Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 06:51

Programmering der koerer!

Og mig der siger ting hoejt til mig selv
I min lejlighed, naar jeg har sagt noget tilpas
vanvittigt til at eventuelle tilhoere vil faa
Det indtryk at jeg er en bindegal vanvittig,
beloenning i form af programmering der giver slip!

Og mig derr skriver eller goer noget for att rette
op, og folk faar det indtryk at jeg ikke er en bindegal
vanvittig, hvorefter det samme koerer igen!

Naesten som en metronon, man foelge min indlaeg
Dag for praktisk taget her i nyhedsgrupperne,
og foelge slagets gang!

I det mindste render jeg ikke rundt udenfor uden toej
paa udenfor, og jeg har aldrig givet mulighed for
at faa det indtryk at jeg er en "bindegal vanvittig"

Og den mulighed faar de heller
ikke, da jeg hellere vil aflive mig selv!
(og min brainstem og underbevidsthed ved det!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 07:14

On Sat, 09 Jul 2011 07:50:41 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og den mulighed faar de heller
> ikke, da jeg hellere vil aflive mig selv!
> (og min brainstem og underbevidsthed ved det!)

Jeg glemmer aldrig, den gang hvor jeg gik rundt
her i min lejlighed, jeg havde faaet det vaerre igennem et stykke tid!

Havde soergert for at have noget af medicinalindustriens
lort liggende
(jeg har altid haft undgaaet det, paa et tidspunkt har jeg
haft pastaaet at indtage det, usandt selvfolgelig!)

Naa men under alle omstaendigheder, der i 2006-2007!

Jeg overvejede at indtage noget, da jeg havde faaet det
saa grimt, at jeg ikke engang kunne taenke
sammenhaengende, kom vaek fra det igen,
Og en halv times tid senere, fik jeg samme ide igen!
Da var det saa grimt at jeg var overbevist om at jeg havde
indtaget det og et stykke tid inden fordi jeg havde taenkt
paa det foer, en time senere eller var jeg fuldstaendig klar i
hovedet(naesten ligesom inden emdr) og ved at blive bildt ind, at det
rigtige at goere var at oedelaegge min hjerne kemisk!

Jeg gik ud og kiggede paa badevaerelset, pakningen var uaabnet,
desuden er det noget som man ifoelge
producenten skulle indtage i en del maaneder foer
der er effekt!(ren programmering!)

Idag har jeg noget andet liggende der kan faelde haest!

Jeg har proevet begge dele, og de virker selvfolgelig ikke!
Da problemet er programmering!

det er den med:
"Nazist,Perverser,Alkoholiker og Pillemisbruger"

Ingen af delene er lykkedes!

Og kommer heller aldrig til det!
Da jeg hellere vil ende mit eget liv!

Saa det naest bedste ,er hvis programmering/emdr
giver andre det indtryk at det er lykkedes,
Ihvetfald ifoelge en stor del af det programmering
der rumstere rundt derinde!
Bla. "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt)

Men jeg tror heller ikke, at det er noget jeg gider finde
mig i!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 11:30

On Sat, 09 Jul 2011 08:14:09 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> der rumstere rundt derinde!
> Bla. "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt)

> Men jeg tror heller ikke, at det er noget jeg gider finde

Er noget programmering der forsoeger at faa mig
til at komme med aandsvage udtalelser:

Her er en perle som jeg heldigvis har undgaaet
at sige til folk,

"Folk kan snyde paa en IK test, ved
at score lavt med vilje, men kan ikke snyde den højere!"

Hvis jeg havde sagt det til nogen og de havde paapeget
Fejlen!

Saa havde min reaktion vaeret noget i retning af:

Overrasket: "Jamen det ville jo være at snyde"

Jeg tror jeg klargjort til at blive bedraget!

Men det er vaek!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 11:41

On Sat, 09 Jul 2011 12:29:42 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Saa havde min reaktion vaeret noget i retning af:

> Overrasket: "Jamen det ville jo være at snyde"

> Jeg tror jeg klargjort til at blive bedraget!

Jo, klar til at blive bedraget!
Ved ikke helt hvorfor, eftersom at jeg ikke har faaet en
erstatning udbetalt(faktisk aldrig paa noget tidspunkt i mit
liv, ihvertfald indtil nu)

Der var noget med at saa maatte jeg goere min egen
erstatning, ved at handle aktier nette eller lignende!

Men det blev til en pizza, fordi sandwich butikken havde
lukket!

Og saa bliver der indsat logik i hoejt tempo, naar nu
Jeg harfaaet en erstatning, som jeg selvfolgelig skal
have, efter at have vaeret udsat for ting der er saa
vanvittige(Det er Karsten Bjoernholt og DJ Aevl der ville
Have en pensions ordning dengang hvis de nu blev spaerret
inde)

Noget med at flytte rundt paa tillid,respekt,stole pa!
ogsaa videre!

Det er lige groft nok, at sadister tortere folk, i det omfang,
Og bagefter forventer betaling!

Jeg kan goere det bedre og jeg er ikke en sadist!

Jeg en terrorist, den mest berygtede i verdenshistorien!

Jeg fik halsbrand af hvede da jeg var yngre!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 11:49

On Sat, 09 Jul 2011 12:40:44 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Jeg er en terrorist, den mest berygtede i verdenshistorien!

> Jeg fik halsbrand af hvede da jeg var yngre!

Gad vide om den udtalelse(den med terrorist) er en del af:
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt, der
Lige sniger sig igennem filteret, fordi den bliver
anset af min underbevidsthed, for at vaere forholdsvis
Pro-Peter, mens alt det andet er fuldstaendig
Anti-Peter som blive identificeret som det, det er!

Sane Peter