Desire HD
Fra : RK

Dato : 25-06-11 08:51

Kan man ikke bruge mp3 lyde til sms og mails?
Kan sgu ikke lige hitte ud af evt. hvor???

RK.

Fra : CK®

Dato : 25-06-11 11:35

Den 25-06-2011 09:51, RK skrev:
> Kan man ikke bruge mp3 lyde til sms og mails?
> Kan sgu ikke lige hitte ud af evt. hvor???
>
> RK.

Hej!

Der har de fleste HTC-ejere osse været.

Tjek dette link:
http://www.htc.com/dk/faqs.aspx?p_id=324&cat=68&id=149708

Det er en lille smule mere bøvlet end ved de gamle Nokia-mobiler, men
det er til at finde ud af.

God fornøjelse.

Claus

Fra : RK

Dato : 25-06-11 13:14

Det er fint Claus, men det handler om ringetoner. Jeg spurgte til sms og
mail toner...

Fra : Rander

Dato : 25-06-11 13:19

RK skrev noget i denne stil, den 25-06-2011 14:13:
> Det er fint Claus, men det handler om ringetoner. Jeg spurgte til sms og
> mail toner...

Det er næsten det samme (jeg mistænker dog at man har fået oversat lidt
for meget i den linkede artikel)...

Lav en mappe i roden på dit SD-kort med navnet media. Inde i den kan du
så lave tre nye mapper, og lægge dine filer i dem. Mapperne skal hedde

alarms (alarmtoner til uret)
notifications (sms- og mail-toner)
ringtones (ringetoner, som navnet antyder)

Fra : RK

Dato : 25-06-11 15:37

Mange tak

Fra : RK

Dato : 25-06-11 15:46

Men ak...den viser kun de tåbelige og kedelige lyde fra HTC. Man kan ikke
vælge fra folder.

SÃ¥ det er nok et No-Go.

RK

Fra : Rander

Dato : 25-06-11 16:28

RK skrev noget i denne stil, den 25-06-2011 16:46:

> Men ak...den viser kun de tåbelige og kedelige lyde fra HTC. Man kan
> ikke vælge fra folder.
> SÃ¥ det er nok et No-Go.

Nej, den burde da vise de filer de har lagt i de mapper på listen,
blandt alle standard-tonerne - gør den ikke det?

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 25-06-11 21:03

Den 25.06.2011 kl. 09:51 skrev RK <Hej@der.dk>:

> Kan man ikke bruge mp3 lyde til sms og mails?
> Kan sgu ikke lige hitte ud af evt. hvor???

Man kan også. Gå ind i marked og installer ringdroid
Med det program kan du lave dine egne lyde ved at tage
enten en hel MP3 fil eller tage et stykke af en MP3 fil
til ringtone/smslyd.

mvh
Henning

Fra : RK

Dato : 26-06-11 03:25

"Henning Præstegaard" skrev i meddelelsen news.vxndy2tgo3vrwi@vista...

> [...]

>Man kan også. Gå ind i marked og installer ringdroid
>enten en hel MP3 fil eller tage et stykke af en MP3 fil

Alt det der kan den som standard...men det er stadig ikke ringetoner det
drejer sig om.
Jeg har mp3 som ringetone.

RK

Fra : RK

Dato : 26-06-11 07:51

Rander, du havde nærsten ret....

Man laver en mappe på SD-kortet der hedder "Notofocations" og så kører det

Tak for "hjælpen" eller rettere det der satte mig i gang med en ret stor
søgning de rette steder på nettet

Fra : Leif Neland

Dato : 26-06-11 11:14

Den 26-06-2011 08:50, RK skrev:

> Rander, du havde nærsten ret....
>
> Man laver en mappe på SD-kortet der hedder "Notofocations" og så kører
> det

Mon ikke det hedder "Notifications"?

Leif

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 26-06-11 11:39

Den 26.06.2011 kl. 04:24 skrev RK <Hej@der.dk>:

> Alt det der kan den som standard...men det er stadig ikke ringetoner det
> drejer sig om.
> Jeg har mp3 som ringetone.

Læs nu hvad der står! Programmet kan også lave SMS lyde
Det hedder meddelseslyde.

mvh
Henning

Fra : RK

Dato : 26-06-11 15:26

Det hedder "notifications"...yep.

Nej den kan ikke afspille meddelelseslyde...kun sms lyde.