Vandi kældereb
Fra : KsK

Dato : 09-07-11 09:25

Hejsa jeg har som mange andre haft vand i kælderen og har fået et tilbud på
at få sådan 2 stk montgere ,,,,

http://www.finlow.dk/vvs-tilbud.html

er der nogle der har erfaring med disse ,, de skulle efter signe være
rimelig effektiv

KsK

Fra : Steen Suder

Dato : 09-07-11 10:31

Den 09-07-2011 10:24, KsK skrev:
> [...]
> på at få sådan 2 stk montgere ,,,,
>
> http://www.finlow.dk/vvs-tilbud.html
>

> er der nogle der har erfaring med disse ,, de skulle efter signe være

Linket viser ikke noget brugbart...

--
Steen Suder

Fra : Erik Olsen

Dato : 09-07-11 11:25

Steen Suder wrote:

> Linket viser ikke noget brugbart...

Jeg får en side med et tilbud fra et vvs-firma om et afløb med
kontraventil, så på den måde fører linket til en brugbar html-side. Men
du mener måske at det afløb med kontraventil som tilbuddet omhandler,
ikke er anvendeligt i praksis?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : KsK

Dato : 10-07-11 00:55

"Steen Suder" skrev i meddelelsen

Den 09-07-2011 10:24, KsK skrev:
> [...]
> på at få sådan 2 stk montgere ,,,,
>
> http://www.finlow.dk/vvs-tilbud.html
>

> er der nogle der har erfaring med disse ,, de skulle efter signe være

det vil jeg da håbe min boligforening har lige sagt ja til at får ca 60 stk
installeret i de forskellig kældere

Fra : Armand

Dato : 10-07-11 22:16

Den 09-07-2011 10:24, KsK skrev:
> [...]
> på at få sådan 2 stk montgere ,,,,
>
> http://www.finlow.dk/vvs-tilbud.html
>

> er der nogle der har erfaring med disse ,, de skulle efter signe være

Linket virker hér!

Der findes en snorkel-lignende type á en ring der isættes stramt i
afløbet lige under risten - Under ringen er der et bur med en gummibold
der flyder op og lukker af mod ringen hvis (når!?) vandet slår bagud!
Typen fås til under en plovmand og skulle være ligetil at montere selv,
hhv. tilpas billig i håndværkerregning at få monteret!

Og så falder det mig for brystet at hér var endnu én der tror at et
givet skattefradrag = samme beløb lige ned i lommen :-|
Får man et 2000-kr's fradrag på hånværkerarbejde er det jo blot 2000kr
som man slipper for at betale omkring 50% i skat af - M.a.o. kun en
anelse over det halve af beløbet ned i foret på borgeren!

--
Armand.