s - tog forert tidsangivelse på s - tog
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-07-11 15:33

se jeg sider faktisk i et s-tog lige nu og har netop snakket med en
konduktør om problemet med når uret går i stå og han sagde :
hvis uret er gået i stå så skal der komme en fejl melding på det er der
det for kunden ingen bøde - hvis der endnu ikke er kommet en fejlmelding
så for man en bøde , som man dog ikke skal betale
(i.flg den sidste konduktør )

så det Alex
--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Henrik Jensen

Dato : 12-07-11 07:33

> [...]
> det for kunden ingen bøde - hvis der endnu ikke er kommet en fejlmelding
> så for man en bøde , som man dog ikke skal betale

OG???

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-07-11 14:40

"Henrik Jensen" <s@s.dk> skrev i meddelelsen
> OG???

Det hører sammen med en ældre tråd og burde være postst der, så man kan
se sammenhængen.

Jan

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-07-11 06:38

Den 12-07-2011 08:32, Henrik Jensen skrev:

> OG???

fordi Alex ( der er en af de få der ved noget om jura ) var kommet frem
til det modsatte

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd