Nokia E71 - hvilket batteri har du?
Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 13-06-11 10:30

Hejsa, jeg er ved at fejlsøge min E71 og vil spørge dem som har en magen
til om disse ting:

Hvilket batteri har du(800 eller 1500mAh) -

Hvor er det lavet(Finland, Ungarn eller Kina) -

Hvor lang tid holder dit batteri på standby -

Hvor er telefonen købt(3, telekæden eller andre) -

Er den brandet(3, TDC, Telia) -

Hvilken FW version har du(tryk *#0000#) -

Hvad er slået til/fra -

Ifølge Nokia skulle batteriet holde 17 dage på standby med GSM og 20 dage
med UMTS - dette stemmer overhodet ikke med virkeligheden.

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 01-07-11 19:56

Er der slet ingen der har E71 mere?

Fra : Mogens

Dato : 01-07-11 20:06

Den 13-06-2011 11:30, Thunder (4920 Søllested) skrev:

> Ifølge Nokia skulle batteriet holde 17 dage på standby med GSM og 20
> dage med UMTS - dette stemmer overhodet ikke med virkeligheden.

Du har glemt et lille OP....

I følge Nokia holder batteriet OP til 17 dage/20 dage, så det passer
jo....

Mogens

Fra : Thunder (4920 Sølle~

Dato : 03-07-11 18:05

"Mogens" <willemoesgadefjernes@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du har glemt et lille OP....
>
> I følge Nokia holder batteriet OP til 17 dage/20 dage, så det passer
> [...]

Jeg gadnok se den E71 so de har brugt til den fakta side. Mit batteri
holder max. 2 dage nu med alt slået fra.