MS Windows
briani 27239
Hente alle opdateringer + service pack hje~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 11-07-11 00:18

Kan man på nogen måde ente alle opdateringer + servicepack
hjem til sin harddiske ?

Ville godt lave en Windows 7 med alt inklusiv, til når man
reinstallere osv.

Det er til Windows 7 Ultimate 64bit DK

PS: kan nogen hjælpe med navnet på det program, hvor man kan
lave sig en personlig installationdisk ? til XP hed
programmet nLite.

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-07-11 00:20

http://www.rt7lite.com/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 11-07-11 00:33

Den 11-07-2011, skrev Ivan V. Klattrup:

> http://www.rt7lite.com/

Kanon, den var lige forsvundet fra hukommelsen

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 11-07-11 06:27

Ivan V. Klattrup skrev den 11-07-2011:

> http://www.rt7lite.com/

Ved du i øvrigt hvor man kan hente alle opdateringer til
Windows 7 Ultimate 64bit DK hjem til sin harddiske ?

Har søgt på MS og har kun fundet servicepack 1

Fra : Mcwm

Dato : 11-07-11 10:03

Den 11-07-2011 07:27, Brian Vestergaard skrev:

> Ved du i øvrigt hvor man kan hente alle opdateringer til Windows 7
> Ultimate 64bit DK hjem til sin harddiske ?
>
> Har søgt på MS og har kun fundet servicepack 1

Kig på mit svar, som røg afsted til Ivan ved en fejl.

Venligst
Mcwm

Fra : Mcwm

Dato : 11-07-11 10:00

Den 11-07-2011 01:20, Ivan V. Klattrup skrev:

> http://www.rt7lite.com/

Subsidiært kan du lave din egen updateserver(eller generere DVD-skiver
til samme formål).

Dette inkluderer også Office(i samme "go").

http://download.wsusoffline.net/

Venligst
Mcwm

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 16-07-11 13:49

Mcwm frembragte:

> Subsidiært kan du lave din egen updateserver(eller generere DVD-skiver til
> samme formål).
>
> Dette inkluderer også Office(i samme "go").
>
> http://download.wsusoffline.net/

Jo men kan man ikke hente det hele til en mappe på hd, som
man så han bruge i forbindelse med http://www.rt7lite.com/ ?

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 16-07-11 13:57

On Sat, 16 Jul 2011 14:48:54 +0200, Brian Vestergaard
<only4usenet@gmail.com> wrote:

>Mcwm frembragte:

>Jo men kan man ikke hente det hele til en mappe på hd, som
>man så han bruge i forbindelse med http://www.rt7lite.com/ ?

Ikke lige sådan "Klik klik" og så er det installeret, men nogle timers
læsning og du er godt på vej. http://www.msfn.org/

/Hans

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 16-07-11 14:06

Hans Kjaergaard forklarede:

> Ikke lige sådan "Klik klik" og så er det installeret, men nogle timers
> læsning og du er godt på vej. http://www.msfn.org/

Ved de ligger til download et eller andet sted, kan bare ikke
hitte det... fik ikke meget ud af dit link

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 16-07-11 14:36

On Sat, 16 Jul 2011 15:05:43 +0200, Brian Vestergaard
<only4usenet@gmail.com> wrote:

>Hans Kjaergaard forklarede:

>Ved de ligger til download et eller andet sted, kan bare ikke
>hitte det... fik ikke meget ud af dit link
Nu fik du jo nok heller ikke brugt meget mere end 8 minutter på sitet
?
Men mange steder berøres problemstillingen med at lave en windows
installation der indeholder alle updates og hvorledes man nu kan få
fat i disse.

/Hans

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 16-07-11 17:55

Hans Kjaergaard sendte dette med sin computer:
> [...]
> Men mange steder berøres problemstillingen med at lave en windows
> installation der indeholder alle updates og hvorledes man nu kan få

Nu bad jeg jo heller ikke, om et site hvor man kunne læse om
problemstilling i forhold til, at hente opdateringer til
HD... men en direkte måde at gøre det på...

Fra : Mcwm

Dato : 16-07-11 14:21

Den 16-07-2011 14:48, Brian Vestergaard skrev:
> Mcwm frembragte:

> Jo men kan man ikke hente det hele til en mappe på hd, som man så han
> bruge i forbindelse med http://www.rt7lite.com/ ?

kører du http://download.wsusoffline.net/ lægges alt i en mappe. Du
behøver ikke holde styr på hvad du skal have og ikke have, ligesom du
ikke behøver at generere ISO-filer...

Alle filer ligger placeret i "\WSUS\client"

Du kan ligeledes installere alle filer lokalt eller over lan, i et "go",
ved at eksekvere "UpdateInstaller.exe" i samme mappe.

Venligst
Mcwm

Fra : N/A

Dato : 16-07-11 19:42

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 16-07-11 19:42

Ivan V. Klattrup skrev:

> Du prøvede ikke programmet

Yep... den laver så man kan lave cd/dvd og så installere det
derfra, jeg vil godt have alle updates + sp ned så de kan
adopteres i RT 7 Lite, og derfra lave en Windows 7
installations disc

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-07-11 19:46

Brian Vestergaard skrev:

>Yep... den laver så man kan lave cd/dvd og så installere det derfra, jeg
>vil godt have alle updates + sp ned så de kan adopteres i RT 7 Lite, og
>derfra lave en Windows 7 installations disc

http://www.sevenforums.com/tutorials/147150-windows-update-download-standalone-msu-installer-file.html
der står hvordan du henter dem en for en i det format du skal bruge .msu

Det er dig der vil have det, du kan evt. programmere et program som henter
alt som du vil have det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk