter, 32 bit, SP1, igen!!
Fra : Kbh.

Dato : 11-07-11 01:17

Tak for svarene.
Som jeg skrev d. 10.07.11 har jeg prøvet Microsofts hjemmeside, og en
af besvarelserne henviste dertil.
Men, hvilken af de oplistede downloads kan/skal jeg da benytte??

Fra : Henning

Dato : 11-07-11 14:15

On Mon, 11 Jul 2011 00:17:07 -0700 (PDT), "Kbh." <kyndby2003@yahoo.dk>
wrote:

>Tak for svarene.
>Som jeg skrev d. 10.07.11 har jeg prøvet Microsofts hjemmeside, og en
>af besvarelserne henviste dertil.
>Men, hvilken af de oplistede downloads kan/skal jeg da benytte??

Hvis du bevarede den game tråd ville du sikert få nogle flere svar -
det er ikke til at vide hvad du taler om?

Fra : Kbh.

Dato : 11-07-11 07:41

On 11 Jul., 15:14, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> Hvis du bevarede den game tråd ville du sikert få nogle flere svar -
> det er ikke til at vide hvad du taler om?

I den gamle tråd efterlyste jeg Win7 starter, 32 bit, SP1, hvor denne
kunne downloades.
Fik mange udmærkede svar herom, men ingen, som helt konkret og helt
eksakt kunne anvíse fra hvilken adresse, hvorfra denne opdatering
kunne nedtages simpelt og enkelt.
Der var henvisning til Microsofts hjemmeside, men den virker for mig
alt for uoverskuelig, fordi der er mange henvisninger.
Jeg vil gerne downloade den korrekte opdatering til "genbrug" for
senere formatering.
Jeg synes Windows Update mange gange er urimelig sløv m.h.t.
nedtagning af SP1.

Fra : Mcwm

Dato : 11-07-11 15:25

Den 11-07-2011 15:40, Kbh. skrev:

> [...]
> senere formatering.
> Jeg synes Windows Update mange gange er urimelig sløv m.h.t.
http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyID=c3202ce6-4056-4059-8a1b-3a9b77cdfdda

Venligst
Mcwm

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-07-11 15:30

Mcwm skrev:

>http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyID=c3202ce6-4056-4059-8a1b-3a9b77cdfdda

og for at undgå mere forvirring
"windows6.1-KB976932-X86.exe – Dette program installerer SP1 på en 32
bit-maskine med Windows 7. "

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-07-11 00:47

Kbh. skrev:

> Jeg synes Windows Update mange gange
> er urimelig sløv m.h.t. nedtagning af SP1.

Det er jo bare at sætte det i gang, så kører
det i baggrunden, og du kan lave alt muligt
anden imens.

Jeg forstår slet ikke dem der gider at se på et
opdateringsvindue, og vente på at det endelig
bliver færdigt.

Lad det køre i baggrunden, og skriv noget
fornuftigt mens det kører

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : Kbh.

Dato : 11-07-11 09:13

On 11 Jul., 16:29, "Ivan V. Klattrup" <ivan.klatt...@gmail.com> wrote:

> og for at undgå mere forvirring
> "windows6.1-KB976932-X86.exe – Dette program installerer SP1 på en 32
> bit-maskine med Windows 7. "
>
> --
> Ivan V. Klattruphttp://klattrup.dk

Mange tak til Klattrup for den gode og rette henvisning.
Programmet er nu nedtaget.