"hjemmelavet" ny malerbøtte?
Fra : Helmuth

Dato : 09-07-11 00:22

Kender i det? Låget på malerbøtten sidder ikke rigtig tæt, pga maling
på kanten, eller fordi låget er blevet bøjet.

For mig vil det derfor være hensigtsmæssigt at hælde malingen/resten
over på en ny lufttæt bøtte/spand med låg (jeg har efterhånden en del
forskellige malingrester).

Har i nogle gode idéer til gode og billige "hjemmelavede" (gerne ny-
indkøbte tomme) "malerbøtter"?

Underlig nok kan man, ved fx. Flügger, ikke købe nye bøtter.

Fra : J.K.Arning

Dato : 09-07-11 08:10

On 2011-07-09 06:21:33 +0000, Helmuth said:

> [...]
> indkøbte tomme) "malerbøtter"?
>
> Underlig nok kan man, ved fx. Flügger, ikke købe nye bøtter.

Jeg vil mene det er umuligt at komme igennem en kop&kande eller
lignende butik uden at finde bunkevis af tilbud på billige plastbøtter
med låg.

Fra : Preben

Dato : 09-07-11 08:24

Den 09.07.2011 kl. 08:21 skrev Helmuth <helmuthmail@gmail.com>:

> [...]
> indkøbte tomme) "malerbøtter"?
>
> Underlig nok kan man, ved fx. Flügger, ikke købe nye bøtter.

Hos min farvehandler får jeg da gratis bøtter i plast eller metal.

--
mvh/Preben

Fra : Armand

Dato : 10-07-11 22:06

Den 09-07-2011 08:21, Helmuth skrev:
> [...]
> indkøbte tomme) "malerbøtter"?
>
> Underlig nok kan man, ved fx. Flügger, ikke købe nye bøtter.

Frysepose med dertilhørende klemme, i kombination med den originale dåse!

--
Armand.